0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: گلوتامین

L-GLUTAMINE Pow

پودر ال گلوتامین اس ان ان 300 گرمی

شناسه کالا: 824178
شناسه کالا: 824178
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر ال گلوتامین اس ان ان 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر ال گلوتامین اس ان ان، یک مکمل عالی برای استفاده بعد از تمرینات ورزشی است. این مکمل ورزشی حاوی 5 گرم گلوتامین خالص است که یک آمینواسید ضروری بوده و سرعت ریکاوری عضلات را افزایش داده و مانع از ایجاد خستگی و کوفتگی در آن‌ها می‌شود. پودر ال گلوتامین نقش یک انرژی زا را برای ورزشکاران داشته و انرژی مورد نیاز برای انجام تمرینات ورزشی را برای آن‌ها تامین می‌کند.

در ادامه پودر ال گلوتامین اس ان ان را به طور تخصصی مورد بررسی قرار دادیم و مزایا و خطرات احتمالی مصرف آن را برای شما شرح دادیم. در صورتی که قصد خرید این مکمل از داروخانه آنلاین را دارید، ما را تا پایان این متن همراهی کنید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

واژه آمینواسید کوتاه شده آلفا-آمینو کربوکسیلیک اسید است. واحدهای سازنده پروتئین‌ها را آمینواسیدها تشکیل می‌دهند. حدودا 20 درصد بدن افراد تشکیل شده از پروتئین است که تقریبا در اکثر فرآیندهای بیولوژیکی بدن نقشی ایفا می‌کنند. به زبان ساده‌تر آمینواسیدها در بدن نقش کلیدی دارند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند. آمینواسیدها در تمامی سلول‌ها، استخوان، عضلات، پوست و بافت‌های بدن حضور داشته و بخش اعظمی از آن‌ها را شامل می‌شوند.

با توجه به این که آمینواسیدها در بدن به چه صورتی تولید می‌شوند، طبیعی یا غیرطبیعی به دو دسته عمده تقسیم خواهند شد: آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری. آمینواسیدهای ضروری باید از طریق مواد غذایی مانند گوشت، لبنیات، تخم مرغ و... جذب بدن شوند.

تعدادی از آمینواسیدهای ضروری عبارتند از: ایزولوسین، لوسین، متیونین، فنیل آلانین... اما در مقابل آمینواسیدهای غیرضروری به میزان قابل قبولی در بدن تولید شده و تنها در زمان بیماری این نوع آمینواسیدها تولید نخواهند شد. شما می‌توانید مکمل‌های دارای آمینواسید را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و مصرف کنید.

آمینواسید‌ها منبع انرژی هستند و می‌توانند انرژی لازم ورزشکار را طی انجام تمرینات ورزشی تامین کنند. در حقیقت آن‌ها را به عنوان یک انرژی زا در طول تمرینات ورزشی می‌توان استفاده کرد.

 


 

پودر ال گلوتامین اس ان ان

پودر ال گلوتامین اس ان ان برای افرادی که قصد شرکت در مسابقات بدنسازی را دارند مناسب است. استفاده از این مکمل در دوران کات بدنسازان بسیار حائز اهمیت بوده و به آن‌ها در انجام تمرینات سخت و پرفشار کمک می‌کند.

انجام فعالیت‌های بدنی سنگین باعث کاهش سطح گلوتامین در بدن می‌شود. با کاهش میزان گلوتامین در بدن، سیستم ایمنی ضعیف شده و سرعت ریکاوری عضلات نیز کاهش پیدا می‌کند. از این رو استفاده از مکمل گلوتامین نقش بسزایی در افزایش قدرت بدنی داشته و مانع از ایجاد ضعف و خستگی می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر ال گلوتامین اس ان ان بر بدن

پودر ال گلوتامین اس ان ان 300 گرمی (L-Glutamine SNN) دارای 5 گرم گلوتامین خالص بوده و عملکرد بدن را در حین انجام تمرینات ورزشی بهبود می‌بخشد. این مکمل سرعت ریکاوری عضلات را افزایش می‌دهد و مانع از ایجاد خستگی و کوفتگی در آن‌ها می‌شود.

گلوتامین از تحلیل رفتن عضلات بدن پس از انجام فعالیت‌های بدنی سنگین جلوگیری کرده و نقش موثری در رشد بافت عضلانی بدن دارد. این ماده به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک زیادی می‌کند. این مکمل ورزشی به آسانی جذب بدن شده و سبب افزایش حجم بدن می‌شود.

مکمل گلوتامین دردهای عضلانی را کاهش داده و به ورزشکاران کمک می‌کند تا به عضلات مناسب و حجیم دست پیدا کنند. از سویی دیگر مشکلات گوارشی به ویژه سندرم روده تحریک‌پذیر را بهبود بخشیده و به درمان آن کمک می‌کند.

 


 

مزایای مصرف پودر ال گلوتامین اس ان ان

  • به حفظ سلامت عضلات بدن کمک کرده و کیفیت تمرینات ورزشی را بهبود می‌بخشد.
  • در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش دارد.
  • مانع از ایجاد خستگی زودرس می‌شود.
  • از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری می‌کند.
  • میزان قدرت و استقامت بدن را افزایش می‌دهد.
  • فرآیند ریکاوری عضلات را سرعت می‌بخشد.
  • مناسب برای استفاده بعد از تمرینات ورزشی است.
  • عملکرد دستگاه گوارش به ویژه روده‌ها را بهبود می‌بخشد.
  • به رشد توده عضلانی بدن کمک می‌کند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر ال گلوتامین اس ان ان

  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • در صورت مصرف داروی درمانی دیگر در کنار این محصول، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به مربی ورزشی یا پزشک خود اطلاع دهید.
  • در صورت ابتلا به بیماری خاص، پیش از استفاده از این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنید.
  • مصرف این محصول برای زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی ممنوع است و بهتر است پیش از استفاده با دکتر مشورت کنند.
  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانان زیر 18 سال از این مکمل استفاده نکنند مگر تحت نظر پزشک.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول خودداری کنید.

نحوه مصرف پودر ال گلوتامین اس ان ان

پودر ال گلوتامین اس ان ان را بایستی در طول روز 1 پیمانه (معادل 5 گرم) از محصول را بعد از تمام شدن تمرینات ورزشی، قبل از خوابیدن یا همراه با وعده‌های غذایی اصلی خود میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، روزانه 1 اسکوپ (معادل 5 گرم) از پودر ال گلوتامین اس ان ان را می‌توانید همراه با وعده غذایی، بعد از اتمام تمرین ورزشی یا قبل از خوابیدن مصرف کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این مکمل ورزشی خودداری کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر ال گلوتامین اس ان ان

پودر ال گلوتامین اس ان ان 300 گرمی را بایستی در محیطی خنک و به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم خورشید، در دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) نگهداری فرمایید. از در دسترس قرار دادن این محصول در برابر کودکان خود جدا خودداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر ال گلوتامین اس ان ان

سیترولین یکی از آمینواسیدهای غیرضروری در بدن است. در زبان لاتین سیترولین به معنای هندوانه است، به همین جهت این آمینواسید به مقدار فراوانی در هندوانه یافت می‌شود. از دیگر مواد غذایی که در آن‌ها این آمینو اسید وجود دارد لوبیا چیتی، سویا و بادام زمینی است.

گلوتامین، سیترولین را به بافت‌های بدن انتقال می‌دهد. این ماده به عنوان یک پیش ماده برای تولید نیتروژن مونو اکسید و آرژنین است. زمانی که گلوتامین در کنار آمینواسید سیترولین قرار می‌گیرد، میزان تولید نیتریک اسید را افزایش می‌دهد.

با تولید نیتریک اسید، میزان اکسیژن‌رسانی به عضلات بدن زیاد شده و به همین جهت موجب تقویت آن‌ها می‌شود. از این رو استفاده همزمان از این دو مکمل در کنار یکدیگر، ترکیبات مورد نیاز برای ساخت عضله را تامین می‌کند.

 


 

خرید پودر ال گلوتامین اس ان ان

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر ال گلوتامین اس ان ان

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

گلوتامین

5 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 اسکوپ از پودر ال گلوتامین اس ان ان گفته شده است.

 

پودر ال گلوتامین اس ان ان 300 گرمی
پودر ال گلوتامین اس ان ان 300 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;