0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: آرژنین

L-ARGININE

پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی

شناسه کالا: 821529
شناسه کالا: 821529
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
630,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی

پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی (DR Sun L Arginine Powder 300 g) توسط شرکت دکتر سان در بسته‌بندی بهداشتی و قوطی شکل تولید و به بازار عرضه می‌شود. این محصول یک مکمل ورزشی عالی برای ورزشکاران و بدنسازان بوده که در اغلب موارد مربیان باشگاه آن را توصیه می‌کنند. پودر ال آرژنین دکتر سان برای بدن مزایای بسیار زیادی داشته و موجب ساخت پروتئین و عضله در بدن می‌شود. علاوه بر عضله‌سازی، عملکرد بدنی فرد را حین انجام تمرینات سخت نیز بهبود می‌بخشد. در ادامه اطلاعات جامع و مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


 

پودر ال آرژنین دکتر سان

پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی یک محصول عالی و فوق‌العاده برای ورزشکاران و بدنسازان است که حین انجام حرکات سخت ورزشی، عملکرد بدنی فرد را بهبود می‌بخشد. ال آرژنین یک نوع  آمینو اسید نیمه ضروری بوده که در بدن برای ساختن پروتئین‌ها به آن نیاز دارد. در حقیقت آمینو اسید به خصوص ال آرژنین به بدن در ساخت پروتئین کمک می‌کنند.

ال آرژنین به طور طبیعی در بسیاری از مواد غذایی نظیر ماهی، گوشت قرمز، تخم مرغ، مرغ، سویا، غلات کامل، لوبیا و لبنیات موجود است. به همین منظور افراد با خوردن این مواد غذایی می‌توانند به طور طبیعی ال آرژنین بدن خود را تامین کنند. اما در صورت عدم داشتن رژیم غذایی مناسب و دریافت ناکافی این آمینواسید، مصرف مکمل‌های ورزشی حاوی این ماده مهم و ضروری است.

در حقیقت ال آرژنین به مقدار کافی، اثربخشی مطلوبی روی عضله‌سازی، ترشح هورمون رشد و تقویت سیستم ایمنی بدن در ورزشکاران دارد. در ادامه درباره نحوه اثرگذاری این آمینو اسید با شما بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر ال آرژنین دکتر سان

همانطور که در بخش قبل مطالعه کردید، آرژنین فواید بسیار زیادی برای بدن دارد. به همین منظور شما باید در طول ورزش‌های سنگین و مقاومتی از مکمل‌های حاوی این ماده مفید نظیر DR Sun L Arginine Powder استفاده کنید. در واقع با مصرف این محصول عملکرد بدنی شما بهبود می‌یابد و تمرینات را با قدرت و انرژی بیشتر انجام خواهید داد.

علاوه بر بهبود عملکرد فرد، ال آرژنین به رشد عضلات کمک می‌کند. چرا که این آمینو اسید مفید موجب سنتز بیشتر پروتئین شده و فرد در طول مصرف می‌تواند به رشد عضلات خود کمک کند. در حقیقت هنگامی که توده عضلانی افزایش می‌یابد، ال آرژنین به سلول‌های عضلانی سیگنال ترشح بیشتر را می‌دهد. در نتیجه این امر متابولسیم چربی افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل شما پس از یک دوره مصرف کامل پودر ال آرژنین دکتر سان می‌توانید به اندام و توده عضلانی خوش فرم و ملایمی دست پیدا کنید. البته این هدف بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران از انجام فعالیت‌های سخت ورزشی است.

یکی دیگر از مزایای مصرف ال آرژنین ساخت و ترشح اکسید نیتریک بوده که به استقامت بدن و همچنین تقویت عضلات کمک می‌کند. هنگامی که اکسید نیتریک در عضلات آزاد می‌شود، رگ‌های خونی با تسکین و آرام کردن ماهیچه‌ها، دیوارهای آن را باز می‌کنند. در نتیجه فرد فشار کمتری را حین تمرین احساس می‎کند. همچنین خون‌رسانی حین تمرین افزایش پیدا می‌کند و اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز ماهیچه تامین می‌شود.  

به طور کلی این محصول برای بدنسازان علاوه بر عضله‌سازی و افزایش توده عضلانی مزایای دیگری نیز دارد. جهت تهیه و خرید این محصول با کیفیت و اصل می‌توانید به فروشگاه داروخانه آنلاین صبا سر بزنید. پس از سفارش این محصول، آن را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 


 

مزایای مصرف پودر ال آرژنین دکتر سان

  • تقویت سیستم ایمنی در ورزشکاران
  • افزایش عضله سازی
  • ترشح هورمون رشد
  • بهبود عملکرد بدن
  • التیام زخم‌ها

 


 

خطرات مصرف پودر ال آرژنین دکتر سان

تاکنون برای این محصول هیچگونه عارضه جدی گزارش نشده است. برای جلوگیری از عارضه و آسیب باید این مکمل را در دوز مصرفی مناسب استفاده کنید. اما به طور کلی با این وجود نباید برخی از نکات و هشدارهای مصرف را نادیده گرفت.

  • این فرآورده تنها یک مکمل غذایی بوده که همراه با رژیم غذایی سالم و متعادل قابل استفاده است و شما نمی‌توانید آن را جایگزین وعده غذایی اصلی کنید.
  • این فرآورده تنها یک مکمل غذایی است و جهت پیشگیری، تشخیص و پیشگیری با درمان بیماری مناسب نیست.
  • در افراد زیر ۱۸ سال و بعد از حمله قلبی توصیه نمی‌شود.
  • در دوران بارداری و شیردهی قبل از مصرف مکمل ال آرژنین پزشک را مطلع سازید.
  • استفاده خوراکی از پودر L Arginine ممکن است باعث حالت تهوع، درد شکم، نقرس، اسهال، نفخ، پاسخ آلرژیک، التهاب راه هوایی یا بدتر شدن علائم آسم شود. در صورت مشاهده هرکدام از این علائم مصرف را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.
  • در صورت استفاده از داروی خاص قبل از مصرف این مکمل یا هر مکمل دیگر با پزشک متخصص مشاوره نمایید

 


 

نحوه مصرف پودر ال آرژنین دکتر سان

جهت مصرف این محصول می‌توانید مقدار مشخص از این پودر را به مقداری آب یا آبمیوه حل و نوش جان کنید. فراموش نکنید که مقدار و دوز مصرفی از حد معمول نباید تجاوز کند.

میزان مصرف

1 سروینگ 6 گرم از محصولات را روزانه در حداقل 250 میلی گرم آب میل کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر ال آرژنین دکتر سان

پودر ال آرژنین دکتر سان را باید در جایی خنک و به دور از نور خورشید و دسترس کودکان باید نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف این پودر، درب آن را محکم ببندید تا از نفوذ رطوبت و گرد و غبار به آن جلوگیری کنید.

 


 

جدول ترکیبات پودر ال آرژنین دکتر سان (به ازای 6 گرم)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

L-Arginine

g 600

*

 

پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی
پودر ال آرژنین دکتر سان 300 گرمی
قیمت:
630,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;