0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کارنتین

L-CARNITINE 3000

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو 10 عددی با طعم آلبالو

شناسه کالا: 823932
شناسه کالا: 823932
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو 10 عددی با طعم آلبالو
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو، با شکستن اسیدهای چرب ترانس باعث تولید انرژی موردنیاز بدن شده و از این طریق میزان کسالت و خستگی در افراد را کاهش می‌دهد. مکمل آلامو بافت‌های عضلانی بدن را در صورت تخریب، ترمیم کرده و عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد. این مکمل ورزشی دارای طعم‌های متنوعی است و به همین جهت مصرف آن برای شخص مصرف‌کننده آسان بوده و لذت‌بخش خواهد بود. در ادامه اطلاعات جامع و کامل‌تری از این محصول و نحوه اثرگذاری آن بر بدن در اختیار شما قرار می‌دهیم. برای آشنایی کامل با محلول خوراکی ال-کارنیتین ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

کارنیتین چیست و چه کاربردی دارد؟

ال-کارنیتین که به عنوان لووکارنیتین نیز شناخته می‌شود، یک ساختار اسید آمینه طبیعی است که بدن تولید می‌کند. آمینواسیدها برای ساختن پروتئین‌ها با یکدیگر ترکیب شده و بسیاری از وظایف ضروری را در بدن انجام می‌دهند. کارنیتین به بدن کمک می‌کند تا اسیدهای چرب را شکسته و آن‌ها را به انرژی برای تامین انرژی سلول‌ها تبدیل کند.

بدن به صورت کاملا طبیعی قادر به تولید ال-کارنیتین خواهد بود و به همین جهت یک ماده مغذی ضروری مشروط به حساب می‌آید، اگر بدن نتواند این فرآیند را انجام دهد، ممکن است مجبور شود این ترکیب را از غذا یا مکمل‌های خوراکی دریافت نماید. در بدن افراد کبد و کلیه‌ها نقش تولید ال-کارنیتین از دو آمینواسید لیزین و متیونین را دارند. کلیه‌ها همچنین می‌توانند ال کارنیتین را برای استفاده بعدی ذخیره کرده و اضافی آن را نیز از طریق جریان ادرار دفع کنند.

ال-کارنیتین علاوه بر حمایت از تولید انرژی، امکان دارد به برخی دیگر از عملکردهای بدن مانند حفظ عملکرد کلی مغز، سلامت قلب، درمان سرطان، جلوگیری از بروز بیماری‌های کلیوی یا کبد و کاهش خطر برخی اختلالات کمک کند. مکمل آلامو منبعی غنی و مناسب برای تامین ال-کارنیتین در بدن افراد است.

 


 

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو 10 عددی با طعم آلبالو، به عنوان یک ترکیب پروتئینی شناخته شده و از ادغام دو آمینواسید متیونین و لیزین ساخته می‌شود. بدن انسان به طور طبیعی کارنیتین را با سنتز ویتامین‌های C، B6 و B3 تولید می‌کند. تبدیل غذا به انرژی و کمک به فرآیند سوخت و ساز بدن از وظایف اصلی کارنیتین است که می‌توان به آن اشاره نمود. کارنیتین این عمل را با انتقال دادن اسیدهای چرب بلند زنجیر به شبکه میتوکندری به جهت بتا اکسیداسیون شدن آن‌ها انجام می‌دهد که این فرآیند در نهایت باعث اکسید شدن اسیدهای چرب و تولید انرژی در بدن می‌شود. مکمل ال-کارنیتین 3000 آلامو برای تنظیم وزن چربی‌سوزی بیشتر و کاهش وزن، بهبود یافتن عملکرد ورزشی ورزشکاران و رفع خستگی و کسالت آن‌ها کاربرد دارد. این مکمل ورزشی را می‌توان به صورت روزانه نیز مصرف نمود تا مانع از بروز خستگی در طول روز شده و انرژی افراد برای انجام فعالیت‌های روزانه را افزایش دهد. استفاده همزمان این محصول در کنار ویتامین‌های گروه B میزان متابولیسم در بدن را بیشتر خواهد کرد.

