0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Sebugen Anti Acne Gel

ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1

شناسه کالا: 823405
شناسه کالا: 823405
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
175,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1

ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1 (SebuGen 1 Anti Acne Gel) یکی از محصولات مراقبت از پوستی است که شما می‌توانید با مصرف آن از شر جوش‌های روی پوست خلاص شوید. این محصول مناسب برای پوست چرب و مستعد آکنه بوده و سبب زیبایی هر چه بیشتر پوست شما می‌شود. ژل ضد آکنه صورت مدل سبوژن 1 را شرکت ژنوبایوتیک در ایران تولید و به بازار عرضه می‌کند. تنها با یک دور مصرف این ژل می‌توانید اثرات شگفت‌انگیز آن را روی پوست صورت مشاهده کنید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک بر پوست

یک ژل ضد آکنه به کمک مکانیزم‌های مختلف، عوامل ایجاد آکنه را کنترل کرده و فرآیند بهبود ضایعات آکنه را تسریع می‌کند. ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1 (SebuGen 1 Anti Acne Gel) شامل ترکیبات ویژه‌ای از عصاره‌های گیاهی طبیعی و ویتامین است که از جمله آن‌ها می‌توان به یاس بنفش اشاره کرد. یاس بنفش، دارای ترکیبات گیاهی پلی‌فنولی و ورباسکوزاید بوده و خواص ضد التهابی، ضد میکروبی و آنتی‌اکسیدانی دارد. این عصاره، تولید آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی پوست مانند کتلیسیدین و دیفنسین را تحریک می‌کند که دارای خاصیت ضد باکتری‌ای قوی هستند و باعث کنترل باکتری‌های عامل آکنه مانند پروپیونی‌باکتریوم آکنه در منافذ پوست می‌شوند. آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی پوست مشابه آنتی‌بیوتیک‌های شیمیایی عمل می‌کنند اما بدون اثرات جانبی، بنابراین بهبود سریع ضایعات آکنه را تسهیل می‌کنند.

این ترکیب با جلوگیری از اتصال و نفوذ باکتری‌های آکنه به پوست، آکنه‌های التهابی را درمان کرده و با کاهش تولید رنگدانه ملانین، قرمزی ضایعات آکنه را کاهش می‌دهد. اسید سالیسیلیک با تخلیه منافذ پوست از چربی، سلول‌های مرده و کراتین، از تشکیل آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین، روغن درخت چای دارای ترپن‌هایی است که با مهار باکتری‌های مختلف عامل جوش، از جمله پروپیونی‌باکتریوم آکنه و استافیلوکوک اورئوس، میکروب‌های موجود در پوست را تنظیم می‌کند. این ترکیب همچنین دارای نیاسینامید است که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است و از بروز آکنه‌های التهابی جلوگیری می‌کند و به کاهش قرمزی پوست کمک می‌کند. همچنین، اولئانولیک اسید، فعالیت آنزیم 5-آلفاردوکتاز را مهار می‌کند که در نتیجه تنظیم فعالیت غدد سبوم و کنترل چربی و ضد جوش تاثیرگذار است.

برای خرید ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک باید از طریق داروخانه‌ آنلاین معتبر اقدام کنید. برای سفارش آنلاین و تحویل سریع این ژل درب منزل همین حالا می‌توانید این محصول عالی را از داروخانه صبا سفارش دهید.

 

 


 

ویژگی‌های ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک

همانطور که در بالا مطالعه کردید، ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک یکی از محصولات عالی موجود در بازار است و بی‌شک با محصولات مشابه خود رقابت می‌کند. علت برتری و محبوبیت ژل ضد آکنه و جوش ژنوبایوتیک عبارت است از:

  • رفع جوش و آکنه‌های التهابی، سرسیاه و سر سفید
  • ضد باکتری، ضد عفونی و پاکسازی کننده منافذ
  • تنظیم پیگمنتاسیون و کاهش قرمزی جوش
  • موثر در تولید آنتی بیوتیک‌های طبیعی
  • کنترل‌کننده ترشح چربی پوست
  • مناسب پوست‌های آکنه‌ای

 


 

مزایای مصرف ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک

ژل ژنو بایوتیک با فرمولاسیون منحصر به فرد خود، به رفع انواع آکنه و جوش‌های پوستی می‌پردازد. این محصول با تحریک پوست به سنتز آنتی‌بیوتیک‌های طبیعی از رشد باکتری‌های مولد آکنه جلوگیری کرده و در بهبود جوش‌ها موثر بوده به طوری که می‌تواند جایگزین مناسبی برای آنتی‌بیوتیک‌های شیمیایی باشد.

با مصرف ژل ضد آکنه ژنوبایوتیک، می‌توان از شر آکنه‌های التهابی، سرسیاه و سرسفید راحت شد. این فرآورده دارای ترکیباتی همچون یاس بنفش، اسید سالیسیلیک و روغن درخت چای است. اسید سالیسیلیک دارای اثر لایه‌برداری است و در کنترل ترشح چربی پوست نیز موثر است؛ در نتیجه می‌تواند جوش‌های سرسیاه را رفع و از بروز انواع جوش پیشگیری کند. روغن درخت چای نیز با خواص ضدعفونی‌کنندگی و تنظیم ترشح سبوم پوست، در پاکسازی منافذ باز و جلوگیری از انسداد آن‌ها موثر است و سبب پیشگیری از ایجاد جوش می‌شود.

نحوه مصرف ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک

ابتدا باید پوست را به طور کامل با یک شوینده ملایم بشویید و سپس دست‌های خود را تمیز با آب و صابون تمیز کنید. لایه نازکی از ژل ضد آکنه را رو ضایعه آکنه قرار دهید و آن را به آرامی بمالید تا جذب پوست شود. پس از چند بار مصرف اثر شگفت‌انگیز آن را مشاهده خواهید کرد.

شرایط نگهداری

در جایی خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان ژل ضد آکنه را قرار دهید.

هشدارهای مصرف

قبل از مصرف محصول به نکات زیر توجه کنید:

  • با بهبود ضایعات آکنه، مصرف ژل ضد جوش ژنوبایوتیک را متوقف کنید.
  • پس از گذشت 12 ماه از باز شدن درب محصول، از ادامه مصرف خودداری نمایید. 
  • در صورت بروز حساسیت، از ادامه مصرف این فرآورده بپرهیزید.

 


 

ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مناسب چه کسانی است؟

همه افراد بزرگسال که پوست چرب و مستعد جوش و آکنه دارند می‌توانند از این ژل ضد آکنه بهره بگیرند. با یک دوره مصرف پوست عاری از هرگونه جوش و آکنه خواهد شد.

 

 


 

ترکیبات ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک

در این محصولات ترکیبات موثری نظیر مریم گلی، یاس بنفش، کرموبر، روغن درخت چای، پانتنول، نیاسید امید، زینک پی سی ای، فنوکسی اتانول، بیزابولول وجود دارد. 

ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1
ژل ضد آکنه صورت ژنوبایوتیک مدل سبوژن 1
قیمت:
175,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;