0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Intense Anti Acne Cream

کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک

شناسه کالا: 817038
شناسه کالا: 817038
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

جوش و آکنه یکی از معضلات پوست‌های چرب است و افراد زیادی هم در جهان وجود دارند که این برآمدگی‌های مزاحم را تحمل می‌کنند. جوش‌های به وجود آمده بر روی صورت، ظاهر مناسبی برای پوست ایجاد نمی‌کنند و علاوه بر اینکه پوست شما را کدر می‌کنند، باعث جلب توجه بسیاری از افراد می‌شوند و این قضیه ممکن است شما را آزار دهد. اما با وجود کرم ضد جوش و کنترل چربی می‌توانید از شر این جوش‌های مزاحم خلاص شوید و درخشندگی قبل را به پوست خود بازگردانید.

یکی از برندهای موفق در این محصولات پوستی، برند درماتیپیک است که محصولات با کیفیتی تولید می‌کند و با استقبال فراوانی از مردم روبرو شده است. کرم کنترل چربی و ضد جوش درماتیپیک یکی از محصولات عالی این برند که باعث از بین بردن جوش و آکنه و همچنین جوش سیاه زیر پوستی می‌شود. از ویژگی‌های خوب این محصول می‌توانیم به لایه برداری پوست و کاهش جای جوش اشاره کنیم که در نتیجه قرمزی و التهاب پوستتان را کاهش می‌دهد. این محصول حاوی 10 ماده و عنصر موثر است که به عمق پوست نفوذ می‌کنند و اثری از جوش و کومدون بر روی پوستتان باقی نمی‌گذارند.

 


 

کرم ضد جوش و پاک کننده چربی چه کاربردی دارد؟

پوست‌های چرب حاوی منافذ باز زیادی هستند و همیشه در معرض آکنه قرار دارند. این منافذ باعث افزایش ترشح چربی و در نتیجه افزایش کومدون، باکتری و جوش‌های سر سیاه می‌شوند. محصولات ضد جوش و پاک کننده چربی محصولاتی هستند که چربی اضافه پوست را از بین می‌برند و با کنترل میزان ترشح چربی در پوست باعث تعادل در PH پوست می‌شوند. درواقع این محصولات منافذ باز پوست را می‌بندند و مانع ورود آلودگی به پوست می‌شوند. همچنین با خاصیت آنتی اکسیدان و آنتی باکتریالی که دارند از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند و انواع جوش و آکنه را از بین می‌برند.

کرم ضد جوش و کنترل چربی Dermatypique این امکان را به شما می‌دهد که جوش‌های سر سیاه و سر سفید چرکی را از بین ببرید و قرمزی و التهاب پوست را کاهش دهید. همچنین این محصول یک لایه بردار عالی است که برای از بین بردن جای جوش موثر است و در کنار آن ترشح چربی پوست را هم تنظیم می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک

کرم ضد جوش و کنترل ترشح چربی Dermatipique، با خاصی آنتی باکتریال و ضد التهاب خود، قرمزی و لکه‌های ناشی از جای جوش را از بین می‌برد، همچنین در درمان انواع جوش مثل جوش‌های چرکی، جوش سر سیاه و ... موثر است. همچنین این محصول ترشح چربی در پوست را کنترل می‌کند و مانع ایجاد جوش می‌شود. گفتنی است که کرم ضد جوش درماتیپیک حاوی 10 ماده موثر و قدرتمند است که می‌تواند هر نوع جوش و آکنه را درمان کند. این مواد عبارتند از:

  • اکنت (AC.NET)

اکنت یک آنتی آکنه تجاری است و ترکیبی از اولئانولیک اسید و نوردی هیروگواریتیک اسید (NDGA) است. اکنت از ترشح بیش از حد پوست جلوگیری می‌کند و با مهار رشد سلول‌ها از التهاب جلوگیری می‌کند. همچنین ماده مؤثره اکنت رشد باکتری‌ها را کنترل می‌کند و از ایجاد جوش جلوگیری می‌کند.

  • عصاره سیلیمارین

این عصاره همان عصاره خار مریم است و یک آنتی اکسیدان قوی است. بنابراین رشد باکتری‌ها و کومدون‌های پوست را مهار می‌کند. همچنین از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

  • سبومین (Sebomine) 

یکی دیگر از مواد به کار رفته در کرم ضد جوش درماتیپیک است که ترشح چربی در غدد سباسه را تنظیم می‌کند و چربی اضافه پوست را از بین می‌برد. همچنین این ماده یک ضد باکتری قوی است که جوش و آکنه را درمان می‌کند.

  • سالیسیلیک اسید

این ماده کوچک کننده منافذ پوست است و با نفوذ به این منافذ، چربی اضافه را از بین می‌برد و سلول‌های مرده پوست را لایه برداری می‌کند.

  • زینک  PCA

این ماده ترشح چربی را تنظیم می‌کند، تولید سبوم را مهار می‌کند و مانع ایجاد جوش و آکنه می‌شود. همچنین پوست را آبرسانی می‌کند و التهاب آن را کاهش می‌دهد.

  • عصاره یاس بنفش (SEBULESS)

این ماده هم در تنظیم چربی پوست موثر است و قرمزی جای جوش و التهابات ناشی از آکنه را بهبود می‌بخشد.

  • AZELOGLICINA

ترکیبی از آزلائیک اسید و گلیسین است که در کنترل ترشح سبوم موثر است و لک و قرمزی جای جوش را بهبود می‌بخشد.

  • دکسپانتنول (DEXPANTHENOL)

دکسپانتنول برای خارش، اگزما، جوش و تحریکات پوستی مناسب است.

  • سیکلامین (SYMCALMIN)

این ماده نیز یک ضد التهاب و ضد باکتری است که با اریتما پوست (قرمزی پوست) مبارزه می‌کند.

  • عصاره آلوئه ورا:

آلوئه ورا یک آبرسان قوی است که رطوبت مورد نیاز پوست را تأمین می‌کند و با قابلیت ضد التهابی خود، زخم‌ها و بافت‌های آسیب دیده ناشی از جوش را بهبود می‌بخشد.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد جوش و کنترل چربی Dermatypique

  • درمان جوش و آکنه
  • از بین بردن جای جوش
  • لایه برداری پوست و حذف سلول‌های مرده
  • از بین بردن قرمزی و التهاب ناشی از جوش
  • حفظ رطوبت پوست
  • تنظیم ترشح چربی و سبوم در پوست
  • کوچک کردن منافذ باز پوست
  • درمان جوش‌های سر سیاه و زیرپوستی

 


 

مزایای مصرف کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک

با استفاده از کرم ضد جوش درماتیپیک می‌توانید جوش‌های چرکی و سر سیاه خود را درمان کنید. همچنین این محصول پوست شما را لایه برداری می‌کند و قرمزی و جای جوش را از بین می‌برد. در نهایت پوستی صاف و زیبا و ترشح چربی تنظیم شده خواهید داشت که دیگر اثری از جوش و آکنه بر روی آن نیست.

نحوه مصرف کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک

برای استفاده از این کرم می‌توانید مقداری از آن را برداشته و در هنگام روز یا شب بر روی جوش‌ها و جای آن‌ها بمالید.

 


 

کرم ضد جوش و کنترل چربی Dermatypique  برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای افراد داری پوست چرب با جوش‌های سر سیاه و چرکی مناسب است.

 

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک
کرم ضد جوش و کنترل چربی درماتیپیک
قیمت:
299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;