0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

CREATINE Pow

پودر کراتین آیرون مکس 250 گرمی

شناسه کالا: 824860
شناسه کالا: 824860
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
838,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین آیرون مکس 250 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین آیرون مکس 250 گرمی

با پودر کراتین آیرون مکس ۲۵۰ گرمی ( Ironmaxx Creatine Powder 250 gr ) تمامی ورزشکاران می‌توانند تمرینات خود را قدرتمندتر و با جدیت بیشتری دنبال کنند. این کراتین یکی از بهترین کراتین‌های موجود در بازار است که ذخایر کراتین بدن را تامین کرده و به بهبود عملکرد عضله‌ها در تمرین کمک شایانی می‌کند. Ironmaxx Creatine Powder مکمل مناسبی برای بالا بردن وزن شما است. ورزشکارانی که می‌خواهند حجم عضلات خود را افزایش دهند می‌توانند از این محصول استفاده کنند. مکمل کراتین مونوهیدرات آیرون مکس در بسته بندی 250 گرمی و تحت لیسانس شرکت IronMaxx Gmbh  کشور آلمان، در ایران تولید و به بازار عرضه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین آیرون مکس

به طور کلی خرید کراتین یکی از کارهای محبوب در بین ورزشکاران و بدنسازان است. این مکمل قدرت عضلانی ورزشکاران را افزایش داده و با تولید و تامین انرژی به آنها کمک می‌کند تا بتوانند در طی تمرین کمتر احساس ضعف و خستگی داشته باشند. بنابراین ورزشکاران و بدنسازان پس از مصرف کراتین می‌توانند تمرینات ورزشی را با شدت بیشتری انجام دهند.

در ترکیبات کراتین 3 آمینو اسید مفید آرژنین، گلایسین و متیونین وجود دارد که در بدن به کراتین فسفات تبدیل می‌شوند. این واکنش در واقع به تولید ATP یا آدنوزین تری ‌فسفات که نام دیگرش سوخت سلول ماهیچه‌ای است منجر می‌شود.

مکمل کراتین تنها برای ورزشکاران قدرتی نیست و ورزشکارانی استقامتی و حتی سرعتی نیز می‌توانند از این مکمل و فواید آن بهره‌مند شوند. در واقع عامل عمومی بودن برای استفاده از کراتین این مکمل را تبدیل به یکی از اساسی‌ترین، مهمترین و پرطرفدارترین مکمل‌ها در میان ورزشکاران رشته‌های مختلف کرده است. مکمل کراتین آیرون مکس یک محصول با کیفیت و عالی بوده که شما می‌توانید آن را از فروشگاه آنلاین داروخانه آنلاین تهیه و خریداری کنید.

پودر کراتین آیرون مکس حاوی کراتین مونوهیدرات خالص و با کیفیتی است که سرعت جذب بالایی دارد. به همین منظور با مصرف این پودر فرآیند عضله‌سازی با کیفیت بهتر و سریع‌تر در بدن انجام می‌شود. حفظ عضلات نیز از دیگر ویژگی‌های پودر کراتین است.

کراتین از مهم‌ترین منابع تامین انرژی در بدن انسان است. به همین منظور از ورزشکاران با مصرف این مکمل ورزشی کمتر احساس خستگی می‌کنند و می‌توانند تمرینات ورزشی خود را با شدت و قدرت بیشتری انجام دهند. در حقیقت کراتین نقش بسیار مهمی را در افزایش قدرت ورزشکاران و در نتیجه افزایش قدرت و حجم عضلانی را دارد.

کراتین آیرون مکس بی‌رنگ و بدون طعم است و در بسته های 250 گرمی به فروش می‌رسد. افرادی که وگان هستند و یا رژیم گیاهی دارند با خیال راحت می‌توانند از این مکمل استفاده کنند. این پودر کاملا بدون قند است.

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین آیرون مکس

همانطور که در بالا مطالعه کردید، پودر کراتین آیرون مکس برای همه ورزشکاران مزایا و فواید بسیار زیادی دارد. به همین منظور شما می‌توانید از این محصول در طول تمرینات سخت ورزشی استفاده کنید. برای از فواید این محصول عبارت است از:

  • افزایش حجم عضلات
  • افزایش قدرت عضلات
  • افزایش تحمل‌پذیری و استقامت
  • بهبود عملکرد و بازدهی ورزشی

نحوه مصرف پودر کراتین آیرون مکس

به دو صورت می‌توانید از مکمل کراتین بهره بگیرید. اگر جزو ورزشکارانی هستید که تاکنون از این محصول استفاده نکرده‌اید باید از روش بارگیری تبعیت کنید. در این روش در چهار تا پنج روز اول مکمل را در چهار نوبت صبح، قبل از تمرین، بعد از تمرین و شب هنگام خواب با آب فراوان باید مصرف کنید. بعد از اینکه دوره اول چهار یا پنج روزه تمام شد تا پایان دوره خود فقط یک پیمانه قبل و یک پیمانه بعد از تمرین مصرف نمایید.

اما اگر شما جزء ورزشکارانی هستید که قبلا از این محصول استفاده کرده‌اید، نیازی به بارگیری نیست. پس شما می‌توانید یک پیمانه قبل تمرین و یک پیمانه بعد تمرین تا پایان دوره با آب فراوان از این مکمل مصرف کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا بیان شد، میزان مصرف در هر دو روش کاملا متفاوت است. اما به طور کلی روزانه ۰.۵ پیمانه کوچک آیرون مکس (تقریبا ۵ گرم) را با آب یا شیر مخلوط کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین آیرون مکس

این مکمل نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد فقط مانند سایر محصولات خوراکی دور از نور خورشید (دمای بین 15 تا 25 درجه) و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف از بسته شدن کامل درب قوطی اطمینان حاصل نمایید. چرا که در غیراینصورت امکان نفوذ رطوبت و گرد و غبار به درون پودر وجود دارد.

 


 

خطرات احتمالی پودر کراتین آیرون مکس

تاکنون عارضه و آسیب جدی از این محصول گزارش نشده است. اما به طور کلی با این وجود باید تمامی هشدارهای آن را جدی بگیرید. برخی از هشدارهای مصرف این مکمل کراتین عبارتند از:

  • این محصول یک فرآورده ورزشی بوده و برای تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری نیست.
  • مصرف محصول برای نوجوانان زیر 18 سال ممنوع بوده و نمی‌توان از آن استفاده کرد.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
  • برای جلوگیری از کوچکترین عارضه، قبل از مصرف پودر کراتین حتما با یک پزشک در تماس باشید.
  • اگر جزء بیماران کلیوی هستید، قبل از مصرف به پزشک خود اطلاع دهید.

 


 

شرایط نگهداری از پودر کراتین آیرون مکس

این مکمل نیاز به شرایط نگهداری خاصی ندارد فقط مانند سایر محصولات خوراکی دور از نور خورشید (دمای بین 15 تا 25 درجه) و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

 


 

جدول ترکیبات پودر کراتین آیرون مکس (به ازای 10 گرم)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Energy

0 Kcal

*

Fat

0 g

*

Of Which Saturated

0 g

*

Carbohydrates

0 g

*

Sugar

0 g

*

Protein

0 g

*

Salt

0 g

*

Creatine Monohydrate

10 g

*

of Which Creatine

8.8 g

*

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

 

 

پودر کراتین آیرون مکس 250 گرمی
پودر کراتین آیرون مکس 250 گرمی
قیمت:
838,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;