در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس

Matex Night Repair Cream

شناسه محصول: 300253
شناسه محصول: 300253
دسته بندی: کرم روز و شب
تولید کننده: پریم - Prime پریم - Prime
آماده ارسال
409,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست خشک تا معمولی
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

شب بهترین زمان برای درمان پوست و ترمیم عارضه‌هایی مانند از دست دادن آب، پیری پوست و لک‌های تیره است. چرا که در هنگام شب، نیازی ندارید که از پوست خود در برابر حملات روزانه مانند اشعه ماوراء بنفش، قرار گرفتن در معرض نور آبی و آلاینده‌ها محافظت کنید.

همچنین در این زمان، پوست شما عاری از مواد آرایشی و مسدود کننده منافذ است، بنابراین اختلالی در عملکرد کرم‌های مراقبت از پوست ایجاد نمی‌کند.

همانطور که می‌دانید، کرم‌های روز و شب در انواع و برندهای مختلف عرضه می‌شوند. برند پریم از جمله برندهای پرطرفدار ایرانی است که محصولات خود را متناسب با نوع پوست و با استفاده از مواد با کیفیت تولید می‌کند. کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس یکی از بهترین محصولات در گروه کرم شب پریم است که از مواد با کیفیت و فرمولاسیون قدرتمند ساخته شده است.

این محصول که با قیمت مناسب در داروخانه آنلاین صبا موجود است، حاوی مواد فعالی است که روی پوست شما تاثیر گذاشته و باعث ترمیم و بازسازی بافت آسیب دیده می‌شود. در نتیجه، با استفاده از این کرم شب می‌توانید پوستی زیبا و جوان داشته باشید.

 برای اطلاع از ویژگی‌ها و خواص این محصول بر روی پوست، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم روز محصولی است که فاقد هیدروکینون یا ماده حساس به نور است. معمولا این محصولات، مرطوب‌کننده‌های عادی هستند که فقط بر روی بهبود رطوبت طبیعی پوست تمرکز می‌کنند.

 اما کرم‌های شب حاوی مواد فعال هستند که علاوه بر افزایش رطوبت، به بهبود پوست و ترمیم آن نیز کمک می‌کنند. درواقع کرم‌های شب مملو از ترکیبات موثر و قوی برای مراقبت از پوست و ضد پیری هستند که هدف آنها رفع عارضه‌های پوستی مانند خطوط اخم و لبخند، چین و چروک، لک و تیرگی است. در نتیجه، با استفاده مداوم از کرم شب پوست شما به مرور زمان مرطوب‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد.

کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس نیز حاوی مواد فعال و موثر است که موجب بازسازی و ترمیم پوست می‌شود و با خاصیت مرطوب کنندگی و ضد چروکی که دارد، استحکام پوست شما را افزایش می‌دهد و روند پیری پوست را به تعویق می‌اندازد.


نحوه اثرگذاری کرم شب بازسازنده پریم Prime مدل متکس

به طور کلی، کرم شب بازسازنده پریم یک محصول ایده‌آل و کاربردی برای بازسازی پوست و ترمیم بافت‌های آسیب دیده است. این کرم ضد چروک با تحریک پوست به ساخت کلاژن و افزایش اکسیژن رسانی به سلول‌های پوستی، باعث جوانسازی صورت می‌شود و اثرات پیری و چین و چروک را کاملا محو می‌کند.

 با استفاده از این محصول، می‌توانید در کنار خواب مفید و عمیق خود، مواد مورد نیاز جهت تغذیه پوست را فراهم کنید و از شادابی و جوانی پوست خود لذت ببرید.

در ترکیبات کرم ضد چروک شب پریم مدل متکس از مواد و ترکیباتی استفاده شده است که از نظر عملکرد می‌تواند با بسیاری از کرم‌های خارجی و برندهای برتر رقابت کند. این محصول حاوی عصاره سودوآلترموناز، عصاره رزماری، روغن ماکادمیا، روغن زیتون، ویتامین E و اسموسید است که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها می‌پردازیم:

عصاره سودو آلتر موناس

این ماده می‌تواند به محافظت از پوست در برابر خشکی و قرمزی ناشی از هوای سرد کمک کند. همچنین با تحریک سنتز پروتئین در پوست باعث بازسازی و صاف شدن سطح پوست شود. به طور خاص، این پروتئین‌ها کلاژن و الاستین نوع I و IV هستند که همگی برای پوستی جوان و بدون چین و چروک بسیار مهم می‌باشند.

