0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: کراتین ها

Creatine Monohydrate

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین بدنسازی مونوهیدرات ویثر نوتریشن باعث توقف در ایجاد و تولید السیدهای لاکتیک در ماهیچه میشود. این پودر کراتین ذخیره گلیکوژن را تجدید و بازگردانی میکند، که این کار باعث میشود حجم ماهیچه ها افزایش یابد.

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی (Wisser Creatin Monohydrate 500g) یکی از بهترین مکمل‌های ورزشی ویژه بدنسازان است. این پودر ترکیبات بسیار عالی و فوق‌العاده مفیدی دارد. این محصول با کنترل اسید لاکتیک مضر در بدن سبب عضله‌سازی می‌شود. کراتین در ترکیبات این محصول به عنوان یک احیاگر ذخایر گلیکوژنی در بدن است که در کنار بهبود عملکرد عضلات به افزایش حجم آنها نیز کمک می‌کند. بنابراین فرد با مصرف این مکمل ورزشی حین انجام تمرینات سخت، دچار خستگی نمی‌شود و عملکرد بالایی از خود نشان می‎دهد. کراتین و گلیکوژن در بدن علاوه بر عضله‌سازی، عملکرد مغز را بهبود می‌بخشد و در نتیجه به حافظه بهتر کمک می‌کند. از دیگر خواص این دو ماده ارزشمند می‌توان به افزایش قدرت سیستم ایمنی و دفع سموم بدن اشاره کرد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی (Wisser Creatin Monohydrate 500g) یک مکمل عالی برای بدنسازان است که توسط شرکت عرشیا مکمل تولید و به بازار عرضه می‌شود. این مکمل در بسته‌بندی بهداشتی تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین شما برای خرید این محصول می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی نظیر داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

این محصول ذخیره گلیکوژن را بازیابی و تجدید می‌کند که در نتیجه موجب افزایش حجم عضلات ماهیچه‌ها می‌شود. همچنین کراتین موجود در این مکمل باعث می‎شود تا انرژی بیشتری به صورت ATP در اختیار ماهیچه‌ها قرار بگیرد. در این حالت حین تمرینات سخت و ورزش مداوم، ورزشکاران به سرعت نیروی از دست رفته خود را باز می‌یابند و درد عضلانی کمتری را پس از تمرین احساس می‌کنند.

بسیاری از ورزشکاران با هدف افزایش حجم توده عضلانی ورزش را به صورت مستمر شروع می‌کنند. اما آنها به دلایل مختلف از جمله افزایش میزان اسید لاکتیک در بدن، به هدف مورد نظر خود دست پیدا نمی‌کنند. در چنین مواردی خوردن مکمل‌های ورزشی حاوی کراتین و کربوهیدرات به آنها کمک بسیار زیادی می‏کند. پودر کراتین مونوهیدرات ویثر در این حالت بهترین مکمل غذایی برای بدنسازان خواهد بود. این محصول از ایجاد اسید لاکتیک مضر جلوگیری و به حجم توده عضلانی کمک می‌کند.

 

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

همانطور که در بالا مطالعه کردید؛ مصرف این مکمل ورزشی برای ورزشکاران فواید بسیاری زیادی دارد. به همین منظور بسیاری از بدنسازان با هدف تقویت عضلات و افزایش رشد توده عضلانی می‌توانند از این محصول بهره بگیرند. برخی از مزایا و ویژگی‌های پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن به شرح زیر است:

  • تسریع در رشد ماهیچه‌ها
  • بهینه‌سازی قدرت ماهیچه‌ها و افزایش دامنه حرکتی آنها
  • افزایش قدرت عضلانی
  • افزایش استقامت
  • تسریع در ترمیم و بازیابی ماهیچه‌ها
  • حفظ سلامت ماهیچه‌ها پس از تمرینات سخت ورزشی

نحوه مصرف پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

شما برای مصرف این مکمل ورزشی می‌توانید روزانه یک پیمانه از آن را به همراه 200 تا 300 میلی لیتر آب یا آبمیوه مخلوط و آن را مصرف کنید. نکته قابل توجه این است که مصرف 5 گرم در روز برای تمام طول دوره جهت دریافت نتایج مثبت کافی است.

میزان مصرف

میزان مصرف این مکمل ورزشی به برخی از شرایط و عوامل بستگی دارد. به عنوان مثال اگر اولین باری است که قصد مصرف کراتین را دارید یا خیلی وقت است که از کراتین استفاده نکرده‌اید باید به دو نکته زیر توجه کنید و به اندازه کراتین بخورید. چرا که در غیراینصورت عارضه‌های مختلفی شما را تهدید می‌کنند.

  1. بارگیری کراتین: برای 5 روز اول روزی 4 قاشق از پودر را (صبح، بعد از ظهر، بعد از تمرین، قبل از رفتن به رختخواب) استفاده کنید.
  2. نگهداری کراتین: بعد از دوره بارگیری 1 قاشق از پودر را بلافاصله بعد از تمرین مصرف کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن را باید در جایی خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. همچنین پس از هر بار مصرف این پودر حتما باید درب آن را محکم ببندید تا رطوبت یا هر گونه آلودگی به درون آن نفوذ نکند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

تاکنون برای این مکمل ورزشی هیچگونه عارضه جدی و خطرناکی گزارش نشده است اما با این وجود باید حتما به برخی نکات و هشدارهای مصرف توجه کنید:

  • افراد زیر 18 سال مصرف نکنند.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
  • در صورت مشاهده هرگونه علائم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • هشدارهای روی جلد را قبل از مصرف مطالعه کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
  • در دوره‌ی استفاده از کراتین روزانه بیش از 8 لیوان آب مصرف کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن

یکی از مکمل‌هایی که شما در کنار پودر کراتین مونوهیدرات ویثر می‌توانید مصرف کنید؛ مکمل BCAA است. این مکمل روی عضلات و ماهیچه‌ها تاثیر بسیار زیادی را دارد و به چربی‌سوزی نیز کمک می‌کند. در نتیجه اگر شما کراتین را به همراه BCAA مصرف کنید قطعا به نتیجه مطلوب‌تری دست پیدا خواهید کرد و رشد عضلات با سرعت بیشتری اتفاق می‌افتد. در حقیقت این دو مکمل در کنار هم برای افراد و بدنسازانی مناسب است که حجم مناسبی دارند و تنها به فکر عضلانی کردن بدن خود هستند.

یکی دیگر از مکمل‌هایی که شما در کنار پودر کراتین می‌توانید مصرف کنید؛ پودر پروتئین وی است. در حقیقت پروتئین وی می‌تواند موجب عضله‌سازی بیشتر و سریع‌تر در بدن شود. در حقیقت مصرف کراتین با پروتئین وی، قدرت بیشتری به افراد می‌دهد.

 

 


 

جدول ترکیبات پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن (به ازای 1 پیمانه 5 گرمی)

ترکیبات

مقدار

درصد نیاز مصرف روزانه

Creatine Monohydrate

5 g

*

*مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی
پودر کراتین مونوهیدرات ویثر نوتریشن 500 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;