0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

AMINO2

پودر آمینو ۲ مایوجنیکس ۳۷۵ گرمی

شناسه کالا: 822264
شناسه کالا: 822264
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر آمینو ۲ مایوجنیکس ۳۷۵ گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

پودر آمینو ۲ مایوجنیکس ۳۷۵ گرمی

پودر آمینو 2 مایوجنیکس 375 گرمی یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی برای قبل، حین و پس از تمرین است. از ویژگی‌های این مکمل می‌توان به ارتقا شدت تمرین، افزایش پمپاژ خون، به تعویص انداختن خستگی و تامین آمینواسیدهای لازم برای دستیابی به فیزیک ایده‌آل در دوران حجم و رژیم اشاره نمود. در واقع ورزشکاران برای عملکرد بهتر به این مکمل نیاز خواهند داشت. این محصول تحت لیسانس شرکت مایوجنیکس (Myogenix Ine) کشور آمریکا بوده و در ایران توسط شرکت کالا گستر تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 

 


 

آمینو اسید چیست و چه کاربردی دارد؟

مهم‌ترین بخش پروتئین‌ها را آمینواسیدهای تشکیل می‌دهند. مهم‌ترین وجه آمینواسیدها با کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها وجود نیتروژن در ساختار آنهاست. در ساختار اسید آمینه‌ها حداقل یک گروه آمینو (-NH2) و یک گروه کربوکسیل (-COOH) قرار گرفته است. این ترکیبات موجود در آمینواسیدها نقش اساسی در پروسه‌های بیولوژیکی بدن دارند. به گونه‌ای که کمبود یا نبود این ماده در بدن می‌تواند روی سلامتی تاثیر منفی بگذارد.

به همین منظور خوردن آمینواسیدها مخصوصا برای ورزشکاران به شدت توصیه می‌شود. پودر آمینو 2 مایوجنیکس یکی از مکمل‌های ورزشی حاوی آمینو اسید بوده که برای بهبود عملکرد بیشتر ورزشکاران بسیار مفید و کاربردی است. جهت اطلاعات بیشتر با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 


 

پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

مکمل آمینو با دارا بودن انواع و اقسام اسید آمینه‌های شاخته‌دار از تحلیل و ریزش عضلات جلوگیری می‌کنید و به عنوان یکی از بهترین مکمل‌های چربی‌سوزی شناخته می‌شود. ورزشکاران همه در تلاشند تا عضلات زیبا و متناسب برای خود بسازند و در این راستا تمام تلاش خودشان را می‌کنند. مکمل ورزشی به ورزشکاران کمک می‌کند تا در رسیدن این هدف موفق شوند.

به طور کلی ورزشکاران برای رسیدن به هیکل ایده‌آل باید مقدار مشخصی آمینواسیدهای پروتئینی به بدنشان برسانند. از میان آمینواسیدهای ضروری تنها سه اسید آمینه از طریق تغذیه تامین می‌شوند. این سه عبارتند از: اسید آمینه ال لوسین، ال ایزولوسین و ال والین. این سه آمینواسید نقش مهمی در عضله‌سازی دارند. مکمل‌هایی که به طور خاص دارای این سه اسید آمینه اساسی را در خود جای داده‌اند به مکمل BCAA و همچنین Branched Chain Amino Acids معروف هستند.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر آمینو ۲ مایوجنیکس بر بدن

پودر آمینو 2 مایوجنیکس حاوی مواد و ترکیباتی است که از تحلیل و ریزش عضلات ورزشکاران در طول ورزش‌های سنگین جلوگیری می‎کند. در عین حال فرآیند چربی‌سوزی را بیشتر و ورزشکار را در این مسیر کمک می‌کند. بنابراین اگر در دوران کات هستید می‌توانید از این مکمل ورزشی نیز استفاده کنید.

این مکمل آمینو همانند سایر مکمل‌ها از مواد مغذی بسیار زیادی نظیر آمینواسیدهای شاخه‌دار تشکیل شده و فواید زیادی برای ورزشکاران و حتی مصرف‌کنندگان عادی دارد. این مکمل روی عضلات فرد ورزشکار تاثیر گذاشته و با تقویت آنها موجب رشد، زیباترشدن و همچنین شکل‌گیری عضلات می‌شود.

این محصول یک BCAA خالص است و فاقد هرگونه شکر، فیلر و کالری است. به همین منظور در چربی‌سوزی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 

 


 

مزایای مصرف پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

همانطور که در بالاتر نیز بیان شد، آمینو 2 مایوجنیکس دارای خواص بی‌نظیری است که همه افراد عادی و ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند و به تناسب اندام و هیکلی زیبا دست پیدا کنند. برخی از مزیت‌های مصرف مکمل آمینو به شرح زیر است:

  • تحت لیسانس مایوژنیکس آمریکا
  • جلوگیری از تخریب عضلات
  • تقویت استقامت عضلات
  • افزایش حجم عضلات
  • تسریع روند ریکاوری
  • بهبود سنتز پروتئین
  • حاوی سدیم

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

در صورتی که شما به اندازه و تحت نظر پزشک یا مربی آمینو 2 مایوجنیکس را مصرف کنید، مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. اما در صورت بروز هرگونه تنگی نفس، مشکلات گوارشی، مشکلات پوستی نظیر قرمزی، کهیر و خارش شدید، مصرف آن متوقف و به پزشک مراجعه کنید. تاکنون هیچ‌گونه تداخل دارویی برای این دارو گزارش نشده است اما اگر داروی خاصی مصرف می‌کنید، حتما قبل از مصرف این مکمل ورزشی با پزشک مشورت کنید.

به تاریخ انقضای روی بسته‌بندی این پودر توجه کنید. پودر تاریخ گذشته موجب بیماری و مسمویت دارویی می‌شود. بنابراین قبل از مصرف جهت جلوگیری از خطرات احتمالی حتما به تاریخ انقضا توجه کنید.

این پودر برای افراد زیر 18 سال و همچنین زنان باردار و شیرده مناسب نیست. در صورتی که قصد مصرف دارند باید قبل از استفاده، حتما با پزشک مشورت کنند.

 

 


 

نحوه مصرف پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

برای مصرف مکمل آمینو باید یک اسکوپ از آن را (معادل 12.5 گرم پودر) در 1 الی 2 لیوان آب ترکیب کنید و 30 الی 60 ثانیه منتظر بمانید. در صورت عدم ترکیب مجددا آن را هم بزنید تا کاملا یکدست شود. سپس ترکیب به دست آمده را قبل، بعد یا حین ورزش مصرف کنید. در روزهای غیر تمرین نیز می‌توانید از این پودر در اول صبح نیز استفاده کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالاتر هم بیان شد، از این پودر نباید در دوز یا میزان بالایی در طی روز مصرف کنید. چرا که ممکن است برای شما خطراتی را به دنبال داشته باشد. برای این منظور تنها یک اسکوپ که برابر با 12 گرم است را در 1 الی 2 لیوان آب ترکیب نمایید. حتی در برخی شرایط ممکن است مقدار آن نیز کمتر باشد.

 


 

شرایط نگهداری پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

هنگامی که پلمپ درب محصول را باز کردید، پس از هربار مصرف باید درب را به خوبی ببندید تا محصول شما دچار مشکل نشود. مکمل آمینو را باید دور از دسترس کودکان و در جایی خنک نگهداری کنید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

برخی از ترکیبات در کنار پودر آمینو 2 مایوجنیکس موجب تاثیرگذاری بیشتر این پودر می‌شود. بنابراین بهتر است این ترکیبات را بشناسید تا تاثیراتی مثبتی از این پودر به دست بیاورید. برخی از این ترکیبات عبارتند از:

  • پروتئین Whey  
  • روغن‌های امگا ۳
  • کراتین (در چرخه ۶ هفته‌ای)
  • مولتی ویتامین
  • سیترولین

 


 

خرید پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

داروخانه صبا یکی بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر آمینو ۲ مایوجنیکس

 

عنوان

مقدار

ال لوسین        

۶,۴g        

ال ایزولوسین        

۱,۸g

ال والین        

۱,۸g        

سدیم

۹۰mg

 

عنوانمقدار
ال لوسین ۶,۴g
ال ایزولوسین ۱,۸g
ال والین ۱,۸g
سدیم ۹۰mg
پودر آمینو ۲ مایوجنیکس ۳۷۵ گرمی
پودر آمینو ۲ مایوجنیکس ۳۷۵ گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;