 


 

نحوه اثرگذاری محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو بر بدن

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو، از آمینواسیدهای متیونین و لیزین تولید شده است و انرژی موردنیاز افراد را از چربی‌های ذخیره شده در بدن آزاد می‌کند. ال کارنیتین اسیدهای چرب را به میتوکندری انتقال داده و از این طریق باعث تامین انرژی بدن می‌شود. این محصول به دلیل نقش کاربردی و مهمی که در افزایش میزان سوخت و ساز در بدن و تامین انرژی سلول‌ها دارد، انتخابی کاملا مناسب برای کاهش درصد چربی بدن خواهد بود.

 


 

مزایای مصرف محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

  • این مکمل ورزشی سطح انرژی در افراد را افزایش داده و توانایی افراد در انجام کارهای روزمره را بهبود می‌بخشد.
  • میزان متابولیسم چربی در بدن را افزایش می‌دهد.
  • در صورت آسیب بافت عضلانی آن را ترمیم کرده و بهبود می‌بخشد.
  • کمک می‌کند وزن افراد به صورت کاملا اصولی کاهش پیدا کند.
  • دارای طعم‌های متنوعی مانند آلبالو بوده و به همین جهت خوردن آن برای فرد مصرف‌کننده آسان است.
  • میزان کوفتگی و خستگی را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد.
  • باعث بهبود استقامت و قدرت بدنی افراد می‌شود.

 


 

خطرات احتمالی مصرف محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

  • این مکمل ورزشی برای بانوان در دوران بارداری و شیردهی بایستی تحت نظر پزشک مصرف شود.
  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال پیش از مصرف این مکمل با پزشک متخصص مشورت کنند.
  • افرادی که داروی خاصی در کنار این محصول استفاده می‌کنند، نوع دارو و میزان دوز مصرفی آن را به مربی ورزشی یا دکتر معالج خود اطلاع دهند.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی، بیماری دیابت و کم کاری تیروئید پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • کسانی که سابقه تشنج دارند از مصرف این محصول خودداری کنند.
  • افرادی که محصولات لبنی حساسیت دارند از مصرف این مکمل ورزشی اجتناب کنند.
  • مصرف این مکمل امکان دارد عوارض جانبی نظیر تهوع، استفراغ، دردهای شکمی، سوزش سردل، اسهال، گاستریت، بوی بدن دهان و تشنج را نشان دهد.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی مصرف مکمل را بلافاصله قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

نحوه مصرف محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو 10 عددی با طعم آلبالو را می‌توان هر روز 1 ویال خوراکی همراه با غذا یا پس از اتمام وعده غذایی خود استفاده نمایید. این محصول را در صورت تمایل می‌توانید در یک لیوان آبمیوه یا آب ریخته و به خوبی مخلوط کنید، در نهایت ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید. توصیه می‌شود این مکمل ورزشی را طبق تجویز پزشک مصرف نمایید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم، محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو را بایستی روزانه 1 ویال خوراکی همراه با غذا یا پس از وعده غذایی خود مصرف کنید. این مکمل ورزشی را می‌توان در یک لیوان آب یا دیگر نوشیدنی دلخواه ریخته و با یکدیگر ترکیب کرده و سپس میل کنید. از مصرف بیشتر از دوز پیشنهادی محصول خودداری فرمایید.

 


 

شرایط نگهداری محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو را بایستی در جایی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی، تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان قرار دهید. دقت فرمایید دمای مناسب برای نگهداری این مکمل ورزشی دمای اتاق (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) است.

 


 

ترکیباتی که در کنار محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو نباید مصرف شود

مکمل یوهمبین سیستم عصبی مرکزی را تحریک کرده و از این طریق میزان ضربان قلب شخص را حین استراحت افزایش می‌دهد. از سویی دیگر محلول خوراکی ال-کارنیتین نیز اثری شبیه به یوهمبین از خود نشان داده و باعث بالا رفتن ضربان قلب می‌شود. از این رو مصرف همزمان این دو مکمل در کنار یکدیگر ممنوع بوده زیرا اثرات مخربی روی بدن فرد مصرف‌کننده خواهند گذاشت و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را افزایش می‌دهند.

 


 

خرید محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

L-Carnitine

3000 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 ویال محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو گفته شده است.

 

محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو 10 عددی با طعم آلبالو
محلول خوراکی ال-کارنیتین 3000 آلامو 10 عددی با طعم آلبالو
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;