0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

BCAA + B6

پودر بی سی ای ای پلاس ب6 ژن استار 420 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,365,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر بی سی ای ای پلاس ب6 ژن استار 420 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار در دسته مکمل‌های دارویی و ورزشی قرار داشته و به دلیل ترکیبات منحصر به فردی که دارد توجه ورزشکاران حرفه‌ای به ویژه بدنسازان را به خود جلب کرده است. این مکمل دارای آمینواسیدهای ضروری ایزولوسین، لوسین و والین بوده و تاثیرات مثبتی در ساخت عضلات جدید و ریکاوری بدن پس از تمرینات ورزشی دارد. در ادامه اطلاعات کامل و دقیقی از این مکمل در اختیار شما قرار خواهیم داد. برای آشنا کامل با این مکمل دارویی ما را تا انتها همراهی فرمایید.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

اسیدهای آمینه برای همه موجودات زنده، از میکروب‌ها گرفته تا انسان، ضروری هستند. همه بدن‌های زنده حاوی 20 نوع اسید آمینه مشابه هستند. آمینواسیدها حدود 20 درصد از بدن ما یا حدود 50 درصد از توده جامد بدن ما را تشکیل می‌دهند. آن‌ها بعد از آب بزرگترین جزء بعدی بدن ما به حساب می‌آیند. در بدن فردی که 50 کیلوگرم وزن دارد حدود 10 کیلوگرم اسید آمینه وجود خواهد داشت. آمینواسیدها بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. 100000 نوع پروتئین وجود دارد که فقط از 20 اسید آمینه ساخته شده‌اند. 20 نوع آمینواسید پروتئین‌های بدن انسان را تشکیل می‌دهند.

از مجموع 20 آمینواسید، 9 آمینواسید نمی‌توانند در بدن ما سنتز شوند و ما باید آن‌ها را از طریق رژیم غذایی خود دریافت کنیم. این‌ها اسیدهای آمینه ضروری نامیده می‌شوند. اسیدهای آمینه ضروری عبارتند از: هیستیدین، ایزولوسین، لوسین، لیزین، متیونین، فنیل آلانین، ترئونین، تریپتوفان و والین.

11  آمینواسید دیگر را می‌توان از سایر اسیدهای آمینه موجود در بدن سنتز کرد و به همین دلیل اسیدهای آمینه غیرضروری (یا غیر قابل مصرف) نامیده می‌شوند. آمینواسیدهای غیرضروری عبارتند از: آلانین، آرژنین، آسپاراژین، آسپارتیک اسید، سیستئین، گلوتامیک اسید، گلوتامین، گلیسین، پرولین، سرین و تیروزین. با این وجود، هر دو اسید آمینه ضروری و غیرضروری نقش بسیار مهمی در حمایت از زندگی ما دارند.

 


 

پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار 420 گرمی دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار بوده که کمک بسیار زیادی در ساخت عضلات جدید به بدن می‌کند. از سویی دیگر این مکمل دارویی دارای مقادیری ویتامین B6 و الکترولیت‌های مورد نیاز بدن بوده و کمبود این مواد در بدن را حین تمرینات سنگین و پرفشار تامین می‌کند. مکمل BCAA به دلیل ترکیبات فوق‌العاده‌ای که در ساختار خود دارد از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کرد و روند ریکاوری را پس از انجام تمرینات ورزشی سرعت می‌بخشد.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار بر بدن

BCAAها که از آن‌ها به عنوان آمینواسیدهای شاخه‌دار نیز نام برده می‌شود، اهمیتی زیادی در ساخت عضلات جدید دارند. شاخه‌دار نامیدن این آمینواسیدها چندان بدون دلیل نبوده، چرا که ساختار مولکولی بی سی ای ای ها به صورت شاخه‌ای بوده و به همین جهت این نام را برای آن‌ها انتخاب کرده‌اند. مکمل‌های BCAAها شامل آمینواسیدهای ایزولوسین، لوسین و والین بوده که در برندهای مختلف مکمل‌های دارویی نسبت استفاده از این ترکیبات با یکدیگر متفاوت است. دلیل آن که بی سی ای ای ها باعث رشد عضلات بدن می‌شوند آن است که لوسین موجود در این ترکیبات به سنتز پروتئین در بدن کمک بسزایی می‌کند.

مکمل دارویی BCAA به طور معمول برای افزایش عملکرد ورزشی در بدنسازان و همچنین رشد عضلات جدید استفاده می‌شود. از سویی دیگر این مکمل امکان دارد تا حدی به کاهش وزن افراد نیز کمک کند، به همین منظور استفاده از آن در دوران کات بسیار کارآمد خواهد بود. در حالت کلی بدن برای ساخت عضله به 8 آمینواسید ضروری نیاز دارد که 3 مورد ذکر شده در بالا در ترکیبات BCAAها جا داشته و بیشترین تاثیر را در ساخت عضله در بدن دارند.

