0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
مقایسه
برند:
دسته بندی: زینک

ZINC GLUCONATE 30mg

قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی

شناسه کالا: 820603
شناسه کالا: 820603
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
85002
10 %
قیمت:
76,502 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی

قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی (Karen 30 mg Zinc Gluconate 60 Tablets) با دارا بودن میزان قابل توجهی زینک، به بهبود و حفظ سلامت پوست، مو و ناخن کمک کرده و افراد می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدنشان از آن بهره بگیرند. این مکمل دارویی توسط شرکت کارن در کشور ایران تولید و به بازار عرضه شده و افراد می‌توانند آن را از فروشگاه‌های مجاز تهیه و خریداری نمایند. این محصول برای جلوگیری از ریزش موها در آقایان و بانوان بسیار مفید است.

 


 

نحوه اثرگذاری قرص زینک گلوکونات کارن بر بدن

ناخن‌ها از سلول‌هایی تشکیل شده‌اند که به سرعت رشد و تقسیم می‌شوند. حفظ سلامت ناخن‌ها و انجام فرایند تقسیم سلولی به درستی نیازمند مقدار کافی زینک در بدن است. کمبود زینک می‌تواند باعث تخریب سطح ناخن و ایجاد لکه‌های سفید شود. قرص زینک به عنوان یک آنتی‌اکسیدان با خصوصیات خاص، روی قدرت ذهن و عملکرد برخی از بخش‌های مغز تأثیر مثبت می‌گذارد. کمبود زینک در طولانی مدت ممکن است به روان فرد آسیب برساند و اختلالات خلقی ایجاد کند.

همچنین نازک شدن و ریزش مو ممکن است ناشی از کمبود زینک باشد. در صورت مشاهده این علائم، مراجعه به پزشک برای ارزیابی میزان زینک در بدن و در صورت لزوم، تجویز قرص زینک توصیه می‌شود.

ظهور جوش‌ها در صورت ناشی از ویروس‌ها و باکتری‌ها ممکن است نشانگر کمبود زینک در بدن باشد. در صورت بروز مشکلات پوستی، ممکن است مصرف قرص زینک بهبود آن را فراهم کند.

قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی (Karen 30 mg Zinc Gluconate 60 Tablets) یک مکمل غذایی حاوی زینک است که برای افرادی که به دلیل رژیم غذایی ناکافی به زینک نیاز دارند، بسیار مفید است.

این محصول تحت عنوان شرکت کارن در ایران تولید شده است و از کیفیت و تاثیربخشی بالایی برخوردار است. ترکیبات این کپسول شامل گلوکونات روی، سیلیکون دی اکساید، میکروکریستالین سلولز و استئارات منیزیم است که به سلامت ناخن، پوست و مو بسیار کمک می‌کنند.

قرص زینک گلوکونات بدون حاوی گلوتن است، بنابراین برای افرادی که حساسیت به گلوتن دارند، مناسب است. این محصول عالی را می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید. پس از ثبت سفارش در فروشگاه صبا این محصول را محصول را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب محصول تحویل خواهید گرفت.

 


 

مزایای مصرف قرص زینک گلوکونات کارن

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، قرص زینک گلوکونات کارن یک مکمل دارویی عالی برای سلامت پوست، مو و ناخن بوده که تنها بخشی از مزیت‌های این محصول شناخته می‌شوند. برخی از مزایای دیگر قرص زینک گلوکونات کارن به شرح زیر است:

  • تقویت سیستم ایمنی
  • بهبود سلامت پوست
  • مو و ناخن ها، بهبود زخم ها
  • بهبود عملکرد عضلات

مکمل دارویی زینک گلوکونات کارن را بسیاری از ورزشکاران به منظور تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود فرایند عملکرد عضلات و جلوگیری از ریزش آنها بعد از تمرینات سخت ورزشی، استفاده می‌کنند. در حقیقت این مکمل دارویی یکی از مکمل‌های ورزشی قابل استفاده برای ورزشکاران نیز محسوب می‌شود.

نحوه مصرف قرص زینک گلوکونات کارن

به منظور جلب بهترین نتایج، روزانه یک عدد قرص را همراه با یک لیوان آب مصرف کنید. این مصرف باید بر اساس دستور پزشک یا متخصص تغذیه باشد. برای افزایش جذب مواد موثر موجود در این محصول، توصیه می‌شود قرص را با یک فاصله یک ساعته از سایر داروها، محصولات لبنی و خوراکی‌های حاوی کافئین مانند چای و قهوه مصرف نمایید. همچنین، بهتر است قرص را یا قبل از خواب یا بعد از یک فاصله زمانی از وعده‌های غذایی مصرف کنید.

شرایط نگهداری

قرص زینک را باید در جایی خشک و خنک (دمای پایین‌تر از 30 درجه سانتیگراد) به دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. این محصول به صورت قوطی یکبار مصرف، پلاستیکی و کاملا بهداشتی تولید و به بازار عرضه گردیده است. بنابراین شما پس از هر بار مصرف از این قرص باید درب محصول را محکم ببندید تا از ریزش قرص و همچنین گرد و غبار و رطوبت به درون آن جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

مسلما مکمل دارویی زینک گلوکونات هم همانند بسیاری از مکمل‌های دارویی دیگر ممکن است برای بدن دارای عوارض یا تاثیرات خاص کوتاه مدت نیز باشد. در اغلب موارد مصرف‌کنندگان پس از مصرف این مکمل دارویی عارضه خاصی را اطلاع ندادند اما با این وجود باید هشدارهای مصرف را جدی گرفت. قبل از مصرف حتما بخش هشدارهای مصرف روی جعبه یا بروشور داخل محصولات را مطالعه کنید.

برخی از هشدارهای مصرف این مکمل دارویی به شرح زیر است:

  • این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.
  • مصرف این فراورده در کودکان مطابق دستور پزشک یا متخصص تغذیه باشد.
  • زنان شیرده و باردار نباید به طور خودسر از این مکمل دارویی استفاده کنند. چرا که ممکن است برای جنین مشکلات خاصی را به وجود بیاورد. اما با تجویز و دستور پزشک مصرف این مکمل دارویی بلامانع خواهد بود.
  • باید مقدار مجازی از مکمل را در طول روز مصرف کنید. معمولا در صورت مصرف مجاز عارضه جانبی خاصی ندارد و پوست، مو و ناخن شما را تقویت می‌کند و سبب بهبود سیستم ایمنی بدن خواهد شد.
  • چنانچه دارو یا مکمل خاص دیگری نیز از قبل مصرف می‌کنید، قبل از مصرف مکمل زینک باید حتما با پزشک مشورت کنید. چرا که در برخی مواقع امکان تداخلات دارویی وجود دارد.

 


 

قرص زینک گلوکونات کارن مناسب برای چه افرادی است؟

قرص زینک گلوکونات برای همه افراد به ویژه بزرگسالان مناسب است. تمامی افرادی که با مشکلات کمبود زینک یا روی روبرو هستند، می‌توانند از قرص زینک گلوکونات کارن بهره بگیرند و سلامت پوست، مو و ناخن‌های خود را تضمین کنند. علاوه بر این، بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان جهت تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین کمک به فرایند عضله‌سازی و سلامت ماهیچه‌ها نیز می‌توانند از مکمل دارویی زینک گلوکونات کارن نیز بهره بگیرند.

 

 


 

ترکیبات قرص زینک گلوکونات کارن

همانطور که در ابتدای این مطلب مطالعه کردید، مکمل زینک گلوکونات کارن دارای ترکیبات مفید و موثری نظیری گلوکونات روی، سیلیکون دی اکساید، میکروکریستالین، سلولز، استئارات منیزیم بوده که برای بدن خواص و مزیت‌های فراوانی دارند.

جدول ترکیبات مکمل زینک گلوکونات روی به ازای هر یک عدد قرص به شرح زیر است:

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Zinc (as Zinc Gluconate)

30 mg

200 %

 

 

قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی
قرص زینک گلوکونات کارن 60 عددی
تخفیف:
85002
10 %
قیمت:
76,502 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;