0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

GOLD CORE SOLID MASS

پودر سالید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی

شناسه کالا: 817363
شناسه کالا: 817363
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
2,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر سالید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های ترک و ورزشی بین ورزشکاران است. پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی را شرکت کیمیامکمل تحت لیسانس لهستان در ایران تولید و در بسته‌بندی قوطی شکل به بازار عرضه می‌کند. ترکیبات موجود در این پودر به عضله‌سازی و افزایش حجم توده‌های ماهیچه کمک کرده و عملکرد ورزشکار را در طی مدت زمان مصرف بهبود می‌بخشد. در ادامه اطلاعات جامع و دقیق‌ترین از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


 

کربوهیدرات چیست و چه کاربردی دارد؟

کربوهیدرات‌ها - فیبر، نشاسته و قندها - مواد مغذی غذایی ضروری هستند که بدن شما آن‌ها را به گلوکز تبدیل می‌کند تا انرژی لازم برای انجام عملکردهای ضروری را به شما بدهد. کربوهیدرات‌های پیچیده موجود در مواد غذایی نظیر میوه‌ها، سبزیجات و همچنین محصولات سبوس‌دار نسبت به دیگر کربوهیدرات‌های ساده مانند قندها، کمتر باعث بالا رفتن قند خون افراد می‌شوند. رژیم کتو که در آن میزان کربوهیدرات مصرفی پایین است، سرشار از چربی خواهد بود. قند، نشاسته و فیبر کربوهیدرات هستند. سایر درشت مغذی‌ها شامل چربی‌ها و پروتئین‌ها هستند.

بدن شما برای سالم مانده و به درستی به فعالیت خود بپردازد به این درشت مغذی‌ها نیاز خواهد داشت. استفاده زیاد از کربوهیدرات‌ها می‌تواند میزان قند خون را به مرور زمان بالا ببرد. همچنین برخی از افرادی که کربوهیدرات کافی در رژیم غذایی خود مصرف نمی‌کنند، قند خون پایین (هیپوگلیسمی) دارند.

کربوهیدرات‌ها به دو صورت پیچیده و ساده وجود دارند. کربوهیدرات‌هایی که پیچیده هستند میزان قند خون را کمتر بالا می‌برند. آن‌ها همچنین حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر مورد نیاز بدن شما نیز هستند. در مقابل کربوهیدرات‌های ساده در مدت زمان کوتاهی میزان قند خون را به سرعت بالا برده و باعث چاقی شما می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند خطر ابتلا به دیابت، بیماری قلبی و کلسترول بالا را افزایش دهند. مکمل ترک دارای انواع کربوهیدرات‌ها در ترکیبات خود است.

 


 

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی، حاوی زنجیره‌های کربوهیدراتی کوتاه و بلند بوده و از این طریق به افزایش حجم عضلات بدن کمک بسزایی می‌کند، از این رو استفاده از این مکمل ورزشی در دوران حجم‌گیری بسیار کارآمد است. این محصول غنی از پروتئین بوده و مانع از تحلیل رفتن عضلات بدن شما می‌شود و قدرت و توان بدنی را برای انجام تمرینات ورزشی پیچیده بالا می‌‌برد. از سویی دیگر تمامی ویتامین‌های موردنیاز بدن را در ترکیبات خود داشته و مانع از کاهش سطح انرژی در فرد مصرف‌کننده می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن بر بدن

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن، محصلولی است برپایه پروتئین و کربوهیدرات و مصرف آن برای ورزشکارانی که در دوره حجم‌گیری قرار دارند مناسب است. مکمل سولید مس گلد کر لاین براساس پروتئین وی کنسانتره تولید شده و یکی از بهترین منابع پروتئینی برای استفاده روزانه ورزشکاران است. این محصول قابلیت حل شوندگی بالایی در مایعات داشته و به آسانی نیز جذب بدن می‌شود. این مکمل ورزشی دارای انواع کربوهیدرات‌های کوتاه زنجیر، بلند زنجیر و متوسط زنجیر است و به همین جهت مقدار انرژی بالایی را در اختیار سلول‌های بدن قرار می‌دهد. از سویی دیگر پودر سولید مس گلد انواع ویتامین‌های موردنیاز بدن را تامین کرده و به حفظ توده عضلانی بدن کمک می‌کند.

