0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

AMINO MILK

قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی

شناسه کالا: 822235
شناسه کالا: 822235
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی یک مکمل آلامو بسیار مفید برای ورزشکارانی است که در طی ورزش‌های سنگین همیشه نگران از دست رفتن و تحلیل عضلات خود هستند. قرص آمینو حاوی ترکیباتی از کازئین شیر و پروتئین وی با همان مقادیر طبیعی که در شیر وجود دارد، تولید شده است. ترکیبات طبیعی آمینواسیدها، زیرساخت پروتئین‌ها را تشکیل می‌دهند و کمک موثری به رشد عضلات و همچنین حفظ توده عضلانی می‌کنند. بنابراین ورزشکاران می‌توانند از این مکمل ورزشی حین ورزش استفاده کنند و از دست رفتن توده عضلانی جلوگیری و به رشد و افزایش حجم آنها کمک کنند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات دقیق‌تری از نحوه خرید این محصول، شرایط نگهداری و میزان مصرف به شما بدهیم.

 

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که در بخش بالایی مطالعه کردید، قرص آمینو و مکمل آلامو برای حفظ و سلامت توده عضلانی و همچنین رشد آنها بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. اما آیا تا به حال فکر کردید چرا مصرف آمینواسید حین ورزش و در طول زندگی برای افراد مهم است؟

به هر مولکولی که گروه‌های آمین و کربوکسیلیک دارد، آمینواسید یا اسیدآمینه گفته می‌شود. اسیدهای آلفا آمینو در علم شیمی یعنی اسیدآمینه‌هایی که در آن‌ها گروه‌های آمین و کربوکسیل به یک کربن وصل می‌شوند. آمینواسیدها غالبا  به عنوان زنجیره‌های سازنده پروتئین‌ها در ساختار آن‌ها شرکت می‌کنند و ترکیباتی هستند که نقش حائز اهمیتی در بدن انسان ایفا می‌کنند. آمینواسیدها در انواع فرآیندهای حیاتی بدن نظیر ساخت پروتئین، سنتز هورمون‌ها و همچنین انتقال دهنده‌های عصبی نقش دارند.

اسیدهای‌آمینه از طریق پیوندهای پپتیدی به یکدیگر متصل می‌شوند و تعدادی اسیدآمینه را بهم پیوند می‌زنند تا یک پلی‌پپتید تشکیل دهند. سپس زنجیره‌های پلی‌پپتیدی نیز به یکدیگر اتصال پیدا کرده و پروتئین‌های مختلف را شکل می‌دهند. در طی سالیان زیاد دانشمندان موفق شده‌اند 20 نوع آمینواسید را کشف کرده و نامگذاری کنند. بعضی از این آمینواسیدها امکان دارد به عنوان یک مکمل تقویتی برای بهبود بخشیدن به عملکرد عضلات استفاده شوند.

به طور کلی آمینواسیدها به 3 دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • آمینواسیدهای ضروری
  • آمینواسیدهای غیرضروری
  • آمینواسیدهای مشروط

 


 

قرص آمینو میلک آلامو

همانگونه که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی ترکیبی از پروتئین وی و کازئین است که با همان نسبت طبیعی که در شیر وجود دارد، در این مکمل آورده شده است. مکمل آمینو با داشتن ترکیباتی با خلوص بالا، به ساخت پروتئین در بدن ورزشکاران کمک بسزایی می‌کند. ورزشکاران به ویژه بدنسازان با مصرف این قرص‌ها می‌توانند توده عضلانی بدن خود را افزایش داده و حجم بگیرند.

کازئین یک نوع پروتئین است که از شیر بدون چربی گرفته شده و مصرف آن پیش از خواب به تامین پروتئین برای عضلات کمک می‌کند. یک رژیم غذایی که در آن میزان پروتئین زیاد است به بدنسازان در ساخت عضله، کم شدن وزن، بهبود ترمیم عضلات، کاهش احساس گرسنگی و همچنین افزایش مصرف انرژی که در نهایت در شکل اندام آن‌ها موثر است، کمک بسزایی می‌کند.

%80 پروتئین لبنیات از کازئین و 20% از پروتئین وی تشکیل شده است. هضم کازئین در معده حدودا بین 5 تا 7 ساعت زمان می‌برد، به همین جهت به آن پروئین با سرعت هضم آرام نیز می‌گویند. کازئین از تحلیل رفتن عضلات بدن جلوگیری کرده و مصرف آن پس از اتمام ورزش به حفظ شدن توده عضلانی کمک می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص آمینو میلک آلامو بر بدن

در صورتی که پروتئین به میزان کافی به بدن ورزشکاران برسد، آن‌ها در مدت زمان کوتاه‌تری به اندام ایده‌آل خود رسیده و حجم عضلانی آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. به زبان ساده‌تر می‌توان گفت استفاده از انواع مکمل‌های بدنسازی به خصوص مکمل آمینو، در تامین پروتئین مورد نیاز بدن تاثیرات بسیار مثبتی دارند. مکمل آمینو به رشد عضلات جدید و افزایش حجم عضلات بدنسازان کمک بسیاری می‌کند، به همین جهت استفاده از این مکمل در میان بدنسازانی که قصد شرکت در مسابقات بدنسازی را دارند بسیار رایج شده است.

 


 

مزایای مصرف قرص آمینو میلک آلامو

  • این مکمل حاوی ترکیبات کازئین و پروتئین وی است
  • در ساخت عضلات کمک بسزایی می‌کند
  • پس از پایان تمرینات به ریکاوری عضلات سرعت می‌بخشد
  • به افزایش عملکرد و حجم عضلات بدن و همچنین استقامت آن‌ها کمک می‌کند
  • در حفظ توده عضلانی نقش دارد
  • در زمان استراحت بدن پروتئین کافی به بدن می‌رساند

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو میلک آلامو

  • مصرف این مکمل برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.
  • افراد زیر 18 سال بهتر است از این محصول استفاده نکنند.
  • افراد حساس به فرآورده‌های لبنی و همچنین بیماران مبتلا به فنیل کتونوری از مصرف مکمل آمینو اجتناب کنند.
  • افرادی که بیماری‌های خاص نظیر دیابت و نارسایی کلیوی دارند، پیش از مصرف این محصول حتما با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف مکمل را بلافاصله قطع کرده و پزشک مراجعه فرمایید.
  • از مصرف مقادیر بالاتر از دوز پیشنهادی خودداری فرمایید.

نحوه مصرف قرص آمینو میلک آلامو

قرص آمینو میلک آلامو را بایستی روزانه 6 عدد قرص را در دو یا سه وعده غذایی مختلف همراه با آب فراوان میل کنید. دقت فرمایید که حداکثر تعداد قرصی که در روز اجازه مصرف آن را دارید تنها 6 عدد خواهد بود، بنابراین توصیه می‌شود از مصرف بیش از حد دوز تعیین شده این محصول جدا خودداری کنید.

میزان مصرف

همانطور که مشاهده نمودید در بالا نیز اشاره کردیم که مکمل آمینو را باید روزانه 6 عدد قرص در دو یا سه وعده غذایی متفاوت به همراه آب فراوان میل کنید. این مکمل در افزایش حجم عضلات شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

شرایط نگهداری قرص آمینو میلک آلامو

توصیه می‌شود که قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی را در جای خشک و دور از رطوبت احتمالی، در دمای پایین‌تر از 25 درجه سانتی‌گراد و دور از تابش مستقیم نور خورشید و کودکان نگهداری شود.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو میلک آلامو

قرص آمینو میلک آلامو در کنار مکمل کراتین در دوره حجم‌گیری بدنسازان استفاده می‌شود و تاثیرات بسیار مثبتی روی تغییرات و نتیجه نهایی ورزشکاران می‌گذارد. مکمل آمینو از آسیب احتمالی که در حین تمرین سنگین به ورزشکاران می‌رسد جلوگیری خواهد کرد و مکمل کراتین نیز موجب رشد عضلات جدید و افزایش حجم خواهد شد.

 


 

خرید قرص آمینو میلک آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو میلک آلامو

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calories

30 Kcal

-

Total Fat

0.18 g

0.3 %

Saturated Fat

0.11 g

%0.55

Trans Fat

0 g

0 %

Cholesterol

0 mg

0 %

Sodium

46 mg

1.9 %

Total Carbohydrate

2.83 g

0.94 %

Dietry Fiber

0 g

0 %

Sugars

0.96 g

-

Protein

4.14 g

8.3 %

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 6 عدد قرص آمینو میلک آلامو گفته شده است.

 

قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی
قرص آمینو میلک آلامو 600 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;