0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

XXL MYOGAINER Pow

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن 2270 گرمی

شناسه کالا: 824350
شناسه کالا: 824350
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن 2270 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن دارای فرمولاسیون مخصوص به خود و حاوی مقادیر بالایی کربوهیدرات، پروتئین و گلوتامین است. این مکمل ورزشی انرژی مورد نیاز بدن را تامین می‌کند و از ایجاد ضعف و خستگی در افراد جلوگیری می‌کند.

در ادامه این مکمل را به طور کاملا تخصصی مورد بررسی قرار دادیم و نحوه اثرگذاری و مصرف، مزایا و خطرات احتمالی آن را برای شما شرح دادیم. در صورتی که شما هم قصد خرید این مکمل ورزشی از داروخانه آنلاین را دارید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

 


 

گینر چیست و چه کاربردی دارد؟

گینر یک مکمل ورزشی و غذایی است که موجب افزایش وزن بدن، بدون افزایش توده چربی می‌شود. این مکمل از کالری بالایی برخوردار است و حاوی مقادیری کربوهیدرات، پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، چربی، آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری است.

مقادیر چربی و کربوهیدرات در مکمل گینر به طور معمول بالاتر از مقدار پروتئین است. گینرها مکمل‌های ورزشی هستند که در قالب پودر در دسترس عموم قرار می‌گیرند و انرژی و سوخت مورد نیاز عضلات را تامین می‌کنند. شما می‌توانید این محصولات را از داروخانه آنلاین خریداری و به صورت روزانه مصرف کنید.

 


 

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن یکی از مکمل‌های ورزشی فوق‌العاده برای افزایش وزن سریع افراد است. این محصول دارای کربوهیدرات، گلوتامین و همچنین انواع آمینواسیدهای ضروری و مورد نیاز بدن است.

استفاده از این مکمل، انرژی مورد نیاز شما برای انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین را تامین و از ایجاد ضعف و خستگی جلوگیری می‌کند. این محصول حاوی 23 سروینگ، 374 کیلوکالری در هر وعده مصرفی، 71.74 گرم کربوهیدرات و 17.03 گرم پروتئین است.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن بر بدن

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن 2270 گرمی در ترکیبات خود کربوهیدرات دارد و به افزایش انرژی و وزن کمک می‌کند. این مکمل همچنین پروتئین لازم برای عضله‌سازی را در اختیار بدن قرار می‌دهد. این پودر آمینواسیدهای ضروری، BCAAها و گلوتامین را در ترکیبات خود جای داده است و به ترمیم بافت عضلانی و افزایش سرعت ریکاوری عضلات بدن کمک می‌کند.

از سویی دیگر پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن انرژی لازم برای انجام تمرینات ورزشی سنگین را تامین و از ایجاد ضعف در افراد جلوگیری می‌کند. مقدار بالای کربوهیدرات در این پودر موجب می‌شود که بروز خستگی در افراد را به تاخیر بی‌اندازد.

 


 

مزایای مصرف پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

  • انرژی و پروتئین مورد نیاز بدن ورزشکاران را تامین می‌کند.
  • کالری مورد نیاز را تامین می‌کند.
  • در افزایش وزن نقش دارد.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

  • افراد دارای بیماری‌های خاص پیش از مصرف این مکمل با پزشک معالج خود مشورت کنند.
  • افرادی که تحت درمان بوده و داروی درمانی دیگری در کنار این محصول استفاده می‌کنند، نوع و میزان دوز مصرفی آن را به مربی ورزشی یا دکتر خود اطلاع دهند.
  • نوجوانان و جوانان زیر 18 سال بهتر است از این مکمل ورزشی استفاده نکنند.
  • توصیه می‌شود زنان در دوران بارداری و مادران در دوران شیردهی از مصرف این مکمل خودداری کنند.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای تشکیل‌دهنده محصول، مصرف آن را قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه نمایید.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول اکیدا خودداری کنید.
  • این محصول تنها یک مکمل ورزشی است و برای تشخیص، پیشگیری و درمان تجویز نمی‌شود.
  • در صورت حساسیت به گلوتن و تخم مرغ از مصرف این محصول بدون تجویز پزشک خودداری کنید.

 


 

نحوه مصرف پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن بایستی روزی 1 الی 3 نوبت میل کنید. در هر نوبت لازم است که دو پیمانه از پودر را در 400 الی 500 میلی‌لیتر آب سرد یا شیر بریزید و به کمک شیکر به خوبی با یکدیگر ترکیب و میل کنید.

این مکمل را می‌توان هر زمان از روز مصرف کرد. اما به صورت ایده‌آل می‌شود 30 الی 60 دقیقه پس از اتمام تمرین ورزشی، پیش از خوابیدن یا حتی به جای یکی از میان وعده‌ها میل کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن را بایستی 1 الی 3 وعده در طول روز مصرف کنید. برای هر وعده دو پیمانه از مکمل را در 400 الی 500 میلی‌لیتر آب یا شیر سرد بریزید و به خوبی با یکدیگر ترکیب و میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول بدون تجویز پزشک و مربی ورزشی خودداری کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن 2270 گرمی را بایستی در محیطی کاملا خشک و تاریک، به دور از رطوبت احتمالی و تابش مستقیم نور خورشید، در دمای محیط (دمای 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد) قرار دهید. دقت فرمایید این مکمل ورزشی را از دسترس کودکان خردسال خود دور نگه دارید.


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

مصرف همزمان دو مکمل کراتین و گینر به تامین کراتین و پروتئین مورد نیاز بدن به صورت همزمان کمک می‌کند و فرآیند عضله‌سازی را سرعت می‌بخشد و موجب می‌شود تا هر چه سریع‌تر به اندام ایده‌آل خود برسید. از سویی دیگر گینر و کراتین حجم‌گیری و ریکاوری در عضلات را بهبود می‌بخشند و انرژی و قدرت بدنی آن‌ها را برای انجام تمرینات ورزشی پیچیده و سخت افزایش می‌دهند. همچنین میزان تولید پروتئین در عضلات زیاد می‌کنند و از این طریق باعث افزایش حجم سریع‌تر آن‌ها می‌شوند.

 


 

خرید پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Energy

374 Kcal

*

Total Fat

1.78 g

% 2.5

Saturated Fat

0.99 g

% 5

Trans Fat

0 g

*

Carbohydrates

71.74 g

% 27.6

Sugar

7.20 g

% 8

Fibers

1.53 g

*

Protein

17.03 g

% 34.1

Salt

0.88 g

% 14.7

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر پیمانه (معادل 100 گرم) از پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن گفته شده است.

 

پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن 2270 گرمی
پودر مایو گینر ایکس ایکس ال استارلبز نوتریشن 2270 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;