0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

WHEY

پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی

شناسه کالا: 823380
شناسه کالا: 823380
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,950,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی
4
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی

پودر پروتئین وی آپوویتال، دارای انواع آمینواسیدهای ضروری و غیرضروری و همچین آمینواسیدهای شاخه‌دار (بی سی ای ای) در ترکیبات خود بوده و مورد توجه ورزشکاران و علاقه‌مندان به انواع رشته‌های ورزشی قرار گرفته است. پودر وی پروتئین به رشد عضلات کمک بسزایی کرده و قدرت بدنی افراد را افزایش می‌دهد. مکمل آپوویتال سرعت جذب بسیار بالایی داشته و کارایی عضلات را افزایش می‌دهد. از سویی دیگر با دارا بودن انواع مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف، نیاز روزانه بدن را تامین کرده و سیستم ایمنی بدن را ایمن می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این مکمل ورزشی و نحوه اثرگذاری آن بر بدن، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

پروتئین چیست و چه کاربردی دارد؟

پروتئین یک ماده طبیعی و بسیار پیچیده بوده که متشکل از بقایای آمینواسیدها است و توسط پیوندهای پپتیدی به هم متصل شده‌اند. درست مانند دانه‌هایی که روی یک رشته قرار گرفته‌اند. پروتئین‌ها در همه موجودات زنده وجود دارند و شامل بسیاری از ترکیبات بیولوژیکی ضروری مانند آنزیم‌ها، هورمون‌ها و آنتی‌بادی‌ها هستند.

پروتئین‌ها دارای ارزش غذایی بالایی بوده و به صورت مستقیم در فرآیندهای شیمیایی ضروری که در بدن رخ می‌دهند نقش کلیدی دارند. پروتئین‌ها برای گونه‌های خاص هستند. به بیانی دیگر یعنی پروتئین‌های هرگونه با گونه‌ای دیگر متفاوت خواهند بود. از سویی دیگر پروتئین‌ها مخصوص اندام‌ها نیز هستند. به عنوان مثال، در یک ارگانیسم واحد، پروتئین‌های ماهیچه‌ای با پروتئین‌های مغز و کبد متفاوت‌اند. مولکول‌های پروتئین در مقایسه با دیگر درشت مولکول‌ها نظیر شکر یا نمک بسیار بزرگ‌تر بوده و از تعداد فراوانی آمینواسید ساخته شده‌اند. حدودا می‌توان بیان نمود که 20 آمینواسید مختلف در انواع پروتئین‌ها وجود دارند.

دریافت پروتئین به میزان کافی در طول روز برای سلامت تمامی افراد ضروری است. منابع سالم پروتئین عبارتند از تخم مرغ، آجیل، گوشت بدون چربی، ماهی، لبنیات و غلات خاص. آنچه ما به عنوان "پروتئین" در نظر می‌گیریم در واقع دسته بزرگی از مولکول‌ها است. پروتئین‌ها به سلول‌های شما ساختار داده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کنند و برای عملکرد ایمنی، حرکت، واکنش‌های شیمیایی، سنتز هورمون و موارد دیگر ضروری هستند. پودر وی آپوویتال دارای مقادیر مناسبی از انواع پروتئین‌ها بوده و نیاز بدن را به خوبی تامین می‌کند.

 


 

پودر وی پروتئین آپوویتال

پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی، در ترکیبات خود سرشار از آمینواسیدهای ضروری و همچنین نیمه ضروری بوده و به همین جهت مورد توجه ورزشکاران قرار گرفته است. این مکمل ورزشی پروتیئن وی کناسنتره و پروتئین وی ایزوله داشته که کارایی این محصول را افزایش می‌دهند. از سویی دیگر این محصول فاقد هرگونه چربی ترانس و شکر بوده و از این رو برای ورزشکارانی که نگران میزان چربی و شکر دریافتی خود در طول روز هستند بسیار مناسب است. ویتامین B6 موجود در پودر وی پروتئین آپوویتال به سنتز کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی‌ها در بدن کمک کرده و نیاز روزانه فرد مصرف‌کننده به این ویتامین را به آسانی تامین می‌کند. این محصول دارای آمینواسیدهای شاخه‌دار ایزولوسین، لوسین و والین در ترکیبات خود بوده که در ساخت عضلات جدید نقش دارند.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر وی پروتئین آپوویتال بر بدن

