0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Pro Complex Gainer

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن گزینه مناسبی برای آن دسته از ورزشکارانی است که قصد دارند افزایش وزن همراه با حجم عضلات را تجربه کنند. از بهترین طعم های این گینر بدنسازی میتوان به طعم دابل شکلات اشاره کرد که بسیار شگفت انگیز است.

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی (Doobis Gainer Pro Complex 1000 g) یک مکمل ورزشی عالی مناسب افرادی است که نیاز به افزایش حجم عضلانی و وزن دارند. این پودر منبع کاملی برای تغذیه عضلات محسوب می‌شود و شامل کالری با کیفیت، انواع مواد و املاح معدنی، کربوهیدرات و پروتئین است. این مکمل ورزشی حاوی ترکیبات مفید و موثری نظیر پروتئین وی، کازئین و آلبومین بوده که سبب افزایش وزن و حجم عضلانی افراد به ویژه ورزشکاران می‌شود. پس اگر در دوران حجم هستید با مشورت مربی خود می‌توانید از این محصول حرفه‌ای در طول تمرینات خود استفاده کنید. در ادامه اطلاعات جامع و مفیدتری از این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 


 

نحوه اثرگذاری پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی (Doobis Gainer Pro Complex 1000 g) یک مکمل ورزشی حرفه‌ای است که برای ورزشکاران خواص و مزایای بسیار زیادی به دنبال دارد. پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس حاوی ترکیبات موثر نظیر پروتئین وی، کازئین و آلبومین است که موجب افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات و افزایش انرژی ورزشکاران می‌شود و از افت قند خون هنگام ورزش و انجام تمرینات سخت جلوگیری می‌کند.

این مدل از گینر، برای افرادی که به تازگی دوره بدنسازی خود را شروع کرده‌اند، می‌تواند مناسب باشد. ورزشکاران حین تمرینات سخت ورزشی می‌توانند از این محصول استفاده کنند تا بدن را در حالت آنابولیک قرار دهند و از تخریب و تحلیل عضلات خود جلوگیری کنند.

یکی از مزایای ویژه این مکمل ورزشی، هنگام استراحت و پس از تمرین، ریکاوری سریع عضلات و عضله‌سازی و در نتیجه افزایش حجم و وزن عضلانی است. بنابراین شما با مصرف گینر پرو کمپلس دوبیس نوتریشن به هیچ عنوان پس از تمرین، احساس خستگی نخواهید کرد.

این محصول توسط شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس در حجم‌های 3 کیلوگرمی و 400 گرمی در بسته‌بندی بهداشتی و قوطی شکل تولید و به بازار عرضه می‌شود. شما این محصول را از داروخانه آنلاین صبا یا داروخانه‌های حضوری می‌توانید تهیه کنید.

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن طعم شکلاتی دارد. به همین دلیل افراد و ورزشکاران زیادی از طعم این محصول احساس رضایت می‌کنند. نحوه مصرف مکمل ورزشی گینر پرو کمپلکس را در ادامه مطالعه کنید.

مزایای مصرف پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن

پودر گینر پرو کمپلکس مناسب برای افرادی است که با کمبود وزن روبرو هستند. گینر یک مکمل ورزشی است که از کربوهیدرات، پروتئین و چربی بالایی تشکیل شده و بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال افزایش وزن و حجم هستند.

کربوهیدراتی که در مکمل ورزشی گینر قرار دارد، موجب افزایش ذخایر گلیکوژن عضلات و در نتیجه افزایش انرژی ورزشکاران می‌شود. در نتیجه فرد قادر است تمرینات را با شدت بیشتری انجام دهد. علاوه بر این مورد، این مکمل از افت قند خون ورزشکاران نیز جلوگیری می‌کند.

از دیگر مزایای پرو کمپلکس گینر می‌توان به افزایش سطح آمینو اسید خون اشاره کرد. با افزایش سطح اسید آمینه، ماهیچه‌ها پروتئین لازم را جهت ساخت و ساز دریافت و حجیم‌تر می‌شوند.

در ترکیبات این محصول ویتامین ب 12 وجود دارد که موجب بهبود عملکرد سیستم عصبی و همچنین ساخت خون و ویتامین ب 6 می‌شود. در نتیجه شما همیشه خوش خلق و مهربان خواهید بود. همچنین ویتامین آ موجود در این مکمل ورزشی سیستم دفاعی بدن را بهبود می‌بخشد. ویتامین ث در این محصول ورزشی خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و اثر شیمیایی موادی که به بافت بدن آسیب می‌رساند را خنثی می‌کند.

به طور کلی برخی از ویژگی‌ها و مزایای پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن عبارت است از:

  • تامین انرژی و پروتئین مورد نیاز افراد مبتلا به سوء تغذیه
  • مناسب برای شروع دوره بدنسازی و آمادگی جسمانی
  • بازسازی گلیکوژن و افزایش وزن در بزرگسالان
  • حاوی پروتئین وی، کازئین و آلبومین
  • افزایش وزن و حجم عضلات

 


 

نحوه مصرف پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن

مکمل‌های ورزشی را باید به موقع، درست و به اندازه مصرف کنید. در این حالت نتیجه مطلوب را دریافت خواهید کرد. پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس را باید یک ساعت بعد از هر وعده غذایی یک یا دو پیمانه در یک لیوان شیر یا آب حل و نوش جان کنید. لازم به ذکر است که بدانید در طی روز ورزشکاران تنها 5 پیمانه از این محصول را می‌توانند استفاده کنند.

اگر شما هم ورزشکار هستید در صورت انجام تمرین ورزشی یک تا دو پیمانه از این محصول را تا یک ساعت قبل از تمرین، یک تا دو پیمانه را نیم تا یک ساعت بعد از تمرین و دو پیمانه را متناسب با زمان تمرین، بعد از یکی از وعده‌های غذایی (صبحانه، نهار، شام) مصرف کنید.

میزان مصرف

مقادیر مصرف این مکمل ورزشی برحسب وزن، جنسیت، نوع و طول دوره ورزشی برای هر فرد باید تعیین شود. بنابراین شما پس از خرید این محصول می‌توانید با دکتر داروساز یا مربی ورزشی خود مشورت کنید.

 


 

شرایط نگهداری پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن

این محصول را باید دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف درب قوطی را محکم ببندید تا رطوبت و گردوخاک به داخل قوطی نفوذ پیدا نکند.

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن

  • افرادی که تحت درمان قرار دارند، بیماری خاص دارند یا خانم های باردار بدون اجازه پزشک مصرف نکنند.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • بهتر است قبل از مصرف با مربی، پزشک و یا کارشناس تغذیه مشورت کنید.
  • در صورت مشاهده هرگونه علایم حساسیت به پزشک مراجعه کنید.
  • بیش از میزان دوز پیشنهادی روی محصول مصرف نکنید.
  • افراد زیر 18 سال مصرف نکنند .

 


 

سایر ترکیبات موثر پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن

مصرف دو مکمل کنار هم گاها نه تنها ضرر ندارد بلکه مزایا و تاثیر بسیار زیادی برای افراد دارد. پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس را می‌توانید با کراتین مصرف کنید. چرا که کراتین در کنار کربوهیدرات و پروتئینی که در گینر وجود دارد، سبب بهبود انرژی سلولی می‌شود.

جدول ترکیبات پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن (به ازای هر سروینگ 165 گرمی)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Calorise

598 Kcal

*

Total Fat

1.23 g

*

Saturated Fat

0.24 g

*

Cholesterol

10 mg

*

Carbohydrates

100 g

*

Fibers

2.11 g

*

Sugar

33 g

*

Protein

56.1 g

*

* میزان مورد نیاز از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

 

پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی
پودر گینر پرو کمپلکس دوبیس نوتریشن 1000 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;