0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: گینر

GOLD GAINER

پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی

شناسه کالا: 821524
شناسه کالا: 821524
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی

پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی (Dr Sun Gainer Gold Powder 5000 g) یک مکمل ورزشی بسیار عالی و با کیفیت، ساخت شرکت دکتر سان بوده و در ترکیبات و فرمولاسیون خود دارای 70% پروتئین و 30% کربوهیدرات است. این پودر با دارا بودن مقدار قابل توجهی پروتئین و کربوهیدرات به افراد در افزایش وزن و همچنین عضله‌سازی کمک کرده و موجب عملکرد بهتر آنها حین تمرینات سخت و طولانی ورزشی می‌شود. این پودر علاوه بر افزایش وزن و حجم، فواید دیگری نیز برای بدن دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به سختی وزن می‌گیرید، می‌توانید حین تمرین از پودر گلد گینر دکتر سان استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر گلد گینر دکتر سان بر بدن

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی، از پروتئین و کربوهیدرات‌های پیچیده‌ای ساخته شده است که سبب افزایش وزن و عضله‌سازی می‌شود. کربوهیدرات نقش موثری در کاهش خستگی عضلات دارد. در حقیقت با ورزش‌ها و تمرینات سخت ورزشی، عضلات احساس خستگی می‌کنند؛ پودر گلد گینر دکتر سان Dr Sun Gainer Gold Powder در بهبود خستگی و کاهش ذخایر گلیکوژن در عضلات اسکلتی و عملکرد عضلات تاثیر چشمگیری دارد.

همچنین ورزشکاران می‌توانند از این مکمل جهت افزایش با کیفیت وزن و حجم بدنشان استفاده کنند. چرا که این پودر مقدار کربوهیدرات بدن را تامین می‌کند و موجب حجیم شدن ورزشکار می‌شود.

به طور کلی برای رسیدن به وزن ایده‌آل و قوی‌تر شدن عضلات و ماهیچه‌ها شما می‌توانید از راهکارهای متفاوتی بهره بگیرید. یکی از ساده‌ترین روش‌ها، مصرف مکمل گینر حین تمرینات سخت ورزشی است. به عبارتی گینرها مکمل‌های پرکالری هستند که از مقادیر قابل توجهی پروتئین، کربوهیدرات، چربی، مواد معدنی و ویتامین و اسیدهای آمینه تشکیل شده‌اند.

شما با مصرف پودر گینر دکتر سان می‌توانید علاوه بر افزایش حجم و وزن، انرژی مورد نیاز خود را نیز تامین کنید. بنابراین در پودر گینر می‌تواند در حالت طبیعی عملکرد یک ورزشکار را نیز افزایش دهد. برای تهیه و خرید این مکمل می‌توانید از طریق داروخانه اینترنتی صبا اقدام کنید و محصول را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 


 

مزایای مصرف پودر گلد گینر دکتر سان

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، پودر گلد گینر دکتر سان می‌تواند یک انتخاب عالی و فوق‌العاده برای ورزشکاران باشد. بنابراین اگر شما به عنوان یک فرد از کمبود وزن خود رنج می‌برید؛ می‌توانید حین تمرین از این محصول بهره بگیرید. به طور کلی مصرف پودر پلد گینر دو مزیت مهم برای بدن دارد که عبارتند از:

  • افزایش‌دهنده وزن: همانگونه که در بالا نیز اشاره شد، در ترکیبات این مکمل میزان کربوهیدرات بیشتر از پروتئین است. به همین علت کالری بالاتری دارد. این مکمل ورزشی مناسب افرادیست که تیپ بدنی اکتومورف دارند و به سختی افزایش وزن پیدا می‌کنند.
  • افزایش‌دهنده حجم یا عضله‌سازی: گینرها با دارا بودن پروتئین قابل توجه، در عضله‌سازی نیز نقش مهمی را ایفا می‌کنند. به همین منظور افراد با مصرف این پودر می‌توانند حجم بافت‌های عضلانی خود را افزایش دهند.