پودر وی پروتئین آپوویتال، دارای پروتئین وی کنسانتره، پروتئین وی ایزوله، بی سی ای ای‌ها و دیگر آمینواسیدهای ضروری بوده و به همین جهت در فرآیند ساخت عضله نقش بسیار مهمی دارد. پروتئین وی از آب پنیر استخراج شده و کیفیت بسیار بالایی داشته و تقریبا تمامی آمینواسیدهای ضروری را شامل می‌شود. این مکمل دارای مقادیر مناسبی آمینواسیدهای شاخه‌دار (بی سی ای ای) به خصوص لوسین است. این نوع از آمینواسیدها آنابولیک بوده و باعث تحریک‌پذیری سلول‌ها برای ساخت عضلات می‌شوند. پودر وی پروتئین آپوویتال به آسانی قابل هضم بوده و سرعت جذب بسیار بالایی نیز دارد. به همین جهت مصرف آن در حین ورزش کردن کمک می‌کند تا توده عضلانی بدن شما به سرعت حجم گرفته و افزایش پیدا کند. از سویی دیگر پروتئین وی دارای آمینواسیدهایی است که ترشح هورمون‌های آنابولیک را بالا برده و باعث تحریک ساخت عضلات می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این محصول که می‌توان به آن اشاره نمود این است که میزان متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد، انرژی بیشتری مصرف کرده و باعث چربی‌سوزی می‌شود، میزان اشتها را کاهش داده و موجب می‌شود احساس سیر بودن پیدا کنید و از این طریق مانع از افزایش وزن شما می‌شود. پودر وی پروتئین آپوویتال عملکرد ورزشکاران را افزایش داده و سطح انرژی آن‌ها را بالا می‌برد و کمک می‌کند تا ورزش باکیفیتی داشته و بهترین نتیجه را بگیرند.

 


 

مزایای مصرف پودر وی پروتئین آپوویتال

  • این مکمل به دلیل دارای بودن ویتامین B6 در ترکیبات خود، در متابولیسم طبیعی گلیکوژن و پروتئین نقش موثری دارد.
  • در ترکیبات خود پروتئین وی ایزوله، وی پروتئین کنسانتره و ویتامین B6 را جای داده است.
  • از ایجاد خستگی و ضعف در عضلات جلوگیری می‌کند.
  • به ساخت عضلات جدید کمک کرده و از این طریق در افزایش حجم بدن دست دارد.
  • یک منبع پروتئینی غنی بوده که سرعت جذب بالا و هضم آسانی دارد.
  • به حفظ توده عضلانی بدن بسیار کمک می‌کند.
  • مانع از تحلیل رفتن عضلات حین انجام فعالیت‌های فیزیکی سخت و تمرینات ورزشی سنگین می‌شود.
  • در صورت بروز آسیب احتمالی، به بازسازی عضلات بدن کمک شایانی می‌کند.
  • توان بدنی و قدرت عضلات بدن را افزایش می‌دهد.
  • سرعت ریکاوری در عضلات را بالا برده و مانع از بروز درد و کوفتگی می‌شود.
  • در ترکیبات خود چربی ترانس و شکر نداشته و به همین جهت مناسب برای دوران کات ورزشکاران است.
  • به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک بسزایی می‌کند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر وی پروتئین آپوویتال

  • در صورت بروز هرگونه حساسیت دارویی به اجزای سازنده محصول، مصرف آن را بلافاصله قطع کرده و در صورت نیاز به پزشک متخصص مراجعه فرمایید.
  • مصرف این مکمل برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
  • مصرف این محصول در دوران بارداری زنان و شیردهی مادران اکیدا ممنوع است.
  • این محصول تنها یک فرآورده ورزشی بوده و به جهت پیشگیری، تشخیص و درمان تجویز نمی‌شود.
  • از مصرف دوزهای بالاتر از دوز پیشنهادی درج شده روی بسته‌بندی محصول یا دوز مشخص شده توسط مربی ورزشی خود اکیدا خودداری فرمایید.
  • افراد دارای بیماری‌های خاص نظیر بیماری کلیوی و کبدی، بیماری دیابت و... پیش از مصرف این محصول با پزشک متخصص خود مشورت کنند.
  • در صورت حساسیت به لاکتوز شیر از مصرف این محصول خودداری فرمایید.
  • از مخلوط کرده این مکمل با مواد روغنی و اسیدی به شدت خودداری نمایید.
  • در صورت حساسیت به سویا، بادام، تخم مرغ و دیگر محصولات لبنی از مصرف این مکمل ورزشی خودداری کنید.
  • این مکمل جایگاه وعده‌های غذایی اصلی را نگرفته و در صورت مصرف آن وعده‌های روزانه خود را حذف نفرمایید.

