در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

قرص ریجن دایت اسی 30 عددی

Rigendiet

شناسه محصول: 805670
شناسه محصول: 805670
تولید کننده: اسی - Esi اسی - Esi
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  •    کشور سازنده : ایتالیا
  •    شرکت سازنده : اسی اس پی ای
  • شرکت وارد کننده : عسل دارو کیش
  •     سایت شرکت سازنده : www.esi.it
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

قرص ریجن دایت اسی 30 عددی

قرص ریجن دایت اسی 30 عددی (ESI Rigendiet 30 Tablets) کامل‌ترین و موثرترین مکمل غذایی جهت درمان ریزش مو و تقویت مو است. این مکمل سبب تغذیه کامل پوست، مو و ناخن‌ها شده و حاوی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری است. به همین منظور شما با مصرف این مکمل قطعا می‌توانید موهای بلند، پرپشت و بدون موخوره را تجربه کنید. در ادامه قصد داریم اطلاعات مفید و جامع‌تری از این محصول را در اختیار شما قرار دهیم. این محصول به غذای مو معروف بوده و توسط شرکت اسی اس پی ای ایتالیا تولید می‌شود. واردکننده این دارو و عرضه‌کننده آن به بازار شرکت عسل دارو کیش است.


نحوه اثرگذاری قرص ریجن دایت اسی بر بدن

قرص ریجن دایت اسی 30 عددی (ESI Rigendiet 30 Tablets) یک مکمل عالی برای حفظ سلامت پوست، مو و ناخن است. این محصول را در سراسر جهان به غذای مو می‌شناسند و طرفداران بسیار زیادی دارد. این مکمل حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی بسیار زیادی است که هر کدام از آنها نقش مهمی را در مراقبت پوست، مو و ناخن ایفا می‌کنند.

هر قرص ریجن دایت اسی حاوی انواع ویتامین‌های گروه ب و ویتامین E است. علاوه بر این ویتامین‌ها که تاثیر فوق‌العاده‌ای روی پوست و مو می‌گذارند، املاح معدنی از جمله زینک، مس و سلنیوم نیز در ترکیبات این قرص وجود دارد. هر یک از این املاح معدنی و مواد مغذی به رشد مو و ناخن و همچنین جوانسازی پوست شما کمک می‌کنند.

یکی دیگر از ترکیبات مفید و موثر در این محصول سیستئین است. این ماده ارزشمند در حفظ زیبایی پوست، مو و ناخن حرف اول را می‌زند. بنابراین شما با خوردن این کپسول می‌توانید سیستئین را وارد بدن کنید و از مزایای بی‌نظیر آن شگفت زده شوید.

ترکیبات مفید و موثر نظیر سیستئین، بیوتین و متیونین در قرص ریجن دایت هیچ حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. چرا که فواید این سه باهم می‌تواند برای پوست، مو و ناخن‌های شما معجزه کند.

در واقع متیونین و سیستئین موجود در این محصول به تقویت ساختمان کراتین مو، استحکام و انعطاف‌پذیری آن کمک کرده و جذب سلنیوم را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این بیوتین چربی پوست بدن و سر را متعادل کرده و به رفع برخی مشکلات موی سر کمک می‌کند.  

به طور کلی می‌توان با مصرف یک دوره مصرف کامل کپسول قرص ریجن دایت اسی به زیبایی و سلامت موها، ناخن و پوست خود کمک کنید. برای خرید این محصول ارزشمند کافیست به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا سر بزنید.


مزایای مصرف قرص ریجن دایت اسی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، مصرف قرص ریجن دایت اسی می‌تواند فواید زیادی برای پوست، مو و ناخن شما داشته باشد. در حقیقت با مصرف یک دوره کامل این قرص شما می‌توانید سلامت پوست و مو خود را تضمین کنید. برخی از فواید و مزایای بی‌نظیر این قرص عبارت است از:

  • تقویت رشد و تغذیه پوست، مو و ناخن با ویتامین‌ها و مکمل‌های معدنی (متیونین، سیستین، بیوتین)
  • تامین سلامتی پوست، مو و ناخن‌ها با حداکثر غلظت فرمولی
  • آزادکننده تدریجی مواد مغذی و ویتامین‌ها در بدن 
  • کمک موثر به پیشگیری و درمان ریزش مو
  • کمک به درمان موخوره
  • بدون عوارض جانبی

نحوه مصرف قرص ریجن دایت اسی

جهت تاثیرگذاری هر چه بیشتر این محصول روی پوست، مو و ناخن‌ها باید آن را به صورت روزانه مصرف کنید. در طول روز یک عدد از این کپسول را با آب فراوان (1 الی 2 لیوان آب) مصرف کنید.

شرایط نگهداری

این قرص را باید در جایی خشک و خنک و در دمای 15 الی 30 درجه سانتیگراد به دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. برای حفاظت بیشتر از نور خورشید می‌توانید قرص را پس از هر بار استفاده در کارتن کاغذی خودش قرار دهید.

هشدارها و نکات مصرف

همانطور که در قسمت مزایای محصول مطالعه کردید، این محصول برای بدن عوارض جدی به دنبال ندارد و جزء کم عارضه‌ترین مکمل‌های موجود در بازار است. اما با این وجود نباید نکات و هشدارهای مصرف این محصول را نادیده بگیرید.

  • در صورت حساسیت به اجزای فراورده با پزشک مشورت شود.
  • زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
  • مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
  • در صورت سابقه بیماری گوارشی همراه با غذا مصرف شود و یا با پزشک معالج مشورت گردد.


قرص ریجن دایت اسی مناسب چه افرادی است؟

قرص ریجن دایت اسی برای آقایان و خانم‌هایی که به فکر سلامت پوست، مو، ناخن‌های خود هستند، مناسب است. بنابراین اغلب بزرگسالان می‌توانند از این مکمل استفاده کنند و از تاثیرات و معجزه آن شگفت‌زده شوند.

جدول ترکیبات قرص ریجن دایت اسی

نام ترکیب

مقدار

Methionine

250mg

L-Cystine

50mg

(Vitamin B5 (Pantothenic Acid

9mg

Vitamin E

7.5mg

Zinc

7.5mg

Vitamin B6

2mg

Copper

1mg

Folic Acid

300mcg

Selenium

50mcg

Biotin

50mcg


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس