0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Amino Energy

پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی

شناسه کالا: 819756
شناسه کالا: 819756
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
671,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی

پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی Doobis Amino Energy یک مکمل ورزشی عالی برای ورزشکاران است. این مکمل برای ورزشکاران فواید و مزایای بسیار زیادی دارد و می‌توانند از آن به منظور افزایش توان عضلات استفاده کنند. پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن دارای مقدار قابل توجهی کافئین و قهوه سبز است. به همین منظور به واسطه این ماده ارزشمند توان و انرژی ورزشکاران را حین ورزش افزایش می‌دهد. این محصول علاوه بر بالا بردن سطح انرژی یک محصول مناسب جهت بازتوانی و ریکاوری عضلات بوده و شما از آن حین و بعد از تمرینات سخت ورزشی و بدنسازی می‌توانید استفاده کنید. ترکیبات منحصر به فرد این محصول به گونه‌ای است که علاوه بر آمینواسیدهای ضروری، آمینو اسیدهای نیمه ضروری بدن را را نیز تامین می‌کند. در نتیجه ورزشکاران با مصرف این پودر می‌توانند به افزایش توده عضلانی خود نیز کمک کنند.

 

 


 

پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی Doobis Amino Energy یکی از مکمل‌های خوش طعم ورزشی موجود در بازار است که علاوه بر طعم فوق‌العاده، فواید و مزایای بسیار زیادی برای ورزشکاران دارد.

صنایع غذایی ایلیا پارس، پودر آمینو انرژی دوبیس را در دو طعم توتی فروتی و چند میوه تولید و به بازار عرضه می‌کند. این محصول در بسته‌بندی قوطی شکل و به صورت کاملا بهداشتی در تمامی داروخانه‌ها و فروشگاه مجاز فروش مکمل وجود دارد و شما می‌توانید از آن استفاده کنید. به طور کلی آسان‌ترین روش خرید این محصول، مراجعه به فروشگاه آنلاین داروخانه صبا است.

پودر آمینو انرژی کافی را حین تمرین را برای ورزشکار تامین می‌کند و یک مکمل عالی برای میان وعده حین تمرین است. این مکمل ورزشی موجب عضله‌سازی شده و با افزایش متابولیسم بدن به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کند.

ترکیبات موثر و مفیدی در ساختار آمینو وجود دارد که همه آنها موجب تقویت انرژی و هوشیاری بیشتر در هنگام تمرینات سخت ورزشی و بدنسازی می‌شوند. همچنین ریکاوری سریع‌تر از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مکمل ورزشی است. کافئین موجود در آمینو انرژی دوبیس از قهوه سبز و عصاره چای سبز گرفته شده است. کافئین بالا علاوه بر تامین انرژی، به سوخت‌وساز بیشتر بدن نیز کمک می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن یک مکمل غذایی عالی برای ورزشکاران است. چرا که این مکمل عملکرد و دامنه حرکات ورزشی فرد را افزایش داده و از عضلات و سلامت آنها پشتیبانی می‌کند.

این محصول شامل مجموعه‌ای از اسیدهای آمینه قابل حل در آب است که برای حفظ و تقویت عضلات بدن بسیار مفید هستند. همچنین مقدار قابل توجه اسید آمینه موجود در این محصول به رشد و ریکاوری عضلات و همچنین تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. کاهش خستگی و افزایش انرژی، حفظ تعادل و هیدراتاسیون بدن از دیگر مزایای مصرف این محصول است.

در ترکیبات مفید و موثر آمینو انرژی دوبیس ویتامین‌ها و مواد معدنی بسیار مفیدی وجود دارد که سلامت عمومی بدن را تضمین می‌کنند. این پودر ورزشی و انرژی‌زا معمولا به ورزشکاران، بدنسازان، ورزشکاران حرفه‌ای و همچنین سایر افرادی که در طول روز تمرینات شدید ورزشی انجام می‌دهند، توصیه می‌شود.

این مکمل با تاثیرگذاری روی ماهیچه‎ها به رشد بافت توده عضلانی کمک کرده و ورزشکاران را زودتر به اهداف ورزشی‌شان می‌رساند.

 

 


 

مزایای مصرف پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

  • کمک به افزایش توده عضلانی به واسطه وجود اسید آمینه و BCAA
  • جلوگیری از تحلیل عضلانی در ورزشکاران
  • افزایش ساخت نیتریک اکساید (NO) در جهت پمپاژ خون در بافت ماهیچه‌ها
  • حاوی بتا آلانین جهت کمک به تمرین شدید و طولانی مدت
  • حاوی آمینو اسیدهای ضروری به منظور افزایش سرعت جذب
  • تقویت سطح انرژی عضلات فقط با ورود ۱۰ کالری به بدن
  • حاوی کافئین و چای سبز جهت افزایش انرژی و تمرکز
  • بهبود قوای بدن و تمرکز ذهنی در حین انجام تمرینات
  • حاوی ال آرژنین و سیترین برای افزایش تولید نیتریک
  • حاوی  BCAA جهت تقویت استقامت
  • ریکاوری سریع و کامل عضلات

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

به طور کلی اگر مقدار و میزان مشخصی از پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن را در طول روز مصرف کنید، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. اما هشدارهای مصرف را نباید فراموش کرد و باید آنها را جدی گرفت. برخی از هشدارهای مصرف پودر آمینو انرژی دوبیس عبارت است از:

  • در افراد دارای سابقه خونریزی یا بیماری های هموستاتیک، سابقه بیماری قلبی، زخم معده، اختلالات اضطرابی و نارسایی کلیوی با احتیاط مصرف گردد.
  • 14 روز قبل از جراحی‌ها شامل جراحی‌های دندان مصرف قطع شود.
  • مصرف زیاد ممکن است بی‌خوابی، افزایش فشار خون، تحریک‌پذیری مشکلات کبدی و ناراحتی‌های گوارشی ایجاد کند.
  • با داروهای ضدانعقاد و آسپرین تداخل دارد.
  • به علت داشتن کافئین بالا، بیش از دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نشود.
  • این فرآورده مکمل تغذیه‌ای است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان مناسب نیست.
  • مصرف در افراد زیر 18 سال ممنوع و در زنان باردار و شیرده فقط با توصیه پزشک یا مربی مصرف شود.

 


 

نحوه مصرف پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

برای مصرف پودر آمینو انرژی دوبیس کافیست مقدار توصیه شده از این پودر را در یک لیوان آب یا آبمیوه بریزید و سپس در میان وعده تمرین نوش جان کنید.

میزان مصرف

همانطور که اشاره شد، به علت وجود کافئین بالا در این محصول شما باید آن را دوز مصرفی مناسبی استفاده کنید. به همین منظور شما دو بار در روز قبل و بعد از تمرین 9 گرم از این پودر را می‌توانید مصرف کنید.

 

 


 

شرایط نگهداری پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

پودر آمینو انرژی دوبیس را باید در جایی خنک و خشک و به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. پس از مصرف، درب قوطی را محکم ببندید تا رطوبت و گرد و غبار درون آن نفوذ نکند. به تاریخ انقضاء روی قوطی توجه کنید.

 


 

جدول ترکیبات پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن

همانطور که در ابتدای این مطلب مطالعه کردید، پودر آمینو انرژی دوبیس حاوی ترکیبات مفید و موثری است. برخی از این ترکیبات عبارتند از: اسید سیتریک، اسید مالیک، دی اکسید سیلیکون، سیلیکات کلسیم، کلسیم سیلیکات، صمغ ( صمغ سلولز، صمغ زانتان، کاراگینان)، کافئین (از چای و یا قهوه)، سوکرالوز، تارتاریک اسید، لسیتین سویا.

ترکیبات

مقدار در هر ۲ اسکوپ

کالری

۵

چربی کل

۱ گرم

آمینو

(تائورین میکرونایز، ال گلوتامین میکرونایز، ال آرژنین میکرونایز، ال لوسین میکرونایز، بتا آلانین، سیترولین میکرونایز، ال ایزولوسین میکرونایز، ال والین میکرونایز، ال تیروسین میکرونایز، ال هیستیدین میکرونایز، ال لیزین میکرونایز، ال فنیل آلانین میکرونایز)

۵ گرم

انرژی

(کافئین، عصاره چای سبز، قهوه سبز)

160 گرم

 

 

پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی
پودر آمینو انرژی دوبیس نوتریشن 270 گرمی
قیمت:
671,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;