0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Amino Experess

پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن 300 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
713,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن 300 گرمی یکی از مکمل‌های ورزشی بسیار عالی است که ورزشکاران برای حفظ توده عضلانی خود از آن استفاده می‌کنند. این پودر فانتوم ساخت کشور ایران بوده و توسط شرکت عرشیا مکمل تولید و به بازار عرضه می‌شود. آمینو اسید موجود در پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن موجب افزایش سرعت ساخت عضلات در بدن ورزشکار شده و از خستگی زودرس آن جلوگیری می‌کند. در حقیقت با مصرف این پودر علاوه بر حفظ سلامت عضلات می‌توان از تحلیل و تخریب آنها نیز جلوگیری نمود.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینو اسید نقش بسیار مهمی در بدن دارد. به طوری که اسیدهای آمینه حدود 20 درصد از بدن ما یا حدود 50 درصد از توده جامد بدن ما را تشکیل می‌دهند. در واقع آنها بعد از آب بزرگترین جزء بعدی بدن محسوب می‌شوند. به عنوان مثال بدن فردی که 50 کیلوگرم وزن دارد، حدود 10 کیلوگرم اسید آمینه در بدن او وجود دارد. 

آمینواسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. حدود 100000 نوع پروتئین در بدن وجود دارند که تنها از 20 اسید آمینه ساخته شده‌اند. اسید آمینه‌ها نقش مهمی در ساخت عضلات و همچنین محافظت از آنها دارند. به همین منظور ورزشکارانی که در طی مدت زمان طولانی ورزش می‌کنند و شدت تمرینات آنها زیاد است باید آمینو اسید مورد نیاز بدنشان را با خوردن مکمل یا رژیم غذایی مناسب تامین کنند. 

از مجموع 20 اسید آمینه تنها 9 آمینواسید وجود دارند که بدن قادر به ساخت آنها نیست و ما باید آنها را از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنیم. به این نوع اسید آمینه‌ها به اصطلاح ضروری گفته می‌شود. برخی از اسید آمینه‌های ضروری عبارتند از:

  • هیستیدین
  • ایزولوسین
  • لوسین
  • لیزین
  • متیونین
  • فنیل آلانین
  • ترئونین
  • تریپتوفان
  • والین

پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن یکی فانتوم عالی بوده که حاوی مقدار زیادی اسیدهای آمینه ضروری، غیرضروری و شاخه‌دار است. 

 


 

پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن با دارا بودن تمامی اسیدآمینه‌های ضروری یک مکمل ورزشی عالی برای ورزشکاران بوده که از تحلیل و تخریب عضلات جلوگیری کرده و به حفظ و رشد آنها کمک می‌کند. این مکمل ورزشی با دارا بودن 5 گرم آمینو در هر وعده بسیار مغذی بوده و برای بدن ورزشکار کاربردی و فوق‌العاده مفید است. پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن دارای طعم بی‌نظیری عالی است که موجب تقویت عملکرد و ضربان قلب حین تمرین‎های شدید می‌شود.

ورزشکاران می‌توانند با مصرف این مکمل از تخریب عضلات جلوگیری کنند و شاهده افزایش حجم عضلات خود باشند. البته این در یک دوره کامل مصرف اتفاق خواهد افتاد.

این محصول ورزشی توسط فناوری پیشرفته‌ای ساخته شده است. کیفیت بالای این پودر موجب شده تا این مکمل ورزشی محبوب ورزشکاران بسیار زیادی باشد. پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن از پروتئین آب پنیر ساخته شده و این پروتئین می‌تواند عامل توسعه و حفظ توده عضلانی باشد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

همانطور که در ابتدای این مقاله مطالعه کردید، آمینواسیدها نقش مهمی را در بدن افراد ایفا می‌کنند و تاثیر پیچیده‌ای بر لاغری ورزشکاران دارند. هنگامی که شما پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن را مصرف می‌کنید، موجب افزایش سوخت و ساز بدن می‌شوید. با بالا رفتن کالری، انرژی بیشتری از بدن دریافت می‌کنید و عملکرد ورزشی شما قطعا بهتر و بیشتر می‌شود.

