0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

GOLD CORE GLOTAMINE HIGH SPEED

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن 500 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن 500 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی بوده که دارای گلوتامین خالص در ترکیبات خود است و به افزایش حجم عضلات بدن و فرآیند ریکاوری آن‌ها کمک بسزایی می‌کند. گلوتامین همچنین از بروز بیماری‌های روده جلوگیری کرده و زخم معده را نیز درمان می‌کند. برای آشنایی بیشتر با مکمل ترک و نحوه اثرگذاری آن بر بدن ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

اسیدهای آمینه بلوک‌های سازنده پلی پپتیدها و پروتئین‌ها هستند و نقش مهمی در مسیر متابولیک، بیان ژن و تنظیم انتقال سیگنال سلولی دارند. یک مولکول اسید آمینه آلی منفرد شامل دو گروه عاملی - آمین و کربوکسیل - و یک زنجیره جانبی منحصر به فرد است. انسان به بیست اسید آمینه مختلف نیاز دارد. 11 مورد در بدن سنتز می‌شوند و 9 مورد از منابع غذایی به دست می‌آیند.

نام بردن از مزایای آمینواسیدها ساده است زیرا بدون اسیدهای آمینه، ما نمی‌توانیم به ادامه حیات خود بپردازیم. هر ویژگی تشریحی و فیزیولوژیکی یک موجود زنده از طریق وجود اسیدهای آمینه ممکن می‌شود. سنتز اسیدهای آمینه غیرضروری از نظر تغذیه‌ای در بدن انسان یعنی آمنواسیدهای آلانین، آرژنین، آسپاراژین، اسید آسپارتیک، سیستئین، اسید گلوتامیک، گلوتامین، گلیسین، پرولین، سرین و تیروزین، از طریق ساخت نوین اسکلت‌های کربنی آن‌ها اتفاق می‌افتد.

با این حال، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که ما هنوز هم می‌توانیم از مصرف آمینواسیدهای غیرضروری برای ارتقاء سلامت و رفاه بهینه بهره مند شویم. تنها زمانی که اسیدهای آمینه ضروری و گلوکز به مقدار کافی و در دسترس ما قرار گیرند، می‌توان سرعت سنتز اسیدهای آمینه غیرضروری را افزایش داد.

بنابراین، مصرف هر دو نوع آمینواسیدها در رژیم غذایی برای بهره‌مندی از اثرات مثبت فراوان آن‌ها، شاید کاملا ضروری نبوده اما مهم است. مکمل ترک دارای مقادیر مناسبی گلوتامین خالص در ترکیبات خود است.

 


 

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن 500 گرمی، در دسته مکمل‌های ورزشی بوده و قدرت حل شوندگی بسیار بالایی دارد و در مقابل جذب آن نیز در بدن بسیار راحت است. این محصول به حفظ عضلات بدن کمک کرده و از تحلیل رفتن آن‌ها جلوگیری می‌کند. گلوتامین یکی از رایج‌ترین آمینواسیدهای موجود در بدن انسان است و استفاده از آن برای انجام فعالیت‌های بدنی سنگین ضروری خواهد بود. گلوتامین خاصیت ضد کاتابولیسمی نیز داشته و مانع از تجزیه شدن پروتئین‌های بدن می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن بر بدن

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن از ریزش عضلات بدن در شرایط فیزیکی سخت جلوگیری می‌کند. میزان آمینواسید گلوتامین در زمان انجام تمرینات سنگین کاهش پیدا می‌کند و این امکان وجود دارد تا ورزشکاران حین تمرین دچار آسیب بدنی شوند. اما مصرف مکمل ترک با تامین گلوتامین موردنیاز ورزشکار از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و در صورت آسیب دیدن عضله آن را به سرعت ترمیم می‌کند. همچنین گلوتامین نقش موثری در افزایش چربی‌سوزی داشته و از این طریق به کاهش وزن افراد کمک می‌کند. یکی دیگر از عملکردهای گلوتامین که می‌توان به آن اشاره نمود این است که این آمینواسید به بهبود دستگاه گوارش کمک کرده و از بروز هرگونه بیماری‌های روده جلوگیری به عمل آورده و در درمان زخم معده نیز موثر است.

 


 

مزایای مصرف پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

  • مانع از تحلیل رفتن عضلات پس از انجام فعالیت‌های فیزیکی سنگین می‌شود.
  • از عضلات بدن پشتیبانی کرده و فرآیند ریکاوری را در آن‌ها سرعت می‌بخشد.
  • دارای خالص‌ترین گلوتامین در ترکیبات خود است.
  • عملکرد عضلات بدن را بهبود می‌بخشد.
  • قدرت و توان بدنی ورزشکاران را افزایش می‌دهد.
  • انرژی لازم برای انجام تمرینات ورزشی پیچیده را تامین می‌کند.

خطرات احتمالی مصرف پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و به جهت تشخیص، پیشگیری و درمان استفاده نمی‌شود.
  • مصرف این مکمل در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران ممنوع است.
  • توصیه می‌شود افراد زیر 18 سال از مصرف مکمل ترک بدون تجویز متخصص تغذیه اجتناب کنند.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی و دیابت پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت نمایند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای سازنده محصول، مصرف آن را سریعا قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • توصیه می‌شود پیش از مصرف محصول با مربی ورزشی یا کارشناس تغذیه مشورت نمایید.

نحوه مصرف پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن را بایستی روزانه 2 بار در دو وعده متفاوت مصرف نمایید. به این صورت که در روزهای تمرینی خود، 1.5 پیمانه از پودر را در 250 میلی‌لیتر آب سرد ریخته و به خوبی با شیکر مخلوط کنید، سپس ترکیب به دست آمده را 30 دقیقه قبل از شروع تمرین ورزشی خود میل کنید و همچنین 1.5 پیمانه دیگر را بلافاصله پس از اتمام تمرین خود مصرف نمایید.

در روزهای غیر تمرینی خود، بایستی 1.5 پیمانه از محصول را صبح‌ها بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب میل کنید و 1.5 پیمانه دیگر را بین یکی از دو وعده غذایی اصلی خود مصرف کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم، پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن را بایستی روزانه 2 بار در دو وعده متفاوت و در هر وعده 1.5 پیمانه از محصول را در 250 میلی‌لیتر آب یا دیگر مایعات دلخواه ریخته و به خوبی با شیکر مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی این محصول اکیدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن 500 گرمی را بایستی در محیطی خنک و به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم خورشید، در دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) نگهداری فرمایید. از در دسترس قرار دادن این محصول در برابر کودکان خود جدا خودداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

مصرف همزمان مکمل بی سی ای ای در کنار پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن به افزایش غلظت آمونیاک در بدن کمک کرده و در نهایت گلوتامین به صورت مستقیم روی متابولیسم بی سی ای ای تاثیر می‌گذارد. از سویی دیگر سلول‌های شما برای جذب گلوتامین به بی سی ای ای برای انجام متابولیسم‌های مورد نظر نیاز دارند. زمانی که این دو مکمل ورزشی را با یکدیگر مصرف می‌کنید به تقویت عضلات بدن شما کمک بسزایی کرده و باعث افزایش حجم آن‌ها می‌شود.

 


 

خرید پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 

جدول ترکیبات پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Glutamine

6.5 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1.5 پیمانه (معادل 10 گرم) از پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن گفته شده است.

 

پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن 500 گرمی
پودر گلوتامین های اسپید گلد کر لاین ترک نوتریشن 500 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;