0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

CREATINE + VITAMINE C

پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی

شناسه کالا: 822852
شناسه کالا: 822852
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن برای تمام ورزشکاران به خصوص ورزشکارانی که تمرینات عضلانی شدید انجام میدهند بسیار مفید است. این مکمل با در اختیار داشتن کراتین موجب افزایش عملکرد جسمانی طی تمرینات کوتاه مدت و یا حرکات تکراری شدید در مدت زمان کوتاه میشود.

 

پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی

پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی (Suppland Creatine And Vitamin C Powder 500 g) یکی از مکمل‌های شناخته شده در بین ورزشکاران است. از این محصول همه ورزشکاران و بدنسازان به ویژه ورزشکارانی که در طی روز تمرینات سخت و شدید عضلانی انجام می‌دهند، می‌توانند استفاده کنند. این محصول حاوی کراتین بوده و با در اختیار قرار دادن کراتین به بدن موجب افزایش عملکرد جسمانی طی تمرینات کوتاه مدت، سخت یا حرکات تکراری شدید در مدت زمان کوتاه می‌شود. بنابراین فرد حین تمرین کمتر احساس خستگی می‌کند. ویتامین سی موجود در این مکمل ورزشی نه تنها بر تاثیر بهتر و بیشتر کراتین می‌افزاید، بلکه موجب نشاط ورزشکاران در زمان تمرین نیز می‎شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن

پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی (Suppland Creatine And Vitamin C Powder 500 g) به ساخت عضله، افزایش حجم توده عضلانی و قدرت و سلامت ماهیچه‌ها کمک می‌کند.

به طور کلی کراتین از سه نوع آمینو اسید به نام آرژنین، گلیسین و ال متیونین تشکیل شده و حدود 1 درصد از کل حجم خون انسان را تشکیل می‌دهد. بنابراین ماده ارزشمندی در بدن محسوب می‌شود. کراتین توانایی بدن را جهت تولید انرژی به سرعت بالا می‌برد و به عنوان یک مکمل ورزشی عالی برای ورزشکاران شناخته می‌شود. این مکمل علاوه بر بدنسازان برای همه ورزشکاران به خصوص فعال در رشته‌های قایق‌رانی، پرش از ارتفاع و فوتبال مناسب است.

ویتامین ث موجود در این محصول سبب شده تا علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، مدت زمان ریکاوری بعد از تمرینات شدید و سخت ورزشی کاهش پیدا کند. استفاده از مکمل ویتامین c و کراتین ساپلند نوتریشن موجب شده تا سطح کورتیزول نسبت به تستوسترون پایین نگه داشته شود. از این رو فرد در بالاترین سطح انرژی و عملکرد قرار می‌گیرد و تمرینات خود را با قدرت بهتر و بیشتری انجام می‌دهد.

علاوه بر موارد بالا، ویتامین C در متابولیسم اسید آمینه‌ به خصوص تشکیل کلاژن نقش مهمی را ایفا می‌کند. کلاژن ماده اصلی تشکیل‌دهنده بافت همبند بوده که استخوان و عضلات را در کنار هم نگه می‌دارد.

حین تمرینات سخت و شدید ورزشی، امکان آسیب به عضلات وجود دارد. اما با مصرف مکمل حاوی ویتامین ث خوشبختانه می‌توانید از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کنید.

همچنین ویتامین ث در متابولیسم اسیدهای آمینه به خصوص تشکیل کلاژن نقش دارد. کلاژن ماده اصلی تشکیل دهنده بافت همبند بوده که استخوان و عضلات را در کنار یکدیگر نگه می‌دارد. زمانی که ورزشکار تمرینات شدید ورزشی انجام دهد، به عضلات فشار وارد شده و احتمال آسیب بالا می‌رود. اما خوشبختانه به کمک این ویتامین از بروز این مشکل نیز پیشگیری می‌شود.

 


 

مزایای مصرف پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن

همانطور که مطالعه کردید؛ پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن با دارا بودن کراتین و ویتامین ث فواید و مزایای بسیار زیادی برای بدن دارد. برخی از مزایای مصرف این مکمل ورزشی عبارت است از:

  • تسریع در رشد ماهیچه
  • بهینه‌سازی قدرت ماهیچه‌ای
  • افزایش قدرت عضلانی
  • افزایش استقامت
  • تسریع در ترمیم ماهیچه‌ها

این محصول عالی و فوق‌العاده را می‌توانید از طریق فروشگاه‌ اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری و استفاده کنید.

نحوه مصرف پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن

برای مصرف پودر کراتین و ویتامین ث باید مقدار مشخص شده از آن را با 150 میلی لیتر آب یا نوشیدنی رژیمی و ورزشی دلخواه مخلوط و در بعد از تمرین مصرف کنید. به این نکته توجه نمایید که این مکمل را نباید بیش از حد مجاز در طول روز یا دوره مشخص استفاده نمایید. چرا که در این حالت امکان وجود هر نوع عارضه‌ای وجود خواهد داشت.

میزان مصرف

برای مصرف درست و اصولی کراتین به همراه ویتامین ث باید به میزان آن توجه کنید. پنج روز اول یک پیمانه (5 گرم) کراتین را باید با 150 میلی لیتر آب مخلوط کنید و 4 مرتبه در روز مصرف نمایید. در روزهای بعدی یک پیمانه قبل و یک پیمانه بعد از تمرین از این مکمل ورزشی استفاده کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن

برای نگهداری از این مکمل باید پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید تا از ریخته شدن آن روی زمین و همچنین رطوبت و آلودگی به درون آن جلوگیری کنید. این محصول را باید در دمای خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن

  • پودر کراتین و ویتامین ث ساپلند را دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری نمایید.
  • این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری و درمان نیست.
  • افرادی که تحت درمان قرار دارند یا بیماری خاص دارند بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افراد زیر ۱۸ سال مصرف نکنند.
  • برای زنان باردار و شیرده توصیه نمی‌شود.
  • تاکنون عوارض جانبی خاصی گزارش نشده است.
  • در صورت مصرف داروهای دیگر به پزشک خود اطلاع دهید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن

به جای آنکه کراتین را به تنها مصرف نمایید؛ می‌توانید به موجب تاثیرگذاری بیشتر آن را کربوهیدرات یا پروتئین ترکیب کنید. در این حالت خوردن کربوهیدرات، تجمع کراتین در عضلات شما را افزایش می‌دهد. البته ناگفته نماند که در کنار کراتین برخی از مکمل‌های دیگر نظیر BCAA نیز موثر و مفید خواهد بود.

جدول ترکیبات پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن (به ازای 1 پیمانه 5 گرمی)

ترکیبات

مقدار

درصد نیاز مصرف روزانه

Creatine Monohydrate

5 g

*

*مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی
پودر کراتین و ویتامین سی ساپلند نوتریشن 500 گرمی
قیمت:
1,100,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;