0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

BETA ALANINE

پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی

شناسه کالا: 824098
شناسه کالا: 824098
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر بتا آلانین نید نوتریشن به عنوان یک مکمل ورزشی شناخته شده است و با تامین بتا آلانین مورد نیاز بدن سبب افزایش سطح انرژی می‌شود. این محصول دارای محبوبیت فراوانی است چرا که استقامت بدن را حین انجام تمرینات فیزیکی بالا برده و سبب بهبود عملکرد آن می‌شود.

در ادامه برای شناخت بهتر شما و تصمیم‌گیری برای خرید از داروخانه آنلاین، این مکمل را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و نحوه اثرگذاری، مزایا و خطرات احتمالی آن را برایتان شرح دادیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با این محصول آشنا شوید.

 


 

بتا آلانین چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از آمینواسیدهای غیرضروری در بدن، بتا آلانین نام دارد. این آمینواسید به طور خودکار در بدن تولید می‌شود و به همین جهت در دسته آمینواسیدهای غیرضروری قرار گرفته است. بتا آلانین به فرآیند تولید کارنوزین کمک می‌کند. کارنوزین در افزایش استقامت عضلات نقش داشته و عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

بتا آلانین در تنظیم اسید در ماهیچه‌ها نقش دارد و از ایجاد خستگی جلوگیری می‌کند. مصرف مکمل‌های بتا آلانین امکان دارد به این معنا باشد که فرد می‌تواند مدت زمانی بیشتری تمرینات ورزشی سنگین انجام داده و احساس خستگی را کاهش دهد.

افرادی که گیاه‌خوار هستند و نمی‌توانند بتا آلانین را از رژیم غذایی روزانه خود دریافت کنند، نیاز است که از مکمل‌های بتا آلانین در طی روز استفاده کنند تا کمبود آن را در بدن جبران نمایند. آمینواسید بتا آلانین برای ورزشکاران حرفه‌ای که قصد تولید عضله بدون چربی دارند بسیار مناسب بوده و سبب بهبود عملکرد فیزیکی آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید پودر بتا آلانین نید نوتریشن را از داروخانه آنلاین خریداری و مصرف کنید.

 

 


 

پودر بتا آلانین نید نوتریشن

پودر بتا آلانین نید نوتریشن دارای ترکیبات مخصوصی است و سبب افزایش انرژی بدن می‌شود. این مکمل ریکاوری عضلات را با سرعت بیشتری پیش برده و از ایجاد بروز خستگی در عضلات جلوگیری می‌کند. استفاده از پودر بتا آلانین استحکام عضلات را افزایش داده و عملکرد آن‌ها را بهبود می‌بخشد. این پودر حاوی 2 گرم بتا آلانین در ترکیبات خود است و میزان حجم عضلات بدون چربی را افزایش می‌دهد. این محصول برای استفاده در دوران کات ورزشکاران مناسب است.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بتا آلانین نید نوتریشن بر بدن

پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی فواید فراوانی برای ورزشکاران دارد و سبب افزایش توان فیزیکی در آن‌ها می‌شود. این محصول میزان خستگی را کاهش و استقامت و قدرت بدنی را افزایش می‌دهد و به این ترتیب موجب بهبود عملکرد ورزشکاران در حین انجام تمرینات می‌شود. یکی دیگر از فواید این محصول که می‌توان به آن اشاره کرد، افزایش سطح انرژی در بدن است که منجر می‌شود تا ورزشکار دیرتر خسته شده و تمرین آن با کیفیت بالاتری به اتمام برسد.

بتا آلانین خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد پیری و همچنین تقویت‌کنندگی دارد و سلامت افراد را بهبود می‌بخشد. این محصول سبب افزایش استقامت عضلانی در افراد مسن می‌شود. آمینواسید بتا آلانین با آمینواسید هیستیدین ترکیب شده و دی پپتیدی به نام کارنوزین تولید می‌کند. کارنوزین خاصیت آنتی اکسدانی دارد و عملکرد ورزشکار را افزایش می‌دهد و کمک می‌کند که فرد دیرتر خسته شود.

 


 

مزایای مصرف پودر بتا آلانین نید نوتریشن

  • در سنتز کارنوزین در بدن موثر است.
  • خستگی را برطرف می‌کند.
  • توان فیزیکی را در افراد افزایش می‌دهد.
  • سبب بهبود عملکرد ورزشی می‌شود.
  • میزان سطح انرژی را افزایش می‌دهد.
  • کمک می‌کند تا کارایی ورزشکاران افزایش پیدا کند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر بتا آلانین نید نوتریشن

  • توصیه می‌شود زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی خود از این محصول بدون تجویز پزشک استفاده نکنند.
  • مصرف این محصول برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال ممنوع است و بهتر است تحت نظر پزشک مصرف کنند.
  • در صورت مصرف دارویی دیگر در کنار این محصول، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به پزشک معالج خود اطلاع دهید.
  • از استفاده بیش از حد این محصول اکیدا خودداری کنید، چرا که موجب بهم خوردن تعادل نیتروژن در بدن می‌شود و باعث ایجاد بیماری‌های کلیوی و اختلالات کبدی می‌شود.
  • افرادی که بیماری کلیوی و کبدی دارند از مصرف این محصول اجتناب کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای سازنده محصول، مصرف آن را بلافاصله قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • پودر بتا آلانین نید نوتریشن تنها یک مکمل بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.

 


 

نحوه مصرف پودر بتا آلانین نید نوتریشن

پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی را باید در طول روز دو نوبت مصرف کنید. برای هر وعده یک پیمانه (معادل 2 گرم) از پودر را در 200 سی سی آب سرد یا دیگر نوشیدنی دلخواه ریخته و به طور کامل با یکدیگر ترکیب و میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم، پودر بتا آلانین نید نوتریشن را بایستی روزانه 2 بار مصرف کنید و در هر وعده یک پیمانه (معادل 2 گرم) از پودر را در 200 سی سی آب سرد ریخته و به خوبی با یکدیگر مخلوط و میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر بتا آلانین نید نوتریشن

پودر بتا آلانین نید نوتریشن را بایستی در محیطی کاملا خشک و تاریک، دور از تابش مستقیم نور خورشید و رطوبت احتمالی قرار دهید. دمای مناسب برای نگهداری این مکمل ورزشی دمایی بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) است. توجه فرمایید که مکمل ویتاپی را از دسترس کودکان خود دور نگهدارید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بتا آلانین نید نوتریشن

مکمل بتا آلانین میزان گردش خون را در بدن به ویژه عضلات افزایش می‌دهد. هنگامی که این محصول در کنار مکمل کراتین مصرف شود، تاثیر بسزایی در افزایش حجم عضلات بدن دارد و میزان قدرت آن‌ها را افزایش می‌دهد. کراتین میزان احتباس آب در بدن را افزایش داده و از این طریق به حفظ این حالت در بدن کمک می‌کند و در نهایت موجب بهبود تمرینات ورزشی می‌شود.

 


 

خرید پودر بتا آلانین نید نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بتا آلانین نید نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Beta alanine

2 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 2 گرم) از پودر بتا آلانین نید نوتریشن گفته شده است.

 

 

پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی
پودر بتا آلانین نید نوتریشن 300 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;