0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
پيشنهاد شگفتانه
مقایسه

GOLD CORE LINE WHEY 101

پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن وزن 1500 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب طعم:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
تخفیف:
2910000
15 %
قیمت:
2,473,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن وزن 1500 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن ترکیبی از انواع پروتئین وی اورجینال ایزوله، کنستانتره و هیدرولیز می باشد. نوع کنستانتره علاوه بر مقدار آمینواسید، مقدار بالایی مواد مغذی، چربی و لاکتوز دارد. وجود پروتئین وی ایزوله موجب جذب بالای پروتئین شده و نوع هیدرولیز پودر، خلوص پروتئین را در ترکیب مکمل بالا می برد. به ازای هر 100 گرم پودر، مقدار 75.5 گرم پروتئین و 6.6 گرم کربوهیدرات وجود دارد، که این مقدار بالاترین میزان پروتئین در بین مکمل های ورزشی است. وجود کربوهیدرات موجب می شود که در زمان مصرف، به عنوان سوخت مصرف شده و جذب پروتئین را بالا ببرد.

پودر پروتئین وی 100 گلدلاین بر خلاف سایر مکمل ها غنی از گلوتامین و بی سی ای ای (BCAA) می باشد. وجود گلوتامین در این مکمل موجب افزایش سنتز پروتئین و افزایش حجم سلول های عضلانی می گردد، همچنین افزایش میزان ترشح طبیعی هورمون رشد از فواید این ماده می باشد. بی سی ای ای (BCAA) از آمینواسیدهای ضروری است که موجب افزایش جذب می گردد. پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن در طعم های مختلف بسته به ذائقه مصرف کننده، عرضه شده است.

این محصول 1500 گرمی بوده و شامل 50 سروینگ (پیمانه) می باشد. حاوی 22 گرم پروتئین در هر سروینگ می باشد و در هر پیمانه 30 گرمی، 108 کیلوکالری، 1.05 گرم چربی و 1.98 گرم کربوهیدرات دارد.

ویژگی های پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن 1500 گرمی

  • حاوی انواع پروتئین های وی
  • تامین پروتئین روزانه
  • وجود آنزیم برای جذب بهتر
  • حاوی آمینو اسیدهای ضروری
  • حاوی انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • مناسب برای ورزشکاران رشته های مختلف
  • مناسب جهت رژیم های لاغری
  • مناسب برای زنان و مردان
  • دارای طعم های مختلف
  • مناسب برای ریکاوری اندام های آسیب دیده
  • فرمول خاص دارای بی سی ای ای (BCAA) و ال-گلوتامین (L-Glutamine)

کاربرد پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

  • افزایش حجم عضلات: میزان بالای پروتئین این محصول سبب افزایش مقدار آمینواسید در جریان خون شده و جذب آن را در ماهیچه ها بالا میبرد.
  • سرعت عملکرد: میزان بالای خلوص پروتئین سبب جذب بهتر و سرعت عملکرد سریع این مکمل گردیده است.
  • رژیم غذایی: مکمل های غذایی تاثیر زیادی در کاهش چربی بدن دارند. این مکمل موجب افزایش سطح آمینواسید می شود و موجب می شود بدن برای تامین انرژی از چربی های ذخیره شده استفاده نماید.

ترکیبات پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

هر پیمانه 30 گرمی از این محصول که یک سروینگ (پیمانه) محسوب می گردد. دارای 108 کالری انرژی می باشد. چربی 1.05 گرم است و میزان چربی اشباع شده 0.55 گرم می باشد. کربوهیدرات 1.98 گرم از ترکیبات این محصول را تشکیل می دهد.

جدول ترکیبات در هر 1 پیمانه ( 30 گرم)
ترکیبمقدار
پروتئین 22.65 گرم
فیبر 0
اسید چرب اشباع شده 0.55 گرم
کربوهیدرات 1.98 گرم
نمک 0.10 گرم
کلسترول 0
چربی اشباع شده 1.05 گرم
شکر 0

طریقه مصرف پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

توصیه می شود قبل از شروع مصرف این مکمل، با مربی و یا پزشک مشورت نموده و از مصرف بدون تجویز، خودداری نمایید. در صورت استفاده صحیح می توان نتایج مطلوب را مشاهده نمود و مصرف خودسرانه و خارج از تعداد تجویز شده، سبب مشکلات زیاد گوارشی و بدنی خواهد شد. برای اندازه گیری تعداد دقیق هر وعده مصرف حتما از پیمانه خود محصول استفاده گردد به طور معمول مصرف روزانه 2 تا 3 وعده پیشنهاد می گردد. در روزهای تمرین یک پیمانه بعد از صبحانه و قبل از تمرین، وعده دیگر در حین تمرین و یا کمی بعد از تمرین و وعده آخر می تواند قبل از خواب باشد. در روزهای غیرتمرین قبل از وعده های غذایی مصرف گردد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

توصیه می شود برای بهبود جذب بهتر، مکمل را با آب و یا شیر کم چرب به میزان 120 میلی لیتر مخلوط کنید تا عملکرد بالاتری داشته باشد.

هشدار مصرف پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

این محصول جایگزین وعده های غذایی نمی باشد و نمی تواند به تنهایی انرژی روزانه را تامین نماید. قبل از مصرف میزان دوز و تعداد مصرف روزانه را با پزشک کنترل نمایید. در صورتی که در زمان مصرف دچار علائم حساسیت شدید از ادامه مصرف مکمل خودداری نمایید. این مکمل نباید برای افرادی که دارای حساسیت به مواد لبنی، شیرسویا و تخم مرغ تجویز شود. از حل کردن این پودر با آب میوه های اسیدی خودداری نمایید. از مخلوط کردن این پودر با مواد غذایی پر حرارت و یا همراه با وعده های اصلی خودداری نمایید.

سن مصرف پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

بهترین زمان مصرف در سن بلوغ و در زمان ورزش و یا رژیم لاغری است. این محصول نمی تواند مکمل غذایی برای کودکان و یا جبران سوتغذیه باشد. مصرف این مکمل برای سالمندان منع شده است.

منع مصرف پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

در صورتی که بدون پیش زمینه بیماری های خاص، در زمان مصرف دچار بیماری های گوارشی شدید، از ادامه مصرف خودداری نمایید. مصرف این ماده توسط بیماران سرطانی و یا بیماری های خود ایمنی، ایدز و هپاتیت، فقط در صورت تایید و تجویز پزشک قابل استفاده می باشد. این محصول نباید برای بیماران کبدی، کلیوی، قلبی و دیابت استفاده شود. این مکمل نمی تواند موجب افزایش قدرت شیردهی در زنان شیرده شود و زنان باردار نیز نمی توانند از این مکمل استفاده کنند.

افرادی که به سبب مشکلات جسمی و حرکتی داروهای خاصی را مصرف می کنند باید از مصرف خودسرانه این مکمل اجتناب کنند.در صورت ایجاد علائم حساسیت، مصرف را قطع کنید. این مکمل جایگزینی برای داروهای تجویز شده توسط پزشک نمی باشد.

شرایط نگهداری پودر پروتئین وی 100 گلدلاین ترک نوتریشن

شرایط نگهداری پودرها و مکمل های مشابه داروها می باشد و باید در مکان های خشک و خنک و به دور از فریزرها و اجاق های حرارتی نگهداری شود. نورخورشید و رطوبت موجب تجزیه محصول می گردد و کیفیت آن را کاهش می دهد. بهترین دما برای نگهداری این مکمل بین 18 تا 24 درجه است و اکیدا توصیه می گردد از ظرف مخصوص خود محصول برای نگهداری استفاده گردد و از پیمانه آن برای برداشتن پودر استفاده کنید. در صورت تغییر در بو، مزه و رنگ از مصرف آن خودداری نمایید.

پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن وزن 1500 گرمی
پودر پروتئین وی 100 گلد کر لاین ترک نوتریشن وزن 1500 گرمی
تخفیف:
2910000
15 %
قیمت:
2,473,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 2 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;