عصاره رزماری

عصاره رزماری خاصیت آنتی اکسیدانی قوی دارد و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوال محیطی مانند اشعه UV جلوگیری می‌کند. در نتیجه مانع ایجاد لک، پیری پوست و چین و چروک می‌شود. همچنین این ماده در بهبود اگزما، حساسیت پوستی و جوش موثر است.

روغن ماکادمیا

روغن ماکادمیا نیز خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهاب دارد و از خارش و سوزش پوست و همچنین ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. البته این روغن قادر است پوست صورت را آبرسانی و مرطوب کند و در ارتقای جوانسازی و شادابی پوست موثر باشد.


ویژگی‌های کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس

  • ضد چروک و ضد پیری پوست
  • آبرسانی و مرطوب کننده
  • پیشگیری از خشکی پوست
  • جوانسازی و افزایش استحکام پوست
  • افزایش خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست
  • ترمیم بافت‌های آسیب دیده
  • تغذیه پوست و تقویت سلول‌های پوستی
  • تحریک سنتز کلاژن و بهبود بافت پوست
  • حاوی مواد فعال با جذب بالا
  • بهبود سوزش و خارش پوست


 مزایای مصرف کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس

کرم شب بازسازنده پریم مدل Matex، بر خلاف کرم‌های روز، حاوی مواد فعال با اثربخشی بالا است که باعث بهبود و ترمیم سلول‌های پوستی می‌شود. این کرم به طور مستقیم روی پروتئین‌ها و سنتز کلاژن پوست تاثیر می‌گذارد تا در هنگام خواب عمیق، به بازسازی پوست و رفع عارضه‌هایی مانند چین و چروک، پیری پوست، لک و ... بپردازد.

مزیت دیگر استفاده از کرم ضد چروک شب پریم مدل متکس، برخورداری از عصاره گیاهان طبیعی و ویتامین‌های مغذی است که با تغذیه پوست، موجب جوانسازی و بهبود بافت پوست می‌شوند.

نحوه مصرف کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس

قبل از خواب، مقداری از کرم را روی پوست تمیز صورت خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید.

توجه داشته باشید که:

  • قبل از استفاده از محصول، مقداری از آن را روی لاله گوش یا بازوی خود تست کنید و از عدم حساسیت به کرم مطمئن شوید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.


کرم شب بازسازنده پریم Prime مدل متکس برای چه افرادی مناسب است؟

کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس برای پوست‌های معمولی تا خشک فرموله شده است. بنابراین افراد دارای پوست چرب و مختلط نباید از این محصول استفاده کنند.


یادداشت پایانی

داروخانه‌ آنلاین صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات کرم شب بازسازنده پریم مدل متکس

ترکیبات

مقدار

آب دیونیزه

*

گلیسرین

*

پلی اتیلن گلیکول

*

سیکلوپنتا سیلوکسان

*

دایمتیکونول

*

سیلیکون

*

گلیسریل آکریلات/آکریلیک اسید کوپلیمر

*

شی باتر

*

روغن ماکادمیا

*

عصاره سودو آلتر موناس

*

دسیل کوکوآت

*

اتیل هگزیل پالمیتات

*

امولسی فایر

*

پلی سیلیکون ۱۱

*

سدیم پلی آکریلات

*

پلی دسن هیدروژنه

*

تریدست-۶

*

عصاره رزماری

*

تترا سدیم EDTA

*

هگزیل لورت

*

روغن زیتون

*

پتاسیم فسفات

*

ویتامین E

*

نگهدارنده

*

رنگ

*

اسانس

*

 

 

 

 

 

 


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس