0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Whey Gold Protein

پودر وی پروتئین گلد دوبیس نوتریشن ۲۲۷۰ گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
3,915,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر وی پروتئین گلد دوبیس نوتریشن ۲۲۷۰ گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن یک مکمل عالی برای افزایش حجم و عضله سازی به شمار می رود . این محصول دارای پروتئین وی خالص و با چربی ناچیز است. پروتئین وی در این محصول به سرعت جذب شده و زمان ریکاوری در مصدومیت های عضلانی را کاهش می دهد. این محصول یکی از بهترین مکمل های ورزشکاران و بدنسازان برای افزایش توان عضلات است.

این پروتئین وی از برند دوبیس با وزن 2270 گرم دارای 74 سروینگ ( پیمانه) است که هر پیمانه 30 گرم مکمل دارد. این مکمل در طعم های مختلف در دسترس می باشد.

ویژگی های پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن

  • افزایش سرعت تولید عضلات
  • کمک به بازسازی سلول های عضلانی
  • کاهش ذخیره چربی
  • کمک به کاهش چربی در بدن
  • افزایش حفظ بافت ها
  • حاوی مواد مغذی
  • مناسب برای ورزشکاران تمام ورزش ها
  • بهبود عملکرد سیستم ایمنی
  • مناسب برای آقایان و خانم ها

ترکیبات پودر پروتئین وی گلددوبیس نوتریشن به ازای هر پیمانه (31 گرمی)

در ترکیب این محصول دو نوع آمینو اسید بی سی ای ای (BCAA) و گلوتامین وجود دارد که برای افزایش کارایی و سرعت در بهبود و افزایش حجم سلول های ماهیچه ضروری می باشد. میزان کالری این محصول 120 و چربی اشباع شده در حدود 1 گرم می باشد.

ترکیبمقدار
پروتئین 24 گرم
شکر 2 گرم
اسید چرب اشباع شده 1 گرم
کربوهیدرات 4 گرم
سدیم 130 میلی گرم
کلسترول 50 میلی گرم
آهن 2 درصد
کلسیم 8 درصد

موارد مصرف پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن

  • افزایش کارایی عضلات: پروتئین های یک از اصلی ترین سازنده های ماهیچه ها هستند. افزایش کارایی عضلات به بهبود عملکرد ورزشی کمک بزرگی می کند. آمینواسیدها سازنده های اصلی عضلات می باشند و بیشتر این مواد ضروری باید از راه مواد غذایی توسط بدن جذب شود، بنابراین داشتن یک رژیم غذایی منظم و موثر در بهبود عملکرد و جذب آمینواسیدهای ضروری بدن کمک می کند. به علاوه وجود برخی آمینواسیدها نظیر گلوتامین، موجب تحریک هورمون های رشد می شود و با مصرف مکمل های ورزشی، سریعا در عضلات جذب شده و کارایی عضلات را افزایش می دهد.
  • بهبود آسیب دیدگی های ورزشی: باید توجه داشت که مکمل های ورزشی فقط مخصوص استفاده در بدنسازی و پرورش اندام نیست، تقریبا تمام ورزشکاران حرفه ای و آماتور در خطر آسیب دیدگی های مختلف قرار دارند و نوع ریکاوری و رژیم های غذایی در زمان ریکاوری، کمک بسیاری به کاهش زمان استراحت می شود. مکمل هایی نظیر پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن موجب افزایش سرعت جذب و تولید مجدد سلول های ماهیچه ای می گردد.
  • رژیم های لاغری: در رژیم های غذایی مدرن از نوع مواد اصلی سازنده بدن حداکثر استفاده می کنند. رژیم های سنتی موجب کاهش ظرفیت سلول های پروتئینی و سست شدن عضلات می شود که امروزه از روش های مدرن برای بهبود عملکرد اعضای بدن استفاده می شود. یکی از بهترین مکمل های تغذیه ای برای کاهش حجم چربی و بهبود عملکرد بدن، مکمل های پروتئین وی می باشند که موجب می شود بدن برای تامین انرژی از چربی های مازاد ذخیره شده استفاده کند.

پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن 2270 گرمی را چگونه مصرف کنیم؟

مقدار، نحوه و زمان مصرف

برای مصرف روزانه توصیه می شود به طور معمول 2 الی 3 مرتبه از این مکمل استفاده نمایید. بعد از صبحانه و قبل از شروع فعالیت ورزشی، میزان مشخصی از مکمل را با آب ولرم یا شیر کم چرب مخلوط کرده و مصرف نمایید. برای افزایش جذب این مکمل حتما پودر را با مایعات مخلوط کنید و از اضافه کردن مواد دیگری مانند انواع میوه ها خوددداری نمایید. آخرین وعده مصرفی می تواند قبل از خواب و یا کمی بعد از تمرین باشد. در روزهای غیر تمرینی می توانید تعداد دفعات را طبق صلاحدید مربی کاهش دهید.

نکات مصرف

برای مصرف این مکمل حتما درباره تعداد دفعات مصرف با پزشک و یا مربی مشورت کنید و از مصرف آن بدون تجویز خودداری کنید. در صورتی که هیچگونه فعالیت ورزشی ندارید، این مکمل مناسب شما نیست و علاوه بر مشکلات گوارشی ممکن است دچار بیماریهای مختلف شوید. برای افزایش عملکرد خود بهتر است همراه با ورزش روزانه از این مکمل استفاده نمایید و برای اندازه گیری دقیق میزان پروتئین و کالری دریافتی، از پیمانه خود محصول استفاده نمایید.

موارد منع مصرف و هشدار پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن

باید توجه داشت که مصرف این مکمل به صورت خودسرانه عواقب جدی دارد و موجب آسیب دیدگی و ایجاد مشکلات گوارشی می گردد. این محصول جایگزین وعده و یا بین وعده های غذایی نیست و نمی تواند برای پیشگیری و یا درمان برخی بیماری ها استفاده شود. این محصول برای فعالیت های ورزشی طراحی شده و بدون داشتن ورزش منظم، نتیجه مطلوب حاصل نخواهد شد.

قبل از مصرف از نوع حساسیت خود مطلع شوید و در صورتی که دارای حساسیت به انواع مواد لبنی، تخم مرغ، سویا دارید قبل از استفاده مکمل با پزشک خود مشورت کنید. این محصول برای افراد بالغ توصیه شده و از مصرف این مکمل به کودکان و افراد سالمند خودداری نمایید. این محصول نباید توسط زنان باردار و شیرده مصرف شود و افراد بالغ بالای 18 سال می توانند این مکمل را استفاده نمایند.

شرایط نگهداری پودر پروتئین وی گلد دوبیس نوتریشن2270 گرمی

بهترین دمای نگهداری این مکمل در دمای 18 تا 24 درجه و در جای خشک و خنک و به دور از حرارت و نورخورشید است. دقت شود که این محصول نباید در مجاورت رطوبت قرار گیرد و بعد از هر بار مصرف، درب آن را به خوبی ببندید و از باز گذاشتن درب محصول خودداری نمایید. از قرار دادن این محصول در کنار اجاق و فر های پر حرارت اجتناب نمایید. و از جابه جایی و انتقال مکمل به ظروف دیگر خودداری نمایید. در صورت تغییر در مزه، بو و طعم مصرف آن را قطع کنید.

برای تهیه مکمل های اورجینال می توانید به داروخانه آنلاین صبا مراجعه نمایید.

پودر وی پروتئین گلد دوبیس نوتریشن ۲۲۷۰ گرمی
پودر وی پروتئین گلد دوبیس نوتریشن ۲۲۷۰ گرمی
قیمت:
3,915,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;