0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Wetforce Sunscreen Fluid

فلوئید ضد آفتاب بى رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50

شناسه کالا: 820858
شناسه کالا: 820858
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
588,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فلوئید ضد آفتاب بى رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به مراقبت از پوست خود توجه ویژه‌ای دارید حتما نام الارو برایتان آشناست. این برند خوش آوازه فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست

در سال 2007 در فرانسه آغاز کرد. نام این برند معروف فرانسوی را از سه کلمه زندگی بخش زن، زیبایی و آب برگرفته‌اند.

پایه‌گذارن این شرکت فعالیت خود را برای تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب با شعار حفظ وقار و زیبایی شروع کرد و همچنان با تکیه بر علم روز دنیا برای مراقبت از پوست، در لابراتوارهای پیشرفته و البته تحت نظر متخصصین و داروسازان مطرح دنیا ادامه می‌دهند.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50 از محبوب‌ترین محصولات موجود در سبد فروش الارو است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های ضد آفتاب از محکم‌ترین سپرهایی هستند که از پوست در برابر پرتوهای مضر نور خورشید محافظت می‌کنند. این محصولات مراقبت از پوست با تشکیل لایه‌ای روی پوست مانع رسیدن نور آفتاب به پوست و سلول‌های آن شده و از بروز عوارضی همچون چین و چروک، لک، آفتاب‌سوختگی و بیماری‌های پوستی نظیر سرطان پوست پیشگیری می‌کند. بنابراین استفاده مداوم از ضد آفتاب موجب حفظ سلامت پوست می‌شود. در این میان باید توجه داشت که از ضد آفتابی استفاده کرد که مناسب پوست باشد.

فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50 یک محافظت وسیع‌الطیف از پوست‌های چرب ارائه می‌دهد.

 


 

نحوه اثرگذاری فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو روی پوست چگونه است؟

این ضد آفتاب الارو با برخورداری از +SPF 50 و فیلترهای جدید به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید مراقبت می‌کند.

ترکیبات آبرسان و ضد التهاب موجود در این محصول موجب رطوبت رسانی و جوان‌سازی پوست شده و در نهایت پوستی شاداب و با طراوت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

ترکیبات فلوئید ضد آفتاب وت فورس فاقد چربی الارو به صورتی فرموله شده که با سرعت جذب پوست شود و احساس چربی و سنگینی  از خود باقی نگذارد.

 


 

ترکیبات موجود در فلوئید ضد آفتاب Wetforce الارو SPF 50

مواد اولیه به کار رفته در فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو عبارتند از:

(آب)، اتیل هگزیل METHOXYCINNAMATE، متیلن BIS-BENZOTRIAZOLYL TETRAMETHYLBUTYLPHENOL، اتیل هگزیل پالمیتات، 4-METHYLBENZYLIDENE کافور، بوتیل METHOXYDIBENZOYLMETHANE، گلیسیرین، C12-15 آلکیل بنزوات، CARBOMER، C14-22 الکل ها، C12-20 آلکیل گلوکوزید، سدیم PCA، DIMETHICONE ، پروپیلن گلیکول، ترهالوز، DECYL گلوکوزید، CAPRYLYL گلیکول، صمغ زانتان، HYDROXYACETOPHENONE، سرین، پلولان، پانتنول، اوره، ALGIN، PENTYLENE گلیکول، هیالورونات سدیم، دی سدیم فسفات، پتاسیم فسفات، گلیسیرین POLYACRYLATE، اوره DIAZOLIDINYL، CHLORPHENESIN، BHT.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی از مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

اوره

اوره یک مرطوب‌کننده عمقی پوست با خاصیت کراتولیک است که در ساخت فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو به کار رفته است. لازم به ذکر است که کراتولیک قسمت‌های سخت‌شده پوست را جدا می‌کند و برخلاف سایر لایه‌بردارها که پوست را خشک می‌کند این ترکیب یک آبرسان عمقی پوست است که در بسیاری از مرطوب کننده‌های قوی وجود دارد.

ویتامین B5

این ویتامین در محصول مورد بحث به عنوان یک رطوبت رسان پوست به کار رفته که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد پیری، از خاصیت ضد التهاب و ضد قرمزی نیز برخوردار است.

سدیم PCA

 سدیم PCA به صورت طبیعی در پوست انسان وجود دارد و نقش بسیار مهمی در حفظ رطوبت آن ایفا می‌کند. با استفاده موضعی سدیم PCA می‌توان کمبود آن را در پوست جبران کرد؛ زیرا این ماده می‌تواند از طریق پوست نیز به این بافت نفوذ کرده و موجب هیدراته شدن سلول‌های پوستی شود. با هیدراته شدن سلول‌های پوستی، خاصیت ارتجاعی و لطافت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند و چربی ترشح شده برای جبران خشکی پوست مهار می‌شود.

 


 

ویژگی‌های موجود در فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو

  • دارای بالاترین فاکتور حفاظتی در برابر پرتوهای UVA , UVB و IR
  • دارای خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی
  • دارای بافت فلوئیدی و بسیار سبک
  • کنترل و تنظیم‌کننده چربی پوست
  • ضد حساسیت و قرمزی پوست
  • مرطوب‌کننده و آبرسان قوی
  • فاقد پارابن و عطر

 


 

مزایای استفاده از فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو

این ضد آفتاب الارو با برخورداری از بافتی فلوئیدی و فاقد چربی ضمن جلوگیری از بروز جوش و آکنه به کنترل چربی پوست نیز کمک می‌کند. علاوه بر این  فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو یک آبرسان قوی است که با خاصیت ضد التهابی خود موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود.

 


 

 نحوه مصرف فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو چگونه است؟

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو برای چه افرادی مناسب است؟

بافت سبک و ترکیبات موجود در فرمولاسیون این محصول سبب شده که انتخابی ایده ‌آل برای

افرادی با پوست چرب باشد.

فلوئید ضد آفتاب الارو بی رنگ بوده بنابراین گزینه‌ای مناسبی برای آقایان و بانوانی که علاقه‌ای به آرایش ندارند است. این نیز گفتنی است که ضد آفتاب مورد بحث بافتی زود جذب داشته و رد سفیدی از خود بر جای نمی‌گذارد.

 


 

خرید فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

ضدآفتاب‌ها این کرم‌های مراقبت از پوست در صورتی که به طور مداوم استفاده شوند؛ به خوبی می‌توانند از پوست محافظت کنند و مانع آسیب دیدن آن در برابر نور خورشید شوند. الارو با تولید  فلوئید ضد آفتاب بی رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50 محصولی را عرضه کرده که با برخورداری از بافتی سبک، محافظت وسیعی در برابر نور خورشید ارائه می‌دهد؛ ضمن اینکه موجب رطوبت رسانی و تقویت پوست نیز می‌شود.

 

 

فلوئید ضد آفتاب بى رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50
فلوئید ضد آفتاب بى رنگ الارو مناسب برای پوست چرب و آکنه ای با +SPF 50
قیمت:
588,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;