0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: گلوتامین

L-Glutamin

قرص ال-گلوتامین کارن 120 عددی

شناسه کالا: 815857
شناسه کالا: 815857
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص ال-گلوتامین کارن 120 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معرفی قرص ال-گلوتامین کارن 120 عددی

قرص ال گلوتامین کارن 120 عددی ساخت شرکت کارن بوده که در قوطی‌های 120 عددی در ایران بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود. این مکمل ورزشی بین بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان محبوب بوده و از آن جهت افزایش ریکاوری عضلات و تاخیر در بروز خستگی پس از انجام فعالیت‌های ورزشی استفاده می‌کنند. در هر یک کپسول ال گلوتامین کارن تقریبا 1000 میلی گلوتامین وجود دارد. گلوتامین موجود در این محصول 100 درصد خالص بوده و موجب بهبود عملکرد ورزشکاران می‌شود.

 

 


 

آمینواسید و چه کاربردی دارد؟

یکی از بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها در بدن آمینواسیدها هستند. اسیدآمینه‌ها در عضله‌سازی و رشد ماهیچه‌ها نقش مهمی دارند. به طور کلی آمینواسیدها در 3 گروه ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری تقسیم می‌شوند.

به طور کلی آمینواسیدها به عنوان ساختار تشکیل‌دهنده پروتئین نقش‌ عمده‌ای در بدن دارد. به منظور ساخت پروتئین، هورمون‌ها و همچنین انتقال‌دهنده‌های عصبی بدن به مقدار مشخصی آمینواسید نیاز دارد. در صورتی که مشکلی در روند تولید آمینواسید ایجاد شود یا به طور کلی به مقدار آن در بدن کاهش پیدا کند، فرد قطعا دچار مشکل خواهد شد.

اسیدهای آمینه بیش از هر چیز در مواد غذایی پروتئینی مانند گوشت قرمز، سفید، سویا و... دیده می‌شود. در واقع آمینواسیدها ترکیبات آلی هستند که از نیتروژن کربن، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده‌اند.

قرص ال-گلوتامین کارن 120 عددی یکی از بهترین مکمل‌های بدنسازی است. با استفاده از این قرص ورزشکاران می‌توانند به عضله‌سازی بدن خود کمک کنند.

به طور کلی بدن برای رشد و عملکرد درست به 20 اسید آمینه نیاز دارد. در حقیقت هر کدام از این 20 مورد به سلامت بدن کمک می‌کنند. اما شاید جالب باشد که بدانید تنها 9 آمینواسید از 20 تا برای بدن ضروری و لازم هستند. 9 آمینواسید ضروری عبارتند از:

  • هیستیدین
  • ایزولوسین
  • لوسین
  • لیزین
  • متیونین
  • فنیل آلانین
  • ترئونین
  • تریپتوفان
  • والین

بدن قادر به ساخت این اسیدآمینه‌های نیست و به همین منظور به آنها ضروری گفته می‌شود. هنگامی که شما موادغذایی حاوی پروتئین نوش‌جان می‌کنید، بدن شما آنها را به اسیدآمینه‌های ضروری تجزیه می‎کند. بدن در صورت نیاز از این آمینواسیدها جهت عضله‌سازی یا تنظیم عملکرد سیستم ایمنی استفاده می‌کند.  

 


 

قرص ال-گلوتامین کارن 

قرص ال گلوتامین کارن (PNC) یکی از مکمل‌های ورزشی مهم بوده که برای رشد عضلات و همچنین جلوگیری از تجزیه و ریزش عضلات مهم است. از این مکمل جهت افزایش بافت‌های عضلاتی استفاده می‌شود.

همانطور که در بالاتر هم مطالعه کردید اسیدآمینه‌ها در تشکیل پروتئین‌‎ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند به همین منظور اولین فاکتور برای ساخت عضلات در نظر گرفته می‌شوند. یکی از اسیدآمینه‌های مهم که بدن در فرآیند عضله‌سازی به آن نیاز دارد، مکمل گلوتامین است.

قرص ال گلوتامین کارن یکی از مکمل‌های ورزشی فوق‌العاده عالی برای ورزشکاران است. گلوتامین می‌تواند هورمون رشد را افزایش دهد و رشدشان را بیشتر کند. علاوه بر این گلوتامین موجود در این قرص از تجزیه و تحلیل ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص ال-گلوتامین کارن بر بدن

احتمالا تا به اینجا پس از مطالعه مطالب بالا با ال گلوتامین و تاثیر مثبت آن روی بدن به خوبی آشنا شدید. اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که این قرص به چه شکلی روی بدن تاثیرگذاری دارد؟

به طور کلی قرص ال گلوتامین کارن برای بدن فرد عادی نیز مفید خواهد بود و سیستم گوارشی و همچنین سیستم ایمنی بدن او را تقویت و عملکردشان را بهبود می‌بخشد.

اما حقیقتا قرص ال گلوتامین کارن برای افراد عادی مناسب نیست و بیشتر برای ورزشکاران حرفه‌ای مناسب و کارآمد است.

در طی انجام فعالیت‌های سنگین و همچنین تمرینات سخت، احتمال تجزیه و ریزش ماهیچه‌ها و همچنین اختلالات دستگاه ایمنی بدن وجود دارد. قرص ال گلوتامین کارن با تاثیرگذاری روی ماهیچه‌ها علاوه براینکه از تحلیل آنها جلوگیری می‎کند، با افزایش هورمون رشد موجب افزایش حجم‌شان نیز می‌شود.

علاوه بر این موضوع تمرینات سخت موجب کاهش سطح گلوتامین در بدن می‌شود که همین امر سیستم ایمنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. با خوردن مکمل ال گلوتامین میزان این ماده ارزشمند جبران و مجدد سیستم ایمنی تقویت و بهبود پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از تاثیرات مثبت دیگر این مکمل برای ورزشکاران و بدنسازی تسریع روند ریکاوری پس از تمرینات سخت و مسابقات است. با سرعت بخشیدن به فرآیند ریکاوری بدن، ورزشکار احساس خستگی کمتری در طی ورزش و پس از آن خواهد داشت.  

 


 

مزایای مصرف قرص ال-گلوتامین کارن

همانطور که در بالا مطالعه کردید، قرص ال گلوتامین کارن برای بدن و ورزشکاران فواید بسیار زیادی دارد. به همین دلیل این مکمل ورزشی بین بسیاری از ورزشکاران محبوب و مشهور است. به طور کلی مزایای مصرف قرص ال گلوتامین کارن عبارتند از:

  • افزایش ترشح هورمون رشد و افزایش عضلات بدن در حین دوران ورزش
  • جلوگیری از تحلیل و تخریب عضلات و محافظت از سلامت آنها
  • تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن
  • تسریع روند ریکاوری و جلوگیری از خستگی پس از ورزش‌های طولانی مدت و شدید

 


 

خطرات احتمالی مصرف قرص ال-گلوتامین کارن 

به طور کلی عوارض و خطرات غیرقابل جبرانی برای هیچ کس با خوردن قرص ال گلوتامین کارن پیش نیامده است. اما باید به این نکته توجه کنید که از این قرص حتما به میزان لازم و نیاز باید مصرف کنید. برای اینکه دوز مصرفی روزانه شما براساس نیاز و هدفتان مشخص شود باید به یک پزشک متخصص یا مربی ورزشی مراجعه نمایید.  

به طور کلی اگر پس از خوردن قرص ال گلوتامین دچار مشکلات تنفسی، گوارشی، کهیر، خارش، قرمزی پوست و... شدید حتما مصرف قرص را متوقف کنید و به یک پزشک مراجعه کنید.

هشدارها را باید برای جلوگیری از خطرات احتمالی جدی بگیرید:

  • مصرف این مکمل برای نوجوانان زیر 18 سال ممنوع بوده و نباید از آن استفاده کنند.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید از خوردن خودسرانه این مکمل جدا پرهیز کنند. در صورت نیاز با پزشک متخصص خود قبل از مصرف باید مشورت کنند.
  • بهتر است قبل از مصرف هر مکمل ورزشی ابتدا با پزشک یا یک مربی ورزشی مشورت نمایید. شاید لزومی به مصرف نباشد.
  • قرص ال گلوتامین کارن تنها یک مکمل تغذیه‌ای بود و جهت درمان، پیشگیری و تشخیص بیماری‌ها نقشی ندارد.

 


 

نحوه مصرف قرص ال-گلوتامین کارن

برای بهره‌وری بیشتر و همچنین جلوگیری از خستگی، ورزشکاران باید 1 الی 3 عدد کپسول ال گلوتامین را دو ساعت قبل از شروع تمرینات شدید ورزشی خود و همچنین 1 الی 2 عدد کپسول را نیم الی یک ساعت پس از پایان تمرینات ورزشی بخورند. در این حالت تاثیرات مثبت این مکمل ورزشی را احساس خواهند کرد.

میزان مصرف

در برخی شرایط افراد به مقدار کمتری باید این قرص را در طی روز و قبل از تمرین مصرف کنند. برای تشخیص میزان مصرف دقیق شما می‌توانید با یک کارشناس تغذیه یا مربی ورزشی مشورت کنید. اما به طور کلی همانطور که در بالا هم اشاره شد باید روزانه 1 الی 3 قرص قبل از تمرین و 1 الی 2 قرص پس از تمرین مصرف کنید.

 

 


 

شرایط نگهداری قرص ال-گلوتامین کارن

قرص را باید در جایی خنک و خشک در دمای بین 15 الی 25 درجه سانتیگراد به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. درب قوطی قرص را پس از مصرف باید به درستی ببندید. چرا که در صورت باز ماندن ممکن قرص تحت تاثیر هوای بیرونی قرار بگیرید و مشکل‌ساز شود.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص ال-گلوتامین کارن

استفاده از برخی ترکیبات در کنار قرص ال گلوتامین کارن، می‌تواند تاثیرگذاری این قرص را بیشتر کند. بنابراین اگر شما هم به دنبال تاثیر بیشتر و همچنین نتیجه مطلوب‌تری هستید، این ترکیبات درست را باید بشناسید. برخی از این ترکیبات عبارتند از:

  • BCCA
  • سیترولین
  • آلفا کتو گلوتارات
  • گلوکز یا استیل گلوکزامین
  • پروتئین Whey
  • روغن‌های امگا ۳
  • کراتین (در چرخه ۶ هفته‌ای)
  • مولتی ویتامین

 


 

خرید قرص ال-گلوتامین کارن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 


 

جدول ترکیبات قرص ال-گلوتامین کارن

این میزان در هر یک کپسول برآورد شده است:

 

عنوان

مقدار

L-Glutamine

1000 mg

 

 

 

عنوانمقدار
L-Glutamine 1000 mg
قرص ال-گلوتامین کارن 120 عددی
قرص ال-گلوتامین کارن 120 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;