0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Amino Whey 2222

قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 200 عددی

شناسه کالا: 818803
شناسه کالا: 818803
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 200 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بسیاری از ورزشکاران برای آمادگی به جهت ورود به مسابقات جهانی بدنسازی نیاز به مصرف انواع مکمل‌های بدنسازی خواهند داشت تا در مسیر رسیدن آن‌ها به اندام ایده‌آل خود به آن‌ها یاری برسانند. قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن یک مکمل عالی برای افزایش حجم عضلانی ورزشکاران بوده و به روند ساخت عضله سرعت می‌بخشد. در ادامه قصد داریم تا اطلاعات کامل‌تری از این مکمل و اثرات آن بر بدن را برای شما شرح دهیم. تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند و نقش پررنگی در فعالیت‌های زیستی بدن دارند. آمینواسیدها از نظر فنی ترکیبات آلی هستند که حاوی گروه‌های عاملی آمین و کربوکسیل بوده و یک زنجیره جانبی که مختص هر آمینواسید هست نیز دارند. آمینواسیدها براساس توانایی بدن در سنتز آن‌ها به 3 دسته طبقه‌بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • آمینواسیدهای ضروری
  • آمینواسیدهای غیرضروری
  • آمینواسیدهای مشروط

همانطور که مشاهده می‌فرمایید از نام آن‌ها نیز مشخص است، آمینواسیدهای که بدن قادر به ساختن آن‌ها نیست و بایستی از طریق تغذیه بدست بیاید را آمینواسیدهای ضروری می‌نامند. این نوع از آمینواسیدها در انواع مواد غذایی نظیر گوشت، سویا تخم مرغ، کینوا و... به وفور وجود دارند. همچنین اسیدآمینه‌های ضروری در ترمیم و ساخت بافت‌های عضلانی نقش دارند. از طرفی دیگر، آمینواسیدهایی که بدن توانایی ساخت و سنتز آن‌ها را دارد را آمینواسیدهای غیرضروری نامگذاری کرده‌اند. از نقش اثرگذار این نوع آمینواسیدها می‌توان به حذف سموم، که در سنتز WBC و RBC ضروری هستند و عملکرد مغز و بهبودی بسیاری از موارد دیگر نام برد. آمینواسیدهای مشروط هم تنها در زمان بیماری بدن قادر به ساخت آن‌ها نخواهد بود.

قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 200 عددی یک مکمل با کیفیت بوده که حاوی پروتئین وی و آمینواسیدهای EAAs، CAAs و NAAs که مورد نیاز بدن بوده، است. مصرف این مکمل موجب عضله‌سازی شده و کمبود پروتئین بدن را جبران می‌کند. ورزشکاران و اشخاصی که حرفه‌ی بدنسازی را انتخاب نموده‌اند به طور معمول بیشتر از سایر افراد نیاز به پروتئین و آمینواسید خواهند داشت.

نحوه اثرگذاری قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن بر بدن

قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن یکی از انواع مکمل‌های بدنسازی بوده که در ساخت عضلات و افزایش توده عضلانی نقش بسزایی دارد. استفاده از مکمل آمینو در دوره‌های بدنسازی کمک بسیاری به بدنسازان در روند ریکاوری عضلات، جلوگیری از تخریب عضلات پس از فعالیت‌های بدنی سخت و دشوار خواهد کرد. ال کارنیتین یکی از ترکیبات اساسی این مکمل است که در چربی‌سوزی نقش مهمی ایفا می‌کند. از این رو به جهت خاصیت چربی‌سوزی که این مکمل دارد، از آن به عنوان مکمل چربی‌سوز نیز یاد می‌شود.