 


 

مزایای مصرف پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

  • به افزایش وزن کمک بسزایی می‌کند.
  • فرآیند ریکاوری در عضلات را سرعت بخشیده و حجم آن‌ها را افزایش می‌دهد.
  • باعث رشد عضلات شده و قدرت بدنی را افزایش می‌دهد.
  • به حفظ توده عضلانی بدن کمک می‌کند.
  • پروتئین و همچنین کربوهیدرات روزانه بدن را به آسانی تامین می‌کند.
  • انرژی لازم برای انجام تمرینات ورزشی را تامین می‌کند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

  • توصیه می‌شود نوجوانان و جوانانی که سن آن‌ها کمتر از 18 سال است از این مکمل ورزشی استفاده نفرمایند.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری و شیردهی زنان ممنوع است.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص پیش از مصرف این مکمل ورزشی با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • این محصول به هیچ عنوان جای وعده‌های غذایی اصلی را نمی‌گیرد، بنابراین از حذف وعده‌های غذایی خود اجتناب فرمایید.
  • در صورت بروز حساسیت دارویی به اجزای تشکیل‌دهنده محصول، مصرف آن را به سرعت قطع کرده و در صورت لزوم به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.

 


 

نحوه مصرف پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن را بایستی روزانه حداکثر 4 بار مصرف نمایید. به این صورت که در هر بار مصرف، 100 گرم از پودر را در 250 میلی‌لیتر آب سرد یا نوشیدنی دلخواه دیگر ریخته و به خوبی با شیکر مخلوط نمایید، سپس ترکیب به دست آمده را به طور کامل میل کنید. این مکمل را در روزهای تمرینی خود باید یک وعده بلافاصله بعد از بیدار شدن از خواب در صبح و دومین وعده را 1 ساعت و نیم پس از اتمام تمرین خود میل کنید و دیگر وعده‌های باقیمانده را میان وعده‌های غذایی خود مصرف کنید. در روزهای غیرتمرینی نیز یک وعده را بعد از بیدار شدن و باقی وعده‌ها را در طول روز میان دیگر وعده‌ها غذایی خود مصرف نمایید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم، پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن را بایستی روزانه 4 بار مصرف نموده و در هربار مصرف 100 گرم از پودر را با 250 میلی‌لیتر آب سرد یا دیگر نوشیدنی‌های دلخواه مخلوط کرده و به طور کامل میل کنید. به این صورت که در روزهای تمرینی یک وعده را بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب و وعده دوم را 1 ساعت و نیم پس از اتمام تمرین ورزشی خود میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول به صورت سرخود اکیدا خودداری کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی را لازم است در دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) و به دور از هرگونه رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید. دقت فرمایید از در دسترس قرار دادن این مکمل ورزشی در برابر فرزندان کوچک خود جدا خودداری کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

استفاده همزمان از مکمل کراتین و پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن توسط مربیان ورزشی توصیه می‌شود. زمانی که این دو مکمل ورزشی را در کنار یکدیگر مصرف می‌کنید، سطح انسولین در خون شما افزایش پیدا می‌کند. کربوهیدرات بر میزان انسولین در خون اثر گذاشته و آن را بالا می‌برد، به همین جهت با افزایش انسولین میزان جذب کراتین در بدن بالا رفته و در نتیجه کارایی ورزشکار در انجام تمرینات هوازی مثل دویدن بهبود می‌یابد.

طبق تحقیقات فراوانی که صورت گرفته است، مصرف کراتین با مکمل‌های کربوهیدرات یا دیگر مواد غذایی دارای کربوهیدرات بالا، سطح کراتین موجود در عضلات بدن را تا 60 % افزایش می‌دهد. از این استفاده مکمل کراتین در کنار مکمل ترک هیچگونه مانعی ندارد، با این حال بهتر است پیش از استفاده همزمان از مکمل‌های ورزشی با یکدیگر با مربی ورزشی خود یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

 


 

خرید پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

 


 

جدول ترکیبات پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Energy Value

380 Kcal

% 19

Fat

0.44 g

% 1

of Which Saturated Fatty Acids

0.22 g

% 1

Carbohydrate

80.24 g

% 31

of Which Sugars

24.69 g

% 27

Protein

13.78 g

% 28

Salt

0.21 g

% 4

Vitamin C

20 mg

% 25

Niacin

4 mg

% 25

Vitamin E

3 mg

% 25

Pantothenic Acid

1.5 mg

% 25

Vitamin B6

0.35 mg

% 25

(Riboflavin (Vitamin B2

0.35 mg

% 25

(Thiamine (Vitamin B1

0.28 mg

% 25

Folic Acid

50 µg

% 25

Biotin

12.5 µg

% 25

Vitamin B12

0.63 µg

% 25

Active ingredients

*

*

Maltodextrin

62.96 g

*

Whey Protein Concentrate

15.79 g

*

Dextrose

11.84 g

*

Rice Starch

5.79 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 100 گرم از پودر سولید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن گفته شده است.

 

پودر سالید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی
پودر سالید مس گلد کر لاین ترک نوتریشن 4000 گرمی
قیمت:
2,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;