در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن 300 گرمی

CR5 CREATINE Pow

شناسه محصول: 824345
شناسه محصول: 824345
دسته بندی: کراتین ها
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
  • جنسیت مصرف : عمومی
  • نوع محفظه : بطری پلاستیکی
  • کشور تولید کننده : ایران
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

مکمل کراتین یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های ورزشی بین بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای است. امروزه شرکت‌ها و همچنین برندهای مختلفی دست به تولید این محصول زده‌اند. پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن یکی از مکمل‌های ورزشی بسیار فوق‌العاده و کاربردی است که توسط شرکت زیست فارمد پارس تحت لیسانس اسپانیا در ایران تولید و به بازار و همچنین داروخانه‌های سطح کشور در بسته‌بندی قوطی شکل عرضه می‌شود.

این مکمل ورزشی برای بدنسازان مزیت‌های بسیار زیادی دارد. این مکمل سبب افزایش قدرت و عملکرد فیزیکی فرد شده و عملکرد عضلات آن را حین تمرینات سخت و سنگین ورزشی بهبود می‌بخشد. در حقیقت ورزشکاران پس از مصرف این مکمل، کارایی، استقامت و قدرت عضلانی‌شان افزایش پیدا خواهد کرد.

کراتین یک ماده بسیار مفید است که تخریب پروتئین را از بین می‌برد و موجب افزایش سرعت عضله‌سازی می‌شود. مکمل کراتین فاقد کالری بوده و هیچ اثری بر متابولیسم چربی دارد. بسیاری از ورزشکاران جهت بهبود عملکرد بدنشان حین تمرینات سخت ورزشی، از این مکمل ورزشی بهره می‌گیرند.

شما جهت خرید این محصول می‌توانید از طریق فروشگاه‌های معتبر و مجاز و همچنین یک داروخانه آنلاین معتبر اقدام کنید. در ادامه این مطلب اطلاعات دقیق‌تری و جامع‌تری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


کراتین چیست و چه کاربردی دارد؟

کراتین ماده‌ای است که در سلول‌های ماهیچه‌ای ما وجود دارد. از نظر عملکردی، به ماهیچه‌های ما کمک می‌کند تا برای بلند کردن وزنه، ورزش‌های با شدت بالا و سایر فعالیت‌های سنگین انرژی تولید کنند. به عنوان یک مکمل در بین ورزشکاران و بدنسازان برای به دست آوردن عضله، تقویت قدرت و افزایش عملکرد ورزشی از محبوبیت زیادی برخوردار شده است.

در داخل بدن از اسیدهای آمینه گلیسین و آرژنین تولید می‌شود و به طور گسترده در بافت‌هایی با نیازهای انرژی بالا مانند مغز و ماهیچه‌ها توزیع می‌شود. حدود 95 درصد از کراتین بدن در ماهیچه‌های اسکلتی ذخیره می‌شود، اما به مقدار کمی در کبد، کلیه‌ها و بیضه‌ها نیز یافت می‌شود.

به طور متوسط، بدن تقریباً 1 گرم کراتین در روز در بزرگسالان جوان تولید می‌کند در حالی که بقیه از طریق رژیم غذایی به دست می‌آید. کراتین به طور طبیعی در بسیاری از غذاها، به ویژه پروتئین حیوانی، مانند گوشت و ماهی وجود دارد. استفاده از پودر کراتین آپوویتال به شما در تامین کراتین موردنیاز بدنتان کمک بسزایی می‌کند. شما می‌توانید این مکمل ورزشی را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و مصرف کنید.

پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

همانطور که در بالا نیز بیان شد، مکمل کراتین یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های ورزشی بین ورزشکاران و بدنسازان است. پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن عملکرد فیزیکی بدن را در طول تمرینات کوتاه مدت، شدید و تمرین‌های مکرر بسیار افزایش می‌دهد. این مکمل در بدنسازی انرژی مورد نیاز عضلات را تامین می‌کند و در نهایت سرعت عضله‌سازی را بالا می‌برد.

ورزشکاران با یک دوره مصرف این مکمل ورزشی نه تنها در حین ورزش، احساس خستگی نمی‌کنند، بلکه انرژی عضلات خود را نیز تامین می‌کنند. این پودر فواید و مزایای بسیار زیادی برای ورزشکاران دارد که در ادامه درباره این مزیت‌ها بیشتر با شما صحبت خواهیم کرد.


نحوه اثرگذاری پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

کراتین یکی از روش‌های سریع برای اضافه کردن و رشد عضلات است. هنگامی که شما از این مکمل بهره می‌گیرید، کراتین آب زیادی را جذب عضلات می‌کند. در نتیجه این امر عضلات شما بزرگتر و کاملتر می‌شوند. بعد از اولین دوره احتباس آب در بدن، افزایش متوالی وزن بدن به علت افزایش حجم عضله رخ می‌دهد.