 


 

مزایای مصرف پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

  • کمک به حفظ توده عضلانی بدن و جلوگیری از تجزیه رفتن آن.
  • کمک به فرآیند متابولیسم طبیعی گلیکوژن و پروتئین در بدن.
  • میزان تجزیه عضلات در حین تمرینات سنگین ورزشی را کاهش داده و حجم عضلات را افزایش می‌دهد.
  • حاوی مقادیر قابل قبول ایزولوسین، لوسین و والین.
  • دارای مقادیری ویتامین B6 و الکترولیت‌ها.
  • میزان خستگی پس از تمرینات ورزشی را کاهش می‌دهد.

خطرات احتمالی مصرف پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

  • مصرف این مکمل دارویی به نوجوانان و جوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود و بهتر است پیش از مصرف با متخصص تغذیه مشورت کنند.
  • استفاده از این مکمل در زنان باردار و مادران شیرده ممنوع است.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری دیابت، مشکلات کلیوی، اختلالات کبدی و... از مصرف این مکمل خودداری فرمایند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به محصول، مصرف آن را قطع کرده و به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • از مصرف همزمان این مکمل دارویی با دیگر داروها خودداری کرده و پیش از مصرف آن‌ها با پزشک خود مشورت نمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری فرمایید.
  • این محصول تنها یک مکمل دارویی و ورزشی بوده و به جهت تشخیص، پیشگیری و درمان استفاده نمی‌شود.
  • پس از استفاده از محصول درب آن را به خوبی بسته و در جای خشک قرار دهید.

نحوه مصرف پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار را لازم است روزانه 1 پیمانه (معادل 14 گرم) از محصول را درون شیکر ریخته و 300 تا 350 میلی‌لیتر به آن آب یا آبمیوه دلخواه اضافه نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را حین تمرین یا پس از اتمام تمرین خود به طور کامل میل کنید. برای استفاده دوزهای بالاتر از این محصول با مربی ورزشی یا متخصص تغذیه مشورت نمایید.

میزان مصرف

همانطور که مشاهده فرمودید در بالا نیز به آن اشاره کردیم که پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار 420 گرمی را بایستی روزانه 1 پیمانه (معادل 14 گرم) از محصول را در 300 تا 350 میلی‌لیتر آب یا آبمیوه دلخواه ریخته و مخلوط نمایید. سپس مخلوط به دست آمده را در حین تمرین یا پس از اتمام ورزش خود میل کنید. توصیه می‌شود برای گرفتن نتیجه‌ی بهتر، حتی روزهایی که تمرین نیز ندارید از مکمل دارویی خود استفاده نمایید.

شرایط نگهداری پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار را بایستی در محیطی کاملا خشک و به دور از رطوبت احتمالی، در دمای اتاق (دمای بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد)، دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دور از دسترس کودکان نگهداری فرمایید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

مصرف همزمان پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار با کراتین نه تنها خطرناک نیست بلکه ترکیبی فوق‌العاده برای ورزشکاران بوده و به افزایش رشد عضلات، کاهش مدت زمان ریکاوری عضلات و افزایش قدرت بدنی آن‌ها کمک می‌کند. این دو مکمل دارویی از نظر ترکیبات و نحوه اثرگذاری بر بدن هیچگونه تداخلی با یکدیگر ندارند.

از دلایل دیگر مفید بودن مصرف این دو مکمل در کنار یکدیگر که می‌توان از آن نام برد، آن است که مکمل BCAA و مکمل کراتین هر دو دارای آمینواسیدهای موثر و کارآمد در ساخت عضله جدید هستند و افزایش تعداد آمینواسیدها در بدن شما حین انجام تمرینات ورزشی، تا حد چشمگیری می‌تواند به روند عضله‌سازی شما کمک کرده و نتایج مطلوبی در اختیار شما قرار دهد.

 


 

خرید پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Calorie

0

*

Carbohydrates

0

% 0

Sugar

0

*

Vitamin B6 ( Pyridoxine HCL )

640 mcg

% 32

Sodium

220 mg

% 9

Potassium

200 mg

% 6

L-Leucine

3500 mg

*

L-Glutamine

2500 mg

*

L-Isoleucine

1750 mg

*

L-Valine

1750 mg

*

Electrolyte Blend

1140 mg

*

Sodium Citrate, Potassium Chloride, Sodium Chloride

*

*

Citrulline Malate (1:1)

1000 mg

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 پیمانه (معادل 14 گرم) پودر بی سی ای ای پلاس ب 6 ژن استار گفته شده است.

 

پودر بی سی ای ای پلاس ب6 ژن استار 420 گرمی
پودر بی سی ای ای پلاس ب6 ژن استار 420 گرمی
قیمت:
1,365,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;