مزایای مصرف قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

  • در رشد عضلات و بالا رفتن سطح انرژی نقش دارند
  • میزان خستگی و ضعف عضلات در حین تمرین و پس از تمرین را کاهش می‌دهند
  • در سنتز پروتئین در عضلات بدن نقش دارند
  • به درمان سوء تغذیه و جبران کمبود پروتئین در بدن کمک می‌کنند
  • از تخریب عضلات پس از تمرین جلوگیری به عمل می‌آورند
  • موجب بازیابی سریع ماهیچه‌ها خواهند شد
  • حاوی آمینواسیدهای ضروری و همچنین ال کارنیتین هستند
  • حاوی پروتئین وی بوده و به افزایش توده عضلانی کمک می‌کنند

خطرات احتمالی مصرف قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

  • در دوران بارداری و شیردهی زنان و همچنین در دوران یائسگی، مصرف این مکمل ممنوع بوده و پیش از مصرف لازم است حتما با پزشک معالج خود مشورت نمایید.
  • مصرف مکمل آمینو برای نوجوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
  • افرادی که مبتلا به بیماری خاص بوده و دارو مصرف می‌کنند، پیش از مصرف این محصول به پزشک متخصص مراجعه کنند.
  • زمان تهیه این محصول به نشان استاندارد و سلامت، نحوه بسته‌بندی و تاریخ انقضای محصول دقت کنید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت مصرف مکمل آمینو را قطع کرده و سریعا به پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • این قرص جایگزینی برای وعده‌های غذایی نیست و تنها یک مکمل است که در افزایش قدرت عضلات نقش دارد.
  • بیش از دوز پیشنهاد شده روی بسته‌بندی محصول استفاده نفرمایید.
  • توصیه می‌شود پیش از مصرف این قرص حتما با مربی ورزشی یا پزشک خود صحبت کنید.

نحوه مصرف قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

نحوه مصرف قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن، به نوع رشته ورزشی و وزن ورزشکار ارتباط دارد. ورزشکاران می‌توانند 3 بار در روز در وعده‌های مختلف و در هر وعده 2 عدد قرص مصرف کنند. بهترین زمان مصرف این مکمل پیش از تمرین، در حین تمرین و پس از اتمام تمرین است. مصرف مکمل آمینو پیش از آغاز تمرین، مانند یک منبع سوخت برای بدن عمل می‌کند و انرژی لازم برای انجام تمرینات سنگین را فراهم می‌کند. مصرف قرص آمینو در حین تمرین، مانع از ایجاد خستگی شده و عملکرد ورزشی را افزایش می‌دهد. مصرف این قرص پس از اتمام تمرین دردهای عضلانی را کاهش داده و مانع از تخریب عضلات می‌شود.

میزان مصرف

همانطور که بالاتر به آن اشاره کردیم حداکثر میزان دوز مصرفی قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 6 عدد در روز بوده و در 3 وعده مختلف و در هر وعده 2 عدد یعنی پیش از تمرین، حین تمرین و پس از پایان تمرین به همراه آب کافی باید میل نمود. از مصرف دوزهای بالاتر این مصرف اکیدا خودداری فرمایید.

شرایط نگهداری قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

دقت فرمایید که قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 200 عددی را در جای خشک و بدون رطوبت، در دمای اتاق (پایین‌تر از 25 درجه سانتی‌گراد) و همچنین دور از دسترس خردسالان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. همچنین قرص‌ها را در ظرف مخصوص خود نگه داشته و به ظرف شیشه‌ای و پلاستیکی انتقال ندهید.

سایر ترکیبات موثر در کنار قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن میزان خستگی و ضعف عضلات پس از تمرین را کاهش داده و به رشد سریع‌تر عضلات و حجم‌گیری بدن کمک می‌کند. مکمل کراتین نیز در حفظ توده عضلانی و ساخت عضلات جدید نقش دارید، بنابراین مصرف همزمان مکمل آمینو و مکمل کراتین برای ورزشکارانی که قصد وارد شدن به دوره حجم‌گیری را دارند، موثر خواهد بود.

خرید قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن

عنوانمقدار در هر قرصدرصد نیاز مصرف روزانه
کالری 10 -
چربی کل 0 g 0 %
ال-کارنتین 5 mg % 0.01
کربوهیدارت کل 0 g % 0
پروتئین 2 g % 4

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای مصرف یک قرص آمینو وی 222 دوبیس نوتریشن گفته شده است.

قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 200 عددی
قرص آمینو وی 2222 دوبیس نوتریشن 200 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;