0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

MULTIVITAMIN MINERAL

قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار 30 عددی

شناسه کالا: 822803
شناسه کالا: 822803
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
170,001 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار 30 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

قرص مولتی ویتامین ژن استار در دسته مکمل‌های ورزشی و مواد انرژی‌زا قرار گرفته و کمک بسیاری به افزایش میزان سطح انرژی بدن کرده و مانع از ایجاد خستگی در افراد می‌شود. این مکمل ورزشی خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری از قرص مولتی ویتامین و نحوه اثر آن بر بدن در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنایی بیشتر با مکمل ژن استار ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

 


 

ویتامین و مواد معدنی چیست و چه کاربردی دارند؟

ویتامین‌ها ترکیبات آلی هستند که موجودات زنده به میزان کمی به آن‌ها برای ادامه حیات خود نیاز دارند. هر یک از این ویتامین‌ها نقش و وظیفه‌ی متفاوتی را در حفظ سلامت انسان و عملکرد بدن از خود نشان می‌دهند. برخی از افراد برای افزایش سطح انرژی خود به مکمل‌ها نیاز دارند، اما این به سبک زندگی و سلامت کلی آن‌ها نیز بستگی خواهد داشت.

هر موجود زنده‌ای به ویتامین‌های مختلفی برای زندگی کردن نیاز دارد. برای مثال، انسان‌ها لازم است ویتامین C را از رژیم غذایی خود دریافت کنند در صورتی که سگ‌ها توانایی این را دارند تا ویتامین C موردنیاز بدن خود را به طور کاملا طبیعی تولید کنند. تعداد قابل توجهی از ویتامین‌ها را بدن نیاز دارد که از مواد غذایی دریافت نماید، چرا که بدن آن‌ها را تولید نکرده یا به میزان بسیار کم تولید می‌کند. در انسان، ویتامین D به مقدار کافی در غذا یافت نمی‌شود. بدن انسان وقتی در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌گیرد ویتامین را سنتز کرده و این بهترین منبع ویتامین D است.

همانطور که آگاه هستید، هر یک از ویتامین‌ها نقش‌های مختلفی در بدن دارند و یک فرد برای داشتن زندگی سالم به مقادیر مختلفی از این مواد معدنی نیاز دارد. دارا بودن مقدار کمی از هر ویتامین خاص در بدن، امکان دارد خطر مبتلا شدن افراد به بعضی از بیماری‌های خاص را افزایش دهد. در حال حاضر تنها 13 عدد ویتامین شناخته شده است. ویتامین‌ها به دو صورت محلول در آب و محلول در چربی وجود دارند.

ویتامین‌های A، D، E و K محلول در چربی هستند. شایان ذکر است که این نوع از ویتامین‌ها در بافت‌های چرب بدن و همچنین کبد ذخیره شده و امکان دارد ماه‌ها در بدن ذخیره شده و باقی بمانند. چربی‌های موجود در مواد غذایی به بدن کمک می‌کنند تا ویتامین‌های محلول در چربی به آسانی از دستگاه گوارش جذب شوند.

در مقابل ویتامین‌های محلول در آب به مدت طولانی در بدن باقی نمانده و نمی‌توان آن‌ها را ذخیره نمود. این نوع از ویتامین‌ها از طریق ادرار افراد دفع می‌شوند و به همین دلیل بایستی به صورت منظم و روزانه از طریق مواد غذایی مختلف جذب شوند. قرص مولتی ویتامین و مکمل ژن استار به شما در تامین این نوع از ویتامین‌ها کمک خواهد کرد.

 


 

قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار 30 عددی، دارای مجموعه‌ای از مواد معدنی و ویتامین‌های ضروری و موردنیاز بدن است که وجود آن‌ها برای متابولیسم و انجام درست فعالیت‌های بدنی واجب است. بدن ما روزانه از مواد غذایی مختلفی که مصرف می‌کنیم، این ویتامین‌ها و املاح ضروری را دریافت می‌کند اما میزان آن‌ها کافی نیست. به همین جهت استفاده از مکمل‌های ویتامینی برای تمامی افراد امری حیاتی خواهد بود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار بر بدن

