0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

L-GLUTAMIN 5000

پودر ال-گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی

شناسه کالا: 820106
شناسه کالا: 820106
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر ال-گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی
4.8
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر ال-گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی


گلوتامین یورو ویتال تحت لیسانس آلمان تولید شده و یک مکمل ورزشی است که برای افزایش قدرت و همچنین حجم عضلات در بین ورزشکاران استفاده می‌شود. این محصول کمک به حذف آمونیوم کرده و از این راه احساس خستگی ورزشکاران را به تاخیر می‌اندازد. مکمل ال گلوتامین موجب افزایش سرعت ریکاوری عضلات می‌شود و در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز نقش بسزایی دارد. در ادامه این مقاله شما را با این محصول، نحوه اثرگذاری و میزان مصرف آن آشنا می‌کنیم.

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها نقش‌های عمده‌ای را با توجه به اینکه ساختار تشکیل‌دهنده پروتئین‌ها هستند در بدن انسان ایفا می‌کنند. هورمون‌ها و انتقال‌ دهنده‌های عصبی برای ساخت پروتئین به آمینواسید نیاز دارند. مواد غذایی پروتئینی مثل گوشت قرمز و سفید، سویا و... مقادیر زیادی آمینواسید در خود دارند. آمینواسیدها ترکیباتی آلی هستند که مواد تشکیل دهنده آن‌ها بیشتر هیدروژن، نیتروژن، اکسیژن و کربن است. مقدار معینی از این اسیدآمینه‌ها در بدنسازی کمک به عضله‌سازی برای ورزشکاران می‌کند.

مکمل ال گلوتامین یورو ویتال حاوی اسیدآمینه‌های ضروری برای بدنسازان است که در ادامه به طور کامل به آن‌ها خواهیم پرداخت.

پودر ال گلوتامین یورو ویتال

یکی از فراوان‌ترین آمینواسیدهای موجود در بدن گلوتامین است که در انواع مکمل‌ها و مواد غذایی به شکل ال گلوتامین حضور دارد. گلوتامین انواع نقش‌های بیولوژیکی در بدن انسان را برعهده دارد، مانند نقش تامین انرژی سلول‌های بدن، تکثیر سلول‌ها، تامین گلوکز و همچنین تعادل بین اسید و باز بدن و به دلیل همین عملکرد گسترده، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مکمل‌های ورزشی است که ورزشکاران علاقه بسیار زیادی به مصرف آن دارند.

طبق پژوهش‌های گسترده‌ی علمی، پودر ال گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی موجب بهبود در متابولیسم و سنتز پروتئین‌ها شده، تحلیل و تجزیه بافت عضلانی بدن را به حداقل رسانده و همچنین موجب تقویت سیستم ایمنی ورزشکاران می‌شود.

ورزش کردن بیش از حد موجب از هم گسستن پروتئین‌ها و در نتیجه تحلیل رفتن عضلات می‌شود. ورزشکاران حرفه‌ای به این پدیده کاتابولیسم می‌گویند. ورزشکاران قدرتی اگر مقادیر مناسب از این اسیدآمینه را مصرف کنند از احتمال بروز این پدیده تا حد زیادی می‌توان جلوگیری نمود. مکمل ال گلوتامین برای افرادی که قصد کاهش میزان چربی یا به اصطلاح در دوره کات به سر می‌برند از نقش بالایی برخوردار است. وقتی که ورزشکاران قصد کاهش وزن دارند اما از طرفی نگران از دست دادن حجم عضلانی بدن خود نیز هستند، استفاده از این اسیدآمینه کمک چشمگیری به آن‌ها می‌کند.

نحوه اثرگذاری پودر ال گلوتامین یورو ویتال بر بدن

ال گلوتامین جزء اسیدآمینه‌های غیرضروری بدن است و خوشبختانه بدن انسان آن را به میزان قابل توجهی تولید کرده و در انواع مواد غذایی نظیر پنیر سویا یا توفو، تخم مرغ، گوشت، برنج سفید و... به وفور یافت می‌شود. به همین جهت ال گلوتامین آمینواسیدی است که در برخی شرایط خاص مثل آسیب‌دیدگی و... ضروری است که استفاده شود.

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم بدنسازان حرفه‌ای امکان دارد در زمان انجام حرکات سنگین ورزشی دچار تخریب سلول‌های عضلانی بشوند. بنابراین میزان سطح سرمی گلوتامین در خون این افراد کاهش پیدا می‌کند. از این رو مصرف پودر ال گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی به بازسازی، ترمیم عضلات و سرعت بخشیدن به ریکاوری بدن ورزشکاران کمک بسزایی می‌کند.

یکی دیگر از اثرات این مکمل، تاثیر آن روی متابولیسم گلوکز در بدن خواهد بود. ال گلوتامین به ساختن گلوکز در بدن کمک کرده ولی روی مقادیر انسولین در بدن هیج تاثیری نمی‌گذارد. همچنین حین هرگونه استرسی به حفظ عضلات بدن کمک می‌کند و اثرات ضد کاتابولیزی از خود نشان می‌دهد. به این معنا که از تجزیه شدن پروتئین در شرایط دشوار و سخت جلوگیری می‌کند. این مکمل را می‌توان با توجه به نیاز روزانه بدن، مقدار وزن، میزان شدت تمرینات و همچنین برنامه غذایی که فرد دارد، بین 5 تا 30 گرم مصرف نمود.

مزایای مصرف پودر ال گلوتامین یورو ویتال

  • جلوگیری از ایجاد خستگی زودرس
  • حفظ توده عضلانی بدن
  • نقش موثر در متابولیسم پروتئین‌ها
  • تقویت حجم عضلانی
  • جلوگیری از تحلیل عضلات
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • تاثیر در افزایش حجم عضلات
  • قدرت جذب بسیار بالا

خطرات احتمالی مصرف پودر ال گلوتامین یورو ویتال

  • افراد زیر 18 سال نباید از مکمل ال گلوتامین مصرف کنند.
  • مصرف این مکمل برای بانوان باردار و همچنین در دوران شیردهی ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری خاص لازم است قبل از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • این مکمل باید طبق دستور پزشک یا مربی ورزشی مصرف شود.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت از مصرف مکمل خودداری کرده و با پزشک معالج مشورت کنید.
  • مکمل ال گلوتامین تنها یک مکمل تغذیه‌ای است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان مصرف نمی‌شود.
  • از مصرف دوزهای بالاتر این محصول اکیدا خودداری فرمایید.

نحوه مصرف پودر ال گلوتامین یورو ویتال

مکمل ال گلوتامین یورو ویتال را باید روزانه 5 گرم معادل یک پیمانه (هر پیمانه 5 گرم) را در 300 میلی‌لیتر آب یا دیگر نوشیدنی‌ها مخلوط کرده و میل کنید. توصیه می‌شود ورزشکاران یک وعده بعد از تمرین و همچنین یک وعده قبل از خواب میل کنند.

میزان مصرف

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم، این مکمل در دوزهای 5 الی 10 ‌گرم در روز برای مصرف ورزشکاران حرفه‌ای مناسب است. میزان دوز مصرفی با توجه به شدت تمرین ورزشکاران متغیر خواهد بود. توصیه می‌شود قبل از مصرف حتما از مربی یا پزشک خود مشاوره دریافت نمایید.

شرایط نگهداری پودر ال گلوتامین یورو ویتال

مکمل ال گلوتامین باید در جای خشک و دمای پایین‌تر از 25 درجه‌ سانتی‌گراد، دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس خردسالان نگهداری شود.

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر ال گلوتامین یورو ویتال

بعضی از ترکیبات موجب اثرگذاری بیشتر مکمل ال گلوتامین می‌شوند. استفاده کردن از این ترکیبات ورزشکاران را یک گام به هدفشان نزدیک‌تر می‌کند. تعدادی از این مواد را در زیر برای شما نام خواهیم برد:

  • استفاده از روغن امگا 3
  • استفاده از پروتئین‌های وی
  • استفاده از مولتی ویتامین‌ها
  • استفاده از کراتین

خرید پودر ال گلوتامین یورو ویتال

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

قیمت گلوتامین یوروویتال

برای اطلاعات کامل از قیمت گلوتامین ۳۰۰ گرمی نیز می‌توانید از طریق وبسایت‌های مختلف اقدام کنید. به عنوان مثال همین حالا می‌توانید به فروشگاه داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و در بخش مکمل‌های ورزشی قیمت گلوتامین یوروویتال را دریافت کنید.

ویژگی‌های گلوتامین یوروویتال اصل

گلوتامین یوروویتال اصل را باید از فروشگاه‌های معتبر و داروخانه‌های بزرگ تهیه کنید. چرا که در غیراینصورت اثربخشی مناسبی نخواهد داشت و به بدن آسیب جدی وارد می‌کند. برای تشخیص اصل بودن و  خرید گلوتامین یوروویتال باید به بسته‌بندی کامل محصول و همچنین هولوگرام آن توجه ویژه داشته باشید. محصولات فیک معمولا بسته‌بندی درست و درمانی ندارند.

جدول ترکیبات پودر ال گلوتامین یورو ویتال

عنوانمقدار
ال گلوتامین L-Glutamine 5 گرم
پودر ال-گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی
پودر ال-گلوتامین یورو ویتال 300 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 4 )
4.8
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;