0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

GLUTAMINE

پودر گلوتامین مایوجنیکس ۴۰۰ گرمی

شناسه کالا: 822269
شناسه کالا: 822269
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر گلوتامین مایوجنیکس ۴۰۰ گرمی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر گلوتامین مایوجنیکس ۴۰۰ گرمی

پودر گلوتامین مایوجنیکس 400 گرمی یکی از مکمل‌های بدنسازی مهم برای ورزشکاران است. این مکمل ورزشی به حفظ و سلامت عضلات در تمرینات و ریکاوری با کیفیت کمک می‌کند و خوردن آن پس از ورزش شدید و مسابقات به ورزشکاران توصیه می‌شود. مکمل گلوتامین مایوجنیکس تحت لیسانس شرکت مایوجنیکس آمریکا بوده در قوطی‌های پلاستیکی 400 گرمی در ایران بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود. در هر سروینگ 5 گرم گلوتامین موجود است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با مکمل گلوتامین مایوجنیکس آشنا کنیم.

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها نقش مهمی را در بدن ایفا می‌کنند. چرا که آنها ساختار تشکیل‌دهنده پروتئین‌ها هستند و بدن همیشه به آن نیاز دارد. به عبارتی تمامی هورمون‌های موجود در بدن و همچنین انتقال‌دهنده‌های عصبی برای ساخت پروتئین این اسید آمینه نیاز دارند. برخی مواد غذایی حاوی مقدار زیادی آمینواسید هستند که برخی از آنها عبارتند از: گوشت قرمز، سفید، سویا و... . به طور کلی آمینواسیدها به سه دسته کلی آمینواسید ضروری، آمینواسید نیمه ضروری و آمینواسید غیر ضروری تقسیم می‌شوند.

اسید آمینه‌ها ترکیبات آلی هستند که مواد تشکیل‌دهنده آنها بیشتر هیدروژن، نیتروژن، اکسیژن و کربن است. مقدار معینی از این آمینواسیدها در بدنسازی و پس از ورزش‌های سنگین به عضله‌سازی کمک می‌کند. مکمل گلوتامین مایوجنیکس حاوی اسیدآمینه‌های ضروری برای بدن است. در ادامه به مزیت و ترکیبات موجود در این گلوتامین پرداخته‌ایم.

 

 


 

پودر گلوتامین مایوجنیکس

بدنسازان و افرادی که در رشته‌های مختلف به صورت حرفه‌ای ورزش می‌کنند و تمرینات آنها سخت و طاقت‌فرسا است، پس از انجام تمرین باید هم استراحت و هم تغذیه مناسبی داشته باشند. در این صورت فرآیند عضله‌سازی به درستی صورت می‌گیرد. اما این در حالیست که بسیاری از ورزشکاران پس از انجام تمرینات سخت و طاقت‌فرسا فرصت استراحت و تغذیه مناسب را ندارند. آنها برای حل این مشکل می‌توانند از گلوتامین مایوجنیکس (Myogenix glutamine power) استفاده کنند.

مکمل گلوتامین مایوجنیکس از تجزیه و افت عضلات به شدت جلوگیری کرده و به ریکاوری بهتر و با کیفیت‌تر کمک می‌کند. گلوتامین از جمله مکمل‌های بدنسازی است که ورزشکاران بسیار زیادی طرفدار آن هستند.

به طور کلی گلوتامین را در بدنسازی با عضله‌سازی می‌شناسند. بنابراین جوانانی که به دنبال هیکلی عضلانی هستند از خوردن این مکمل ورزشی نباید غافل شوند.

علاوه بر موارد بالا، در شرایطی مانند زخم و آسیب‌دیدگی، عمل جراحی، استرس زیاد، ورزش‌های سنگین، بیماری‌های عفونی و... میزان گلوتامین در بدن کاهش پیدا می‌کند. بنابراین در حالت نیز باید با مصرف غذا یا یک مکمل مفید گلوتامین لازم را به بدن برسانید. البته ناگفته نماند که مصرف این مکمل برای افراد زیر 18 سال ممنوع بوده و کارایی خاصی ندارد. اما به طور کلی اگر شما هم حجم عضلانی مناسبی دارد یا در دوران کات هستید، می‌توانید از این مکمل بهره بگیرید.

 


 

نحوه اثرگذاری گلوتامین مایوجنیکس بر بدن

برند مایوجنیکس گلوتامین تولیدی خود را به صورت میکرونایز شده تولید و وارد بازار می‌کند. خلوص این پودر تولید شده 100 درصدی است. مصرف مکمل گلوتامین باعث می‌شود که بعد از تمرین عضلات آسیب دیده به صورت خودکار ترمیم و سیستم ایمنی شما تقویت شوند.

به طور کلی مصرف گلوتامین مایوجنیکس ذخایر گلیکوژنی در بدن را افزایش می‌دهند و موجب ریکاوری و بهبود عملکرد ماهیچه‌ها می‌شوند. علاوه بر این مصرف این مکمل ورزشی موجب ترشح هورمون رشد و تستوسترون می‌شوند و از افت و ریزش ماهیچه‌ها پس از تمرین سخت و مسابقات جلوگیری می‌کند.

به طور کلی گلوتامین مایوجنیکس رشد عضلانی را تقویت کرده و موجب به وجود آمدن شرایط آنابولیک می‌شود. در آخر می‌توان گفت این محصول سیستم ایمنی بدن ورزشکاران را تقویت می‌کند و شرایط سلامت آنها را بهبود می‌بخشد.

 

 


 

مزایای مصرف پودر گلوتامین مایوجنیکس

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید مصرف مکمل گلوتامین مایوجنیکس می‌تواند فواید زیادی برای ورزشکاران و بدنسازان داشته باشد. به همین منظور مصرف آن پس از تمرینات سخت و مسابقات توصیه می‌شود. برخی از فواید پودر گلوتامین به شرح زیر است:

  • کمک به حفظ و سلامت عضلات در تمرینات ورزشی
  • افزایش ترشح هورمون رشد
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تسریع روند ریکاوری
  • حاوی 5 گرم گلوتامین در هر سروینگ
  • تحت لیسانس شرکت مایوژنیکس آمریکا

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر گلوتامین مایوجنیکس

خانم‌های باردار، شیرده و کودکان و نوجوانان زیر 18 سال به نباید به صورت خودسر از این پودر استفاده کنند. اگر همزمان مکمل دارویی دیگری مصرف می‌کنید یا در صورت بروز هر گونه بیماری خاص قبل از مصرف مکمل گلوتامین مایوجنیکس باید به پزشک خود اطلاع و با او مشورت کنید.

در صورتی که احساس خارش، سوزش، کهیر و قرمزی روی پوست کردید یا اگر چنانچه احساس تنگی نفس و حالاتی شبیه به سرماخوردگی داشتید، حتما خوردن پودر را متوقف کنید.

بیش از حد مجاز و دوزهای مختلف بسیار زیادی این پودر را نباید مصرف نمایید چرا که در این صورت دچار مشکل خواهید شد.

فراموش نکنید این فرآورده تنها یک مکمل بوده و جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری نیست.

 

 


 

نحوه مصرف پودر گلوتامین مایوجنیکس

مکمل گلوتامین مایوجنیکس را باید روزانه 5 گرم معادل یک پیمانه (هر پیمانه 5 گرم) را در 300 میلی‌لیتر آب یا دیگر نوشیدنی‌ها مخلوط کرده و میل کنید. توصیه می‌شود ورزشکاران یک وعده بعد از تمرین و همچنین یک وعده قبل از خواب میل کنند.

میزان مصرف

همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم، این مکمل در دوزهای 5 الی 10 ‌گرم در روز برای مصرف ورزشکاران حرفه‌ای مناسب است. میزان دوز مصرفی با توجه به شدت تمرین ورزشکاران متغیر خواهد بود. توصیه می‌شود قبل از مصرف حتما از مربی یا پزشک خود مشاوره دریافت نمایید.

 


 

شرایط نگهداری گلوتامین مایوجنیکس

مکمل گلوتامین مایوجنیکس باید در جای خشک و دمای پایین‌تر از 25 درجه‌ سانتی‌گراد، دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس خردسالان نگهداری شود.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار گلوتامین مایوجنیکس

بعضی از ترکیبات موجب اثرگذاری بیشتر مکمل گلوتامین می‌شوند. استفاده کردن از این ترکیبات ورزشکاران را یک گام به هدفشان نزدیک‌تر می‌کند. تعدادی از این مواد را در زیر برای شما نام خواهیم برد:

  • استفاده از روغن امگا 3
  • استفاده از پروتئین‌های وی
  • استفاده از مولتی ویتامین‌ها
  • استفاده از کراتین
  • BCCA
  • سیترولین 
  • آلفا کتو گلوتارات
  • گلوکز یا استیل گلوکزامین

 


 

خرید گلوتامین مایوجنیکس 

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات گلوتامین مایوجنیکس

عنوان

مقدار

ال گلوتامین L-Glutamine

5 گرم

 

 

 

 

 

پودر گلوتامین مایوجنیکس ۴۰۰ گرمی
پودر گلوتامین مایوجنیکس ۴۰۰ گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;