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، مولتی ویتامین مینرال ژن استار دارای 16 نوع ویتامین و مواد معدنی متفاوت با خاصیت آنتی اکسیدانی است و کمک بسزایی در تامین ویتامین‌های موردنیاز بدن می‌کند. این مکمل ورزشی به دلیل دارا بودن ویتامین C در ترکیبات خود باعث تقویت سیستم ایمنی می‌شود. همچنین ویتامین D نیز به جذب هر چه بهتر کلسیم در بدن کمک کرده و انواع ویتامین‌های گروه B نیز باعث بالا رفتن سطح انرژی، منیزیوم، زینک و کلسیم در بدن شده و از این طریق سلامت مفاصل و استخوان‌ها را افزایش می‌دهند.

 


 

مزایای مصرف قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

  • این محصول حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین‌های موردنیاز بدن است.
  • دارای مواد آنتی اکسیدانی در ترکیبات خود بوده.
  • به دلیل وجود کلسیم، ویتامین D و منیزیوم در ترکیبات خود، به حفظ سلامت استخوان‌ها کمک بسزایی می‌کند.
  • نقش پر رنگی در تقویت سیستم ایمنی بدن افراد دارد.
  • این مکمل دارای اسید فولیک و آهن در ترکیبات خود بوده و به همین جهت از بروز کم‌خونی در افراد به ویژه بانوان جلوگیری می‌کند.
  • تاثیر بسزایی در حفظ سلامت پوست افراد دارد.

خطرات احتمالی مصرف قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

  • مصرف این مکمل ورزشی برای نوجوانان زیر 14 سال توصیه نمی‌شود.
  • افراد داری بیماری‌های خاص مانند بیماری کلیوی، بیماری کبدی و... پیش از مصرف این محصول با پزشک معالج خود مشورت نمایند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف محصول را قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر به صورت خودسر جدا خودداری فرمایید.
  • این مکمل را زنان باردار و مادران شیرده باید زیر نظر پزشک متخصص مصرف نمایند.

نحوه مصرف قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار 30 عددی را باید حداکثر 1 عدد همراه با آب کافی میل نمایید. توصیه می‌شود این مکمل ورزشی را بعد از وعده غذایی خود مصرف استفاده کنید.

میزان مصرف

در بخش بالا نیز اشاره نمودیم که قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار را باید روزی 1 عدد همراه با آب فراوان بعد از وعده غذایی خود مصرف نمایید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول به صورت خودسر اکیدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار را بایستی در جای تاریک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید، به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و در دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) نگهداری فرمایید. لازم به ذکر است که این مکمل ورزشی را باید از دسترس کودکان خارج نمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

ویتامین‌ها و مواد معدنی طیف گسترده‌ای از مواد مغذی موردنیاز بدن را تشکیل می‌دهند و این امکان وجود دارد که در صورت مصرف همزمان این ویتامین‌ها با یکدیگر در جذب ویتامین دیگری اختلال ایجاد شود، به همین جهت بهتر است بعضی از ویتامین‌ها را با یکدیگر مصرف نفرمایید. در مقابل برخی دیگر از ویتامین‌ها به جذب یکدیگر کمک کرده و باعث افزایش کارایی هم می‌شوند. برای مثال ویتامین C میزان جذب آهن در بدن را افزایش داده و مانع از بروز کم‌خونی به ویژه در بانوان می‌شود.

 


 

خرید قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Vitamin A

5000 IU

% 250

Vitamin C

60 mg

% 70

Vitamin D3

600 IU

% 100

Folic Acid

400 mcg

% 100

Vitamin B12

2 mcg

% 111

Pantothenic Acid

10 mg

% 200

Calcium

200 mg

% 20

Nicotinamide

20 mg

% 167

Iron

18 mg

% 225

Vitamin B1

1.5 mg

% 167

Vitamin B2

1.7 mg

% 189

Vitamin B6

2 mg

% 154

Vitamin E

34 IU

% 100

Iodine

0.15 mg

% 100

Zinc

11 mg

% 100

Magnesium

200 mg

% 50

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر یک عدد از قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار گفته شده است.

 

قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار 30 عددی
قرص مولتی ویتامین مینرال ژن استار 30 عددی
قیمت:
170,001 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;