برخی دیگر از ویژگی‌ها و فواید این پودر بر بدن عبارت است از:

  • کمک به تامین کربوهیدرات و پروتئین مورد نیاز ورزشکار
  • بالا بردن انرژی بیشتر در زمان تمرین
  • مناسب جهت افزایش وزن و حجم
  • افزایش چگالی عضلات
  • ریکاوری سریع‌تر

نحوه مصرف پودر گلد گینر دکتر سان

ورزشکاران و بدنسازان می‌توانند روزانه یک مرتبه از این مکمل ورزشی را استفاده کنند. برای این منظور کافیست مقدار مشخص شده از این محصول را در 650 میلی لیتر آب مخلوط و سپس بعد از هر بار تمرین می کنند.

میزان مصرف

شاید این سوال برای شما هم وجود داشته باشد که به چه میزان از این پودر را می‌توان در طی روز استفاده کرد؟ شما در طول روز می‌توانید در هر وعده غذایی خود تنها 6 پیمانه معادل 198 گرم از این محصول را مصرف نمایید.

 


 

شرایط نگهداری پودر گلد گینر دکتر سان

پودر گینر دکتر سان را باید دور از تابش نور خورشید و در جایی خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.  پس از هر بار مصرف این پودر درب قوطی را به طور کامل ببندید تا از نفوذ گرد و غبار و همچنین رطوبت به آن جلوگیری کنید.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر گلد گینر دکتر سان

تاکنون هیچگونه عارضه یا آسیب خاصی برای پودر گینر دکتر سان گزارش نشده است. اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف زیر را نادیده گرفت:

  • این فرآورده تنها به رژیم غذایی سالم و متعادل شما کمک می‌کند و جایگزین مناسبی برای وعده اصلی نیست.
  • این محصول حاوی مواد لبنی، ترکیبات تخم مرغ و لاکتوز بوده و افرادی که به این مواد حساسیت دارند، از مصرف خودسرانه آن باید جدا خودداری کنند.
  • اگر به بیماری خاصی مبتلا هستید؛ قبل از مصرف این محصول باید حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • در دوران بارداری و شیردهی این مکمل تنها با تجویز پزشک قابل استفاده خواهد بود.
  • این پودر را باید در میزان مشخص شده مصرف کنید.
  • در صورت مصرف هرگونه داروی خاص، قبل از مصرف با پزشک معالج خود مشورت کنید.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر گلد گینر دکتر سان

شما می‌توانید مکمل گینر را با کراتین مصرف کنید تا نتایج شگفت‌انگیز آن را مشاهده نمایید. چرا که کراتین در کنار گینر می‌تواند تاثیرگذاری آن را تا چندین برابر افزایش دهد. اگر شما هم به عنوان یک ورزشکار با هدف افزایش حجم عضلات و توده بدنی قوی، از گینر استفاده می‌کنید، برای عملکرد بهتر می‌توانید از پودر کراتین نیز بهره بگیرید. به طور کلی ترکیب گینر و کراتین؛ پروتئین، کربوهیدرات و کراتین مورد نظر شما را تامین می‌کند و در طول تمرینات سخت موجب عملکرد بهتر، بالا رفتن سرعت ریکاوری و افزایش قدرت و توان بدنی می‌شود.

 


 

جدول ترکیبات پودر گلد گینر دکتر سان (به ازای هر سروینگ 6 اسکوپ 198 گرم)

عنوان

به ازای هر سروینگ

نیاز روزانه

به ازای 100 گرم

نیاز روزانه

Energy

738 kcal

*

373 Cal

*

Fat

2 g

3 %

1 g

1.54 %

Carbohydrate

117.5 g

39.1 %

59.3 g

19.8 %

Protein

58.7 g

117.5 %

30 g

59.3 %

 

* نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

** مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است

پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی
پودر گلد گینر دکتر سان 5000 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;