از دلایلی که موجب می‌شود در اثر مصرف آمینواسید، لاغری مشاهده شود، بهبود رشد عضلات و ماهیچه‌هاست. هر چه میزان عضلات بدن بهتر و بیشتر باشد، ظرفیت چربی‌سوزی و سوزاندن کالری هم به طبع افزایش پیدا خواهد کرد. البته توجه به این نکته مهم است که مقدار مصرف آمینواسید برای لاغری به میزان فعالیت هر فرد و با در نظر گرفتن وزن او مشخص خواهد شد.

 

 


 

مزایای مصرف پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

همانطور که در بالا مطالعه کردید، پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن یک مکمل ورزشی با فواید و ویژگی‌های منحصر به فردی است که افراد می‌توانند با مصرف آن علاوه بر ساخت و افزایش حجم عضلات از تخریب و تحلیل آن جلوگیری کنند. به طور کلی ویژگی‌های پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن به شرح زیر است:

  • بهبود روند ریکاوری برای ورزشکاران
  • تقویت کننده عملکرد و ضربان قلب
  • حاوی طیف کامل آمینواسیدها
  • مناسب افزایش حجم عضلات
  • کمک به ساخت توده عضلانی
  • جلوگیری از تخریب عضلات

خطرات احتمالی پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

بسیاری بر این باورند که خوردن مکمل‌های ورزشی خطرات بسیار زیادی برای بدن دارد. اما در حقیقت این باور کاملا اشتباه است. پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن یا هر مکمل دیگری در صورتی که به میزان درستی مصرف شوند هیچ مشکلی برای ورزشکاران و بدن ندارند. اما به هر حال نباید هشدارها را نادیده گرفت و باید به آنها نیز توجه کرد.

  • این فرآورده یک مکمل تغذیه‌ای است و نمی‌توان از آن جهت تشخیص، پیشگیری و درمان استفاده کرد.
  • بیش از میزان دوز مصرفی نباید این پودر را مصرف کنید.
  • زنان باردار و شیرده باید از مصرف این مکمل ورزشی اجتناب کنند و در صورت نیاز قبل از مصرف با پزشک خود مشورت نمایند.
  • در صورت مشاهده هرگونه حساسیت پوستی، گوارشی و... باید حتما مصرف را متوقف کنید و سریعا به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • مبتلایان به بیماری‌های خاص و یا مصرف‌کنندگان هر نوع داروی خاص لازم است تا پیش از شروع به مصرف این محصول با پزشک مشورت نمایند.
  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال باید از مصرف این مکمل اجتناب کنند.

نحوه مصرف پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

همانطور که در بخش بالایی مطالعه کردید، مکمل فانتوم باید در میزان درستی مصرف شود. در غیراینصورت ممکن است برای فرد عوارضی را به دنبال داشته باشد. لذا برای جلوگیری از عوارض و خطرات ناشی از این مکمل باید با نحوه و میزان مصرف آن بیشتر آشنا شوید.

جهت استفاده از این مکمل ورزشی باید مکمل فانتوم نوتریشن را با 200 میلی لیتر آب مخلوط و نوش جان کنید.

میزان مصرف

ورزشکاران می‌توانند در روز 2 پیمانه از مکمل فانتوم نوتریشن را با 200 میلی لیتر آب ترکیب کنند. توجه نمایید که در طی روز مصرف بیش از 2 پیمانه از این مکمل اشتباه بوده و ممکن است به سلامت بدن آسیب وارد کند.

شرایط نگهداری پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

محصول را در محیطی خشک و خنک (دمای بین 15 الی 25 درجه)، به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری نمایید. درب قوطی را پس از هر بار مصرف محکم ببندید تا رطوبت و هوای اضافی وارد آن نشود.

 


 

خرید پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calories

20

*

Total amino acids

5000 mg

*

 

پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن 300 گرمی
پودر آمینو اکسپرس فانتوم نوتریشن 300 گرمی
قیمت:
713,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;