به همین دلیل است که برخی از بدنسازان و ورزشکاران بر این باورند که اگر به مرور زمان کراتین مصرف کنند و تمرینی نکنند، هر روز اضافه وزن پیدا می‌کنند و در واقع چاق‌تر می‌شوند. اما این تصور کاملا اشتباه است. زیرا همانطور که در بالا نیز بیان شد، کراتین کاملا فاقد کالری است و هیچ اثری بر متابولیسم چربی ندارد. پس می‌توان نتیجه گرفت که مصرف کراتین بدون ورزش کردن، مشکلی برای بدن پیش نخواهد آورد و فرد ذره‌ای اضافه وزن پیدا نمی‌کند. البته این در صورتیست که او رژیم غذایی خود را رعایت می‌کند و در کنار رژیم درست از مکمل کراتین بهره می‌گیرد.


مزایای مصرف پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، مصرف پودر سی آ 5 کراتین استارلبز نوتریشن موجب بهبود عملکرد فیزیکی بدن می‌شود و برای ورزشکاران مزایای دیگری نیز به دنبال دارد. برخی دیگر از مزایای مصرف این مکمل ورزشی عبارت است از:

  • کمک به تامین انرژی مورد نیاز ورزشکاران
  • افزایش استقامت و قدرت عضلانی
  • تامین کراتین مورد نیاز بدن
  • پیشگیری از تحلیل عضلات
  • حفظ سلامت و عضله سازی
  • افزایش عملکرد فیزیکی
  • تسریع ریکاوری عضلات


خطرات احتمالی پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

چنانچه این مکمل ورزشی در دوز مصرفی مناسب و تحت نظر پزشک متخصص تغذیه و مربی باشگاه مصرف شود، برای فرد خطری ندارد. در حقیقت تا به امروز هیچگونه عارضه خاص و خطرناکی برای این محصول گزارش نشده است. اما با این وجود هشدارهای مصرف را هرگز نباید فراموش نمود. برخی از این خطرات احتمالی به شرح زیر هستند:

  • این فرآورده صرفا یک مکمل بوده و جهت تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری نیست.
  • همانطور که بیان شد، پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن باید در دوز مصرف درست مصرف شود. بیش از میزان توصیه شده در روز نباید آن را مصرف کنید. چرا که در این صورت امکان رخداد هر اتفاقی وجود خواهد داشت.
  • در دوران بارداری و شیردهی به مادران توصیه نمی‌شود و باید از مصرف آن پرهیز کنند. در صورت نیاز حتما قبل از مصرف خودسرانه با پزشک خود مشورت کنید.
  • تاکنون تداخل دارویی برای این محصول گزارش نشده است. اما اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.


نحوه مصرف پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

جهت مصرف پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن باید یک پیمانه از آن را با 240 میلی‌لیتر آب یا نوشیدنی دلخواه خود ترکیب و نوش جان کنید.

میزان مصرف

ورزشکاران و بدنسازان در طول روز تنها می‌توانند یک تا دو بار از این پودر را مصرف کنند. در صورت نیاز به وعده بیشتر براساس سن یا برنامه غذایی و ورزشی خاص، مربی به شما اطلاع خواهد داد. لطفا از مصرف بیش از اندازه این محصول به صورت خودسرانه جدا خودداری کنید.


شرایط نگهداری پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن (CR5 CREATINE Pow) را بایستی در محیطی کاملا خنک و خشک و در دمایی حدودا بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای محیط)، به دور از هرگونه تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. محصول دور از دسترس کودکان قرار بگیرد. پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید.


سایر ترکیبات در کنار پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

شما می‌توانید پودر کراتین را در کنار مکمل گلوتامین به طور همزمان با یکدیگر مصرف کنید. زمانی که این دو مکمل را با یکدیگر مصرف می‌کنید، سرعت ریکاوری در عضلات بدن شما افزایش پیدا می‌کند و مانع از بروز خستگی و کوفتگی در عضلات می‌شود.

از سویی دیگر مکمل کراتین و گلوتامین هر دو در بازسازی و ذخیره انرژی در عضلات بدن نقش دارند. همچنین توان قدرتی فرد را برای انجام تمرینات سنگین بالا می‌برند. کسانی که رژیم کم کربوهیدرات می‌گیرند، مصرف مکمل کراتین در دوره کات به بهبود یافتن هیکل آن‌ها کمک بسزایی می‌کند. زمانی که آب ناشی از کراتین در سطوح داخلی سلول‌ها محتبس می‌شود، حجم عضلات افزایش پیدا می‌کند.


خرید پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر سی آر 5 کراتین استارلبز نوتریشن

ترکیبات

مقدار در هر وعده روزانه

درصد نیاز مصرف روزانه

کراتین مونوهیدرات

۵۰۰۰mg

*

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

**درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس