در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس 180 عددی

AMINO COMPLEX

شناسه محصول: 820946
شناسه محصول: 820946
دسته بندی: آمینو
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : قوطی پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس 180 عددی

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس دارای مجموعه کاملی از آمینواسیدهای مورد نیاز بدن بوده و نیاز ورزشکاران به انواع آمینواسیدها را به طور کامل برطرف می‌کند. مکمل آمینو داری خواص ضد کاتابولیکی است و بعد از فعالیت‌های بدنی سنگین، سرعت ریکاوری و بازسازی عضلات را بیشتر می‌کند. در ادامه شما را با نحوه اثر و مزای مصرف این مکمل به طور کامل آشنا خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر ما را تا انتها همراهی فرمایید.


آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌های اساسی هستند که به عنوان بلوک ساختمانی برای پروتئین‌ها عمل می‌کنند. 20 اسید‌آمینه مختلف وجود دارد. یک پروتئین از یک یا چند زنجیره آمینواسید (به نام پلی پپتید) تشکیل شده است که توالی آن‌ها در یک ژن رمزگذاری شده است. برخی از اسیدهای‌آمینه را می‌توان در بدن سنتز کرد که به آن‌ها آمینواسیدهای غیرضروری می‌گویند، اما برخی دیگر از آمینواسیدها را نمی‌توان سنتز کرده که با نام آمینواسیدهای ضروری در بین عموم شناخته شده‌اند و باید از رژیم غذایی فرد به دست آیند.

امکان دارد فهرستی از غذاهایی که حاوی "مقادیر بالایی از اسیدهای آمینه" مانند تخم مرغ یا کینوا هستند را در فروشگاه‌ها مشاهده نموده‌اید و اکنون وقتی آن برچسب‌ها را می‌بینید، می‌دانید که آن‌ها به یک جزء اساسی از پروتئین‌های شما اشاره می‌کنند که ساکن نیستند، اما به صورت روزانه عملکردی در بدن افراد دارند. تمام اطلاعات لازم برای رمزگذاری آمینواسیدها در درون پروتئین‌ها، در ژنوم شما موجود است! حدود 20 اسید آمینه وجود دارد و آن‌ها در زنجیره‌های مولکولی به نام پلی پپتیدها به هم متصل می‌شوند که بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. بنابراین، هر آمینواسید را به عنوان یک مروارید در کنار مرواریدهای دیگر در یک گردنبند بلند تصور کنید.


قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس 180 عددی یک محصول عالی برای ریکاوری عضلات شما بوده و به رشد عضلات کمک بسزایی می‌کند. کافئین موجود در این مکمل موجب افزایش قدرت بدنی ورزشکاران و افزایش انرژی آن‌ها در حین انجام تمرینات ورزشی سنگین می‌شود. مکمل آمینو همچنین با داشتن عصاره چای سبز و قهوه سبز به چربی‌سوزی هر چه بهتر افراد کمک می‌کند. بدنسازان حرفه‌ای با استفاده از این محصول آمینواسیدهای ضروری و پروتئین‌های مورد نیاز بدن خود را تامین می‌کنند.


نحوه اثرگذاری قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس بر بدن

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس حاوی تعداد بالایی از آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری بدن بوده که منشا پروتئینی متفاوتی دارند. بدنسازان حرفه‌ای از مکمل آمینو بیشتر به منظور حفظ غلظت آمینواسیدهای خون در طول روز و جلوگیری احتمالی از ریزش عضلات استفاده می‌کنند. ورزشکاران مبتدی نیز برای افزایش میزان انرژِی و بهبود ریکاوری عضلات و در بعضی موارد غنی‌تر کردن پروتئین‌های بدن، از این محصول استفاده می‌کنند.

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس به صورت کاملا هوشمندانه‌ای تولید شده و به غیر از آمینواسیدهای شاخه‌دار حاوی مقادیری آرژنین، تائورین، گلوتامین و... هم هست. کلیه ترکیبات ذکر شده در بالا می‌توانند به تامین سوخت عضلات، افزایش میزان جریان خون و همچنین ایفای نقش بافری در عضلات بدن کمک کرده و موجب افزایش سطح انرژی و در نهایت کاهش میزان خستگی افراد پس از تمرینات ورزشی شوند.

همچنین آمینواسیدهای شاخه‌دار از طریق مسیرهای ویژه‌ای موجب بیشتر شدن فرآیند عضله‌سازی و کاهش کاتابولیسم یا به بیانی دیگر تجزیه عضلات می‌شوند. این مکمل انتخابی مناسب برای ورزشکاران مبتدی و نیمه حرفه‌ای که نیاز متوسطی به پروتئین دارند به حساب می‌آید.


مزایای مصرف قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

  • تاثیر مستقیم در افزایش سرعت ریکاوری و بازسازی عضلات
  • موجب افزایش انرژی ورزشکاران حین تمرینات ورزشی سنگین
  • دارای خواص ضد کاتابولیکی بوده
  • کمک به بهبود یافتن سریع‌تر زخم‌های بدن
  • موجب افزایش قدرت عضلانی بدن شده
  • تمرکز افراد در حین تمرین را افزایش می‌دهد


خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

  • در زمان مصرف این مکمل در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی، مصرف آن را به سرعت قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.
  • مصرف مکمل آمینو در دوره بارداری و شیردهی بانوان ممنوع است.
  • بهتر است نوجوانان زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند مگر تحت نظر پزشک یا مربی ورزشی.
  • از مصرف بیشتر از دوزهای پیشنهادی این محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • کلیه افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر دیابت، بیماران کلیوی و... پیش از مصرف مکمل آمینو از پزشک خود مشاوره دریافت کنند.
  • در صورت مخدوش بودن بسته‌بندی محصول خریداری شده از مصرف آن اجتناب کنید.


نحوه مصرف قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس 180 عددی را لازم است که در طول روز به تعداد 3 عدد همراه با وعده‌های غذایی اصلی خود و آب فراوان مصرف کنید. دقت فرمایید که بیشتر از دوز پیشنهادی محصول در طول روز مصرف نکرده و برای مصرف دوزهای بالاتر حتما با پزشک یا مربی خود مشورت نمایید.

میزان مصرف

همانگونه که مشاهده فرمودید در بالا به آن اشاره کردیم که مکمل آمینو را بایستی روزانه 3 عدد قرص همراه با وعده‌های غذایی و آب فراوان میل کنید.

شرایط نگهداری قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس را بهتر است دور از دسترس کودکان خود، در جای خشک و در دمای اتاق (بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) نگهداری کنید.


سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

مصرف همزمان قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس همراه با پروتئین وی، تاثیر مکمل آمینو را چندین برابر می‌کند. این قرص حاوی آمینواسیدهای شاخه‌دار (BCAA) بوده که در ترکیب با پروتئین وی هر دو به تامین آمینواسیدهای مورد نیاز بدن کمک کرده و به فرآیند عضله‌سازی کمک بسزایی می‌کنند. به دلیل آن که پروتئین وی طیف گسترده‌ای از آمینواسیدها را دارد، انتخاب مناسبی برای ورزشکاران حرفه‌ای خواهد بود.

دقت فرمایید که بدن ورزشکاران به خصوص بدنسازان حرفه‌ای در حین تمرینات شدید و بعد از آن نیاز به دریافت آمینواسید دارد. با مصرف پروتئین وی زمان بیشتری نیاز است تا آمینواسیدها هضم شده و در اختیار عضلات بدن قرار بگیرند. اما BCAAها به سرعت وارد جریان خود شده و برای بازسازی عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از این رو می‌توان گفت که پروتئین وی برای افراد مبتدی که قصد شروع ورزش را دارند مناسب بوده ولی بدنسازان حرفه‌ای که دارای برنامه‌های تمرینی فشرده هستند به دلیل نیاز به جذب سریع آمینواسیدها، بهتر است که از محصولات حاوی BCAAها استفاده نمایند.


خرید قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس

عناوین

مقدار

درصد نیاز روزانه

L-Citrulline

60 mg

*

Glycine

60 mg

*

L-Glutamine

60 mg

*

Leucine

240 mg

*

Isoleucine

120 mg

*

Valine

120 mg

*

Taurine

60 mg

*

Arginine

60 mg

*

B-Alanine

36 mg

*

Lysine

36 mg

*

Green Coffee Extract

72 mg

*

Green Tea Extract

72 mg

*

Caffeine

36 mg

*

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 عدد قرص آمینو کمپلکس فارما پلاس گفته شده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس