0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

MAX GLUTAMINE

پودر مکس گلوتامین مکس ماسل 400 گرمی

شناسه کالا: 823191
شناسه کالا: 823191
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
774,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر مکس گلوتامین مکس ماسل 400 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معرفی پودر مکس گلوتامین مکس ماسل 400 گرمی

پودر مکس گلوتامین مکس ماسل 400 گرمی تحت لیسانس کشور آمریکا در ایران ساخته و تولید می‌شود. این مکمل ورزشی برای ورزشکاران و همچنین سایر افرادی که در طول روز ورزش و تمرینات سنگینی انجام می‌دهند بسیار مفید است. افزایش انرژی و همچنین ترمیم عضلات و جلوگیری از ریزش ماهیچه‌ها از ویژگی‌هاییست که موجب محبوبیت این پودر بین ورزشکاران شده است. مکمل مکس گلوتامین مکس ماسل در قوطی‌های 400 گرمی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ما در ادامه قصد داریم شما را با این پودر آشنا کنیم.

 

 


 

آمینواسید و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها یا همان اسیدآمینه در بدنسازی جز آن دسته از مکمل‌های مورد علاقه و محبوب ورزشکاران است. زمانی که شما بدانید عملکرد این مکمل برای بدن چقدر است، بی‌شک هیجان‌زده خواهید شد و طی مدت ورزش و انجام تمرین‌های سخت از آن غافل نخواهید شد. آمینواسیدها به سه دسته آمینواسید ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری تقسیم می‌شوند.

  • آمینواسیدهای ضروری به آن دسته از اسیدآمینه‌هایی گفته می‌شود که ریزپروتئین بوده و برای سلامت بدن انسان ضروری خواهند بود.
  • اسیدآمینه‌های نیمه ضروری نیز در زمان رشد کودکان و نوجوانان نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بدن معمولا به طور طبیعی قادر به ساخت این نوع آمینواسید است.
  • آمینواسیدهای غیرضروری در بدن هر انسان نیز به طور طبیعی ساخته می‌شوند. تنها در صورتی که فرد بیمار یا مشکل خاصی داشته باشد، بدن قادر به تولید این نوع آمینواسید نخواهد بود.

به طور کلی مکمل‌های آمینواسید غیرضروری مانند مکمل مکس گلوتامین مکس ماسل برای افرادی که دچار بیماری هستند یا ورزش‌های سنگین و طولانی مدت انجام می‌دهند، لازم و ضروری است. این افراد بدنشان در ساخت آمینواسید غیرضروری دچار مشکل بوده یا  بدن با کمبود این نوع آمینواسید روبرو است. در ادامه با ویژگی‌های این مدل از آمینواسیدها بیشتر آشنا خواهید شد.

 


 

مکس گلوتامین مکس ماسل

مکمل گلوتامین مکس ماسال جزء آن دسته از مکمل‌هایی است که بدنسازان حرفه‌ای یا ورزشکاران در هر رشته به مصرف آن نیاز دارند. در واقع می‌توان گفت مصرف این مکمل ورزشی برای ورزشکاران ضروری و لازم است.

به طوری ال گلوتامین نوعی آمینواسید بوده که سنتز پروتئین بر عهده آن است. هنگامی که شدت تمرینات بیشتر می‌شود و ماهیچه‌ها و عضلات تحت فشار قرار می‌گیرند، میزان این ماده مغذی در بدن ناخودآگاه کم می‌شود. در نتیجه این امر عضلات مستعد ریزش و تحلیل خواهند بود. به همین منظور ورزشکاران دائما پس از ورزش احساس خستگی و دردهای عضلانی طولانی مدت می‌کنند.

برای جلوگیری از این مشکل بهترین راه‌حل مصرف پودر مکس گلوتامین مکس ماسل است. در صورت مصرف این مکمل ورزشی شما علاوه بر حفظ و نگهداری حجم عضلات، در ساخت ماهیچه‌های جدید هم می‌توانید به بدن کمک کنید. در واقع مکمل گلوتامین مکس ماسال یکی از بهترین محصولات موجود در بازار برای ورزشکاران است.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر مکس گلوتامین مکس ماسل بر بدن

با توجه به توضیحاتی که در بالا مطالعه کردید تا حدودی با گلوتامین و نقش آن در بدن به خوبی آشنا شدید. به طور کلی گلوتامین سیستم ایمنی و همچنین سیستم گوارش افراد عادی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و بهبود می‌بخشد. این در حالیست که کارایی این مکمل ورزشی بیشتر برای بدنسازان و ورزشکاران حرفه‌ای است.  

یکی از تاثیرات مثبتی که گلوتامین روی بدن بدنسازان می‌گذارد جلوگیری از تحلیل ماهیچه‌ها و حفظ سلامت آنهاست. به طور کلی براساس تحقیقات و مطالعات انجام شده پس از انجام تمرینات سنگین و همچنین بسیار سخت، سطح گلوتامین در بدن ورزشکار به نسبت بسیار زیادی کاهش می‌یابد. این کاهش به حدی است که گاها میزان گلوتامین در بدن نصف می‌شود.

اگر به این موضوع بی‌توجه باشیم و گلوتامین لازم را به بدن نرسانیم، نه تنها عضلات از بین می‌روند بلکه سیستم ایمنی بدن نیز با مشکلاتی روبرو می‌شود. پودر مکس گلوتامین مکس ماسل علاوه بر اینکه از تحلیل ماهیچه‌ها جلوگیری می‌کند؛ با افزایش هورمون رشد موجب پیشرفت و رشد آنها نیز می‌شود. در حقیقت با مصرف این مکمل حجم عضلات شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

یکی دیگر از تاثیرات مثبت این مکمل برای ورزشکاران و بدنسازان چربی‌سوزی بسیار بالاست. در واقع ال گلوتامین سوخت و ساز بدن شما را بالا می‌برد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این مکمل برای افرادی که در دوران کات هستند نیز بسیار مفید و کارآمد است.

 

 


 

مزایای مصرف مکس گلوتامین مکس ماسل

همانطور که در قسمت بالا آشنا شدید، مکمل مکس گلوتامین مکس ماسل مزایا و فواید بسیار زیادی دارد که برخی دیگر از این مزیت‌ها به شرح زیر است:

  • افزایش ترشح هورمون رشد و افزایش عضلات بدن در حین دوران ورزش
  • جلوگیری از تحلیل و تخریب عضلات و محافظت از سلامت آنها
  • تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن
  • تسریع روند ریکاوری و جلوگیری از خستگی پس از ورزش‌های طولانی مدت و شدید

 


 

خطرات احتمالی مصرف مکس گلوتامین مکس ماسل

در صورتی که این پودر به اندازه لازم و ضروری زیر نظر مربی یا متخصص تغذیه مصرف شود، هیچ عارضه‌ای برای افراد ندارد. به همین منظور بهتر است از بالا بردن دوز مصرفی به صورت خودسرانه جداً خودداری کنید. اما به طور کلی در صورتی که پس از خوردن این مکمل دچار تنگی نفس، کهیر، قرمزی، خارش، معده‌درد و... شدید حتما مصرف را متوقف و به یک پزشک مراجعه کنید.

هشدارها را باید برای جلوگیری از خطرات احتمالی جدی بگیرید:

  • مصرف این مکمل برای نوجوانان زیر 18 سال ممنوع بوده و نباید از آن استفاده کنند.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید از خوردن خودسرانه این مکمل جدا پرهیز کنند. در صورت نیاز با پزشک متخصص خود قبل از مصرف باید مشورت کنند.
  • بهتر است قبل از مصرف هر مکمل ورزشی ابتدا با پزشک یا یک مربی ورزشی مشورت نمایید. شاید لزومی به مصرف نباشد.
  • پودر مکس گلوتامین مکس ماسل تنها یک مکمل تغذیه‌ای بود و جهت درمان، پیشگیری و تشخیص بیماری‌ها نقشی ندارد.
  • توجه کنید که این مکمل حاوی برخی مواد حساسیت‌زا مانند تخم‌مرغ، گندم و دانه‌های گیاهی است. بنابراین در صورت مشاهده کوچکترین حساسیت مصرف آن را قطع و به پزشک مراجعه کنید.

 


 

نحوه مصرف مکس گلوتامین مکس ماسل

ورزشکاران می‌توانند روزانه 2 الی 3 بار در روز از این مکمل ورزشی استفاده کنند. افراد در هر وعده یک قاشق چای خوری پر معادل 4 تا 5 گرم از این پودر را باید در یک لیوان آب، شیر یا آبمیوه حل کنند و 30 دقیقه قبل از شروع تمرینات شدید ورزشی آن را مصرف نمایند.

میزان مصرف

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، روزانه 4 تا 5 گرم از این پودر برای ورزشکاران می‌تواند مفید و موثر باشد.

 


 

شرایط نگهداری مکس گلوتامین مکس ماسل

درب محصول را پس از هربار استفاده باید محکم ببندید و آن را در جایی خشک، بدون رطوبت و خنک (دمایی پایین‌تر از 30 درجه سانتی‌گراد) به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.

پودر را در جایی قرار دهید که به دور از دسترس کودکان باشد. چرا که این فرآورده برای آنها می‌تواند عوارض داشته باشد.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار مکس گلوتامین مکس ماسل

استفاده از برخی ترکیبات در کنار مکمل گلوتامین می‌تواند تاثیرگذاری آن را روی بدن بیشتر کند به همین منظور در صورتی که به هیچ کدام از این ترکیبات حساسیتی ندارید، برای عملکرد بیشتر گلوتامین از آنها نیز در کنار آن استفاده کنید. برخی از این ترکیبات به شرح زیر هستند:

  • BCCA: تاثیرپذیری بیشتر عضلات و همچنان افزایش قدرت و عملکرد بهتر آنها
  • سیترولین: سیترولین به عنوان پیش ماده برای تولید آرژنین و نیتروژن مونواکسید بوده و هنگامی که با گلوتامین ترکیب می‌شود، تولید نیتریک اسید را در بدن افزایش می‌دهد.
  • آلفا کتو گلوتارات: موجب تولید آنتی‌اکسیدان بیشتر در بدن می‌شود.
  • گلوکز یا استیل گلوکزامین: کاهش گلوکز در بدن موجب جذب کمتر گلوتامین در بدن می‌شود.

سایر ترکیبات موثر عبارتند از:

  • پروتئین Whey
  • روغن‌های امگا ۳
  • کراتین (در چرخه ۶ هفته‌ای)
  • مولتی ویتامین

 


 

خرید مکس گلوتامین مکس ماسل

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات مکس گلوتامین مکس ماسل

 

عنوان

مقدار

ال گلوتامین L-Glutamine

5 گرم

 

 

عنوانمقدار
ال گلوتامین L-Glutamine 5 گرم
پودر مکس گلوتامین مکس ماسل 400 گرمی
پودر مکس گلوتامین مکس ماسل 400 گرمی
قیمت:
774,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;