در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال 6 عددی

L-CARNITIN PLUS L-ARGININ

شناسه محصول: 824088
شناسه محصول: 824088
دسته بندی: کارنتین
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : جعبه ای
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال یکی از مکمل‌های ورزشی پرطرفدار در بین ورزشکاران است. کارنتین موجب افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه چربی‌سوزی بیشتر حین تمرین می‌شود. این مکمل حاوی 1000 میلی‌گرم از دو اسید آمینه ال کارنیتین و ال آرژنین بوده که هر دو موجب بالا رفتن متابولیسم چربی‌ها، افزایش انرژی بدن، افزایش قوای جنسی و عضله‌سازی می‌شود.

قرص L-CARNITIN PLUS GREEN COFFEE توسط شرکت حکیمان طب کار در ایران تحت لیسانس آلمان تولید و به داروخانه‌ها و فروشگاه‌های مجاز فروش مکمل عرضه می‌شود. این محصول دارای طعم پرتقالی است که شما پس از مصرف احساس بدی نخواهید داشت. ورزشکاران بسیار زیادی جهت افزایش و بهبود متابولیسم پایه و جلوگیری از تجمع چربی از این محصول بهره می‌گیرند.  

در ادامه مطلب قصد داریم شما را با مزایای و همچنین نحوه تاثیرگذاری این محصول بیشتر آشنا کنیم. ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال را می‌توانید از یک داروخانه آنلاین معتبر خریداری کنید.


کارنیتین چیست و چه کاربردی دارد؟

ال کارنیتین، یک نوع اسیدآمینه است که به طور طبیعی در بدن هر انسانی تولید می‌شود. بسیاری از ما در طی روز با مصرف موادغذایی مفید و همچنین یک رژیم اصولی و باکیفیت ال کارنیتین کافی را دریافت می‌کنیم. اما با این وجود در برخی از افراد سطح ال کارنیتین پایین بوده و باید حتما از مکمل‌های کارنیتین جهت بالا بردن میزان ال کارنیتین بهره بگیرند.

بسیاری ال کارنیتین را به عنوان لووکارنیتین می‌شناسند. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، این ماده مفید یک ساختار آمینواسید است که توسط بدن به طور طبیعی در طول حیات تولید و مصرف می‌شود. ال کارنتین به طور کلی نقش بسیار مهمی در تولید انرژی ایفا می‌کند. چرا که این ماده مفید، چربی ذخیره شده در بدن را به انرژی تبدیل می‌کند. در واقع بسیاری از متخصصین تغذیه ال کارنیتین را در بدن یک ماده مفید مشروط می‌شناسند. این بدان معناست که ال کارنیتین به اندازه کافی توسط بدن تولید می‌شود. اما اگر بدن نتواند این مقدار را به اندازه بسازد، فرد باید با مصرف مواد غذایی مناسب و همچنین مکمل‌های خوراکی نظیر ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال آن را جبران کند.

در بدن، کبد و کلیه‌ها ال کارنیتین را از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین تولید می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کلیه‌ها می‌توانند ال کارنیتین را برای استفاده بعد ذخیره و مقدار اضافی را از طریق ادرار دفع کنند.

همانطور که متوجه شدید، ال کارنیتین نقش کلیدی و مهمی در بدن ایفا می‌کند و با کمبود آن امکان رخداد برخی مشکلات وجود دارد. برای افزایش سطح ال کارنیتین، می‌توانید مکمل کارنیتین را از یک داروخانه آنلاین مجاز تهیه و خریداری کنید.


ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، کارنیتین یک ماده مهم است که در بدن به طور طبیعی تولید و ساخته می‌شود. اما در صورت کمبود این ماده شما می‌توانید از مکمل‌های مختلف نظیر مکمل ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یوروویتال بهره بگیرید. ویال خوراکی ال کارنیتین و ال آرژنین یوروویتال متابولیسم پایه بدن را بهبود می‌بخشد و آن را افزایش می‌دهد. این محصول با کمک به افزایش قوای جنسی و کمک به عضله‌سازی کاربردهای بسیار زیادی برای ورزشکاران و بدنسازان دارد. در حقیقت افراد با مصرف این مکمل می‌توانند از تجمع چربی در بدن جلوگیری کنند و متابولیسم خود را افزایش دهند.

این ماده مفید و مکمل عالی با تبدیل چربی به انرژی، سطح انرژی روزانه فرد را نیز افزایش می‌دهند. در نتیجه او می‌تواند فعالیت‌های روزانه خود را بهتر و راحت‌تر انجام دهد. با مصرف این محصول ورزشکاران و بدنسازان می‌توانند سوخت بیشتری حین تمرین‌های سخت، استقامتی و سنگین دریافت کنند.


نحوه اثرگذاری ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال با افزایش سطح انرژی، موجب بهبود عملکرد ورزشی و تحریک عضله‌سازی می‌شود. این مکمل ورزشی با افزایش سطح متابولیسم پایه به چربی‌سوزی بیشتر و همچنین کاهش وزن کمک بسیار زیادی می‌کند.

همانطور که در ابتدا نیز مطالعه کردید، ال کارنیتین از مشتقات آمینو اسید است. به همین منظور از سلول‌های بدن به ویژه سلول‌های عضلانی پشتیبانی و محافظت می‌کند. این محصول علاوه بر افزایش انرژی، نقش مهمی در سلامت بدن ایفا می‌کند. در حقیقت ال کارنیتین موجب انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیر به درون میتوکندری و تولید انرژی می‌شود. به همین دلیل با دریافت مکمل ال کارنیتین وزن کاهش پیدا می‌کند و میزان توده‌های چربی در بدن کم می‌شود.

علاوه بر مزیت‌های بالا، مصرف ال کارنیتین در ورزشکاران موجب افزایش سطح انرژی، کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی نیز می‌شود. ال کارنیتین با افزایش جریان خون و تامین اکسیژن کافی برای عضلات در به تاخیر انداختن درد عضلانی و افزایش استقامت ورزشکاران نیز موثر است.


مزایای مصرف ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

همانطور که در بالا و ابتدای این مطلب اشاره شد و مطالعه کردید، ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال روی بدن تاثیرات مثبت فراوانی دارد. به همین منظور افراد پس از یک دوره مصرف این مکمل، متوجه تاثیرات شگفت‌انگیز آن می‎شوند. برخی از مزایای مصرف مکمل ال کارنیتین عبارت است از:

  • حاوی ۱۰۰۰ میلی گرم ال کارنیتین و ال آرژنین
  • کمک به افزایش قوای جنسی
  • کمک به متابولیسم چربی‌ها
  • موثر در عضله سازی
  • افزایش انرژی بدن


خطرات احتمالی ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال 

چنانچه این مکمل ورزشی در دوز مصرفی مناسب و تحت نظر پزشک متخصص تغذیه و مربی باشگاه مصرف شود، برای فرد خطری ندارد. در حقیقت تا به امروز هیچگونه عارضه خاص و خطرناکی برای این محصول گزارش نشده است. اما با این وجود هشدارهای مصرف را هرگز نباید فراموش نمود. برخی از این خطرات احتمالی به شرح زیر هستند:

  • این فرآورده صرفا یک مکمل بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست.
  • همانطور که بیان شد، ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یوروویتال باید در دوز مصرف درست مصرف شود. بیش از میزان توصیه شده در روز نباید آن را مصرف کنید. چرا که در این صورت امکان رخداد هر اتفاقی وجود خواهد داشت.
  • در دوران بارداری و شیردهی به مادران توصیه نمی‌شود و باید از مصرف آن پرهیز کنند. در صورت نیاز حتما قبل از مصرف خودسرانه با پزشک خود مشورت کنید.
  • تاکنون تداخل دارویی برای این محصول گزارش نشده است. اما اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.


نحوه مصرف ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

به طور کلی شما می‌توانید محلول ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یوروویتال را به تنها قبل از صبحانه نوش جان کنید یا اگر طعم پرتقالی آن را دوست ندارید، می‌توانید این محلول را در آب یا آبمیوه مورد علاقه خود حل و سپس میل کنید.

میزان مصرف

قبل از مصرف ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال باید حتما با پزشک داروخانه یا مربی درباره مقدار دوز مصرفی صحبت کنید. اما به طور کلی بزرگسالان می‌توانند روزانه یک عدد ویال از محلول خوراکی را نوش جان کنند.


شرایط نگهداری ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال را بایستی در محیطی کاملا خنک و خشک و در دمایی حدودا بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط)، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. محصول دور از دسترس کودکان قرار بگیرد.


نحوه خرید ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات ویال ال کارنیتین پلاس ال آرژنین یورو ویتال

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

ال کارنیتین

۱۰۰۰mg

**

ال آرژنین

۱۰۰۰mg

**

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس