0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: کراتین ها

Pnc Creatine Monohydrate

پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی

شناسه کالا: 811338
شناسه کالا: 811338
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پودر کراتین منوهیدرات کارن باعث افزایش کارایی و استقامت بدن شده و با افزایش حجم عضلانی و قدرت بدنی میتواند شما را به فرم ایده آل خود نزدیک کند؛ این محصول در ورزش های با شروع سریع مانند دومیدانی، کشتی، وزنه برداری بسیار موثر است.

پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی

پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی (PNC CREATINE MONOHYDRATE 300g Powder) یک مکمل ورزشی عالی برای بدنسازان و ورزشکاران است.  این محصول توسط شرکت کارن تولید و در بسته‌بندی‌های بهداشتی قوطی شکل به بازار عرضه می‌شود. این مکمل استقامت و کارایی بدن را افزایش داده و با افزایش قدرت و حجم عضلانی می‌تواند به بدن شما فرم ایده‌آلتان را بدهد. در حقیقت مصرف این مکمل همراه با انجام حرکات ورزشی، موجب تحریک ساخت پروتئین عضلانی می‌شود. در نتیجه علاوه بر بهبود عملکرد و قدرت عضلات، این محصول برای رشد و افزایش حجم توده عضلانی نیز موثر است.

 

 


 

نحوه اثرگذاری پودر کراتین منوهیدرات کارن

پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی (PNC CREATINE MONOHYDRATE 300g Powder) یک محصول حرفه‌ای و عالی برای بدنسازان و ورزشکاران است. این محصول برای افزایش ذخایر کراتین و کراتین فسفات (CP) بدن بسیار موثر است.

کراتین ماده ارزشمندی در بدن انسان است که در طی سوخت‌وساز سبب ساخت و تولید پروتئین می‌شود. این ماده در بسیاری از مواد غذایی و مکمل‌های ورزشی وجود دارد. پودر کراتین مونوهیدرات کارن جهت افزایش عملکرد، استقامت عضلات و اندازه آنها مفید و موثر است. به همین منظور مربیان بسیار زیادی مصرف این مکمل را به ورزشکاران توصیه می‌کنند.

کراتین کارن 300 گرمی پی ان سی سبب تولید انرژی در سلول‌ها و بات عضلانی در بدن می‌شود. به همین منظور فرد هنگام انجام تمرینات سخت و سنگین ورزشی احساس خستگی نخواهد کرد.

از دیگر مزایای استفاده از کراتین pnc کاهش التهابات عضلانی و درد ناشی از تمرینات سخت و سنگین است. در نتیجه با مصرف این مکمل التیام بافت‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود و زخم‌ها در عضلات زودتر ترمیم خواهند شد.

فرمولاسیون این مکمل به گونه‌ای است که انرژی ورزشکاران را تامین می‌کند و کمترین عوارض را برای فرد دارد. شما این محصول با کیفیت را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید. کراتین پی ان سی کارن در میان تمرینات سنگین ورزشی مانند بدنسازی بازسازی ذخایر انرژی را سرعت می بخشد.

مزایای مصرف پودر کراتین منوهیدرات کارن

پودر کراتین منوهیدرات کارن مزایای بسیار زیادی برای ورزشکاران و بدنسازان دارد. برخی از مزایا و ویژگی‌های این محصول عبارت است از:

  • موثر در بهبود عملکرد در ورزش‌های توام با شروع سریع مانند وزنه برداری، کشتی، دو سرعت و
  • تحریک ساخت پروتئین عضلانی
  • افزایش کارایی و استقامت بدن
  • افزایش قدرت عضلات

نحوه مصرف پودر کراتین منوهیدرات کارن

مصرف کراتین منوهیدرات پی ان سی در دوران بدنسازی شامل 3 دوره است. در هر دوره بارگیری، نگهدارنده و دوران مسابقات میزان مشخصی از این پودر را باید با آب یا هر نوع نوشیدنی ورزشی دیگری ترکیب و نوش جان کنید.