 


 

نحوه مصرف پودر وی پروتئین آپوویتال

پودر وی پروتئین آپوویتال را بزرگسالان بایستی روزانه 1 پیمانه (معادل 30 گرم) از محصول در 300 میلی‌لیتر آب سرد، شیر یا آبمیوه دلخواه ریخته و برای مدت 30 تا 45 ثانیه به خوبی با شیکر مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را قبل یا بعد از شروع تمرین ورزشی خود به طور کامل میل کنید. توصیه می‌شود در زمان مصرف این مکمل ورزشی، به میزان کافی آب بنوشید.

میزان مصرف 

در بخش بالا نیز به آن اشاره نمودیم که پودر وی پروتئین آپوویتال را بایستی روزانه 1 اسکوپ (معادل 30 گرم) از آن را در 300 میلی‌لیتر آب سرد، آبمیوه یا شیر ریخته و به مدت 30 ثانیه به خوبی با شیکر مخلوط نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را پیش از شروع تمرین ورزشی خود یا پس از اتمام آن به طور کامل میل کنید. از مصرف دوزهای بالاتر این محصول به صورت سرخود جدا خودداری فرمایید.

 


 

شرایط نگهداری پودر وی پروتئین آپوویتال

پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی را بایستی در جایی کاملا خشک و تاریک، به دور از هرگونه تابش احتمالی نور خورشید و همچین رطوبت قرار دهید. دمای مناسب برای نگهداری این محصول دمایی بین 15 تا 25 درجه سانتی‌گراد (دمای اتاق) بوده و نیازی به نگهداری آن در یخچال نیست. دقت فرمایید مکمل آپوویتال را دور از دسترس کودکان خود قرار دهید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر وی پروتئین آپوویتال

توصیه می‌شود بدنسازان از پودر وی پروتئین آپوویتال و مکمل کازئین به مدت 10 هفته به طور همزمان استفاده نمایند. طبق تحقیقاتی که روی گروهی از ورزشکاران صورت گرفته است، افرادی که از این دو مکمل به صورت همزمان استفاده کرده بودند، 1.5 کیلوگرم افزایش وزن بدون افزایش توده چربی بدن داشتند، در صورتی که افرادی که از این ترکیب استفاده نکرده و تمریناتی مشابه با گروه دیگر داشتند، حجم عضلانی بدن آن‌ها افزایش پیدا نکرده بلکه مقداری بافت چربی بدنشان افزایش پیدا کرده بود. از سویی دیگر سرعت جذب پروتئین وی بالا بوده و در مقابل سرعت هضم کازئین پایین است، بنابراین این دو محصول به خوبی مکمل یک دیگر بوده و به فرآیند عضله‌سازی کمک شایانی می‌کنند.

 


 

خرید پودر وی پروتئین آپوویتال

داروخانه آنلاین صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات پودر وی پروتئین آپوویتال

عنوان

مقدار

درصد مصرف روزانه

Energy

121 Kcal

*

Fat

1.4 g

*

of Which Saturates

1.2 g

*

Carbohydrate

2.2 g

*

of Which Sugar

1.2 g

*

Protein

24.5 g

*

Salt

0.22 g

*

Vitamin B6

1.47 mg

*

Amino Acid Profile Per 100 g Protein

*

*

L-Alanine

3.6 g

*

L-Arginine

1.9 g

*

L-Aspartic acid

8.4 g

*

L-Cysteine

1.4 g

*

L-Glutamic acid

14.1 g

*

L-Glycine

1.3 g

*

L-Histidine

1.4 g

*

L-Isoleucine

5.2 g

*

L-Leucine

8 g

*

L-Lysine

6.6 g

*

L-Serine

3.7 g

*

L-Phenylalanine

2.4 g

*

L-Proline

4.5 g

*

L-Methionine

1.2 g

*

L-Valine

4.6 g

*

L-Tyrosine

2.2 g

*

L-Tryptophan

1.8 g

*

L-Threonine

5.4 g

*

 

مقادیر ذکر شده در جدول بالا به ازای هر 1 اسکوپ (معادل 30 گرم) از پودر وی پروتئین آپوویتال گفته شده است.

مقادیر ذکر شده در جدول بالا برای آمینواسیدها به ازای هر 100 گرم از پودر وی پروتئین آپوویتال گفته شده است.

 

پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی
پودر وی پروتئین آپوویتال 1000 گرمی
قیمت:
1,950,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
4
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;