میزان مصرف

همانطور که در بالا نیز اشاره شد؛ میزان مصرف این محصول در 3 دوره متفاوت است:

  1. دوره بارگیری: دوره بارگیری به مدت  ۷-۵ روز است و طی این دوره روزانه 20 گرم کراتین بر حسب جنس و وزن (4 وعده در روز و در هر بار 5 گرم) کراتین مصرف می‌شود. بهترین زمان مصرف این محصول در این دوره، یک وعده به صورت ناشتا، یک وعده حدود دو ساعت قبل از تمرین، یک وعده نیم ساعت پس از تمرین و یک وعده هم قبل از خواب.
  2. دوره نگهدارنده کراتین: در دوره نگهدارنده، فرد باید 21 روز روزانه 2 تا 5 گرم از این محصول را مصرف کند. در طول این دوره بهترین زمان مصرف کراتین منوهیدرات، نیمی 2 الی نیم ساعت قبل از تمرین و نیم دیگر 1 الی 2 ساعت پس از تمرین است. این دوره‌ 3 بار تکرار و سپس یک ماه متوقف می‌شوند.
  3. دوره مسابقات: نحوه مصرف کراتین پی ان سی کارن در دوران مسابقات 2 تا 5 گرم، 1:30 تا 2 ساعت قبل از مسابقه است. در این حالت فرد ورزشکار در طول مسابقه کمتر احساس ضعف و خستگی خواهد کرد و با قدرت و عملکرد مطلوبی مسابقه را ادامه می‌دهد.

 


 

شرایط نگهداری پودر کراتین منوهیدرات کارن

این مکمل ورزشی را باید به دور از دسترس کودکان، تابش نور مستقیم خورشید و در جایی خشک و خنک نگهداری کنید. پس از هر بار مصرف درب قوطی محصول را محکم ببندید تا از نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل آن جلوگیری کنید. حین خرید به تاریخ انقضا توجه کنید.

 

 


 

خطرات احتمالی مصرف پودر کراتین منوهیدرات کارن

  • افراد زیر ۱۸ سال، سالمندان، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن و نیز مصرف کنندگان داروهای بدون نسخه،  قبل از مصرف این فرآورده با پزشک خود مشورت نمایند.
  • مصرف این مکمل به علت احتباس آب در ماهیچه موجب افزایش وزن، در حد محدود می‌شود. بنابراین نباید از این محصول فقط به عنوان افزایش وزن استفاده کرد.
  • مصرف نوشیدنی‌های شیرین مانند مکمل‌های کربومس یا آبمیوه‌های شیرین می‌تواند سرعت جذب و کارایی کراتین را افزایش دهد.
  • مصرف طولانی مدت این محصول و به مقدار زیاد (بیش از میزان‌های توصیه شده) ممکن است به بروز عوارض کلیوی منجر شود.
  • افرادی که داروهای O.T.C مصرف می‌کنند، از مصرف این محصول خودداری نمایند.
  • کراتین مونوهیدرات pnc را با قهوه، چای یا آبمیوه‌های ترش و اسیدی مصرف نکنید.
  • مصرف این مکمل برای دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی‌شود.
  • این مکمل باید با معده خالی مصرف شود.

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین منوهیدرات کارن

شما کراتین را می‌توانید با سایر مکمل‌های عضله‌ساز مانند پروتئین وی و همچنین BCAA مصرف کنید. در این حالت این مکمل می‌تواند عملکرد بهتری برای شما داشته باشد.

جدول ترکیبات سایر ترکیبات موثر در کنار پودر کراتین منوهیدرات کارن

ترکیبات فعال

مقدار (در یک قاشق مرباخوری)

کراتین منوهیدرات

5gr

 

 

 

پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی
پودر کراتین منوهیدرات کارن 300 گرمی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;