0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Eye Contour Cream

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک

شناسه کالا: 817039
شناسه کالا: 817039
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
329,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

چشم‌ها مرکز زیبایی صورت هستند، اما اگر پوست اطراف چشم کدر و شل باشد و یا دارای چین و چروک باشد، زیبایی چشم‌ها را ناخودآگاه از بین می‌برد. معمولا بر اثر قرار گرفتن در نور آفتاب، افزایش سن، بیماری‌های پوستی و حتی خستگی و خواب آلودگی ممکن است پوست اطراف چشم شما تیره و کدر شود و یا دارای چین و چروک‌های پنجه کلاغی شود. اما همانطور که می‌دانید پوست چشم بسیار حساس و نازک است و هر ماده آرایشی و مراقبتی را نمی‌توان در این ناحیه استفاده کرد. کرم‌های دور چشم از جمله محصولات ضد چروک و لیفتینگ هستند که به صورت تخصصی برای مراقبت از پوست اطراف چشم ساخته شده اند. این محصولات حاوی ترکیبات ملایم اما مغذی هستند که می‌توانند خطوط ریز دور چشم را برطرف کنند و از سیاهی و تیرگی زیر چشم بکاهند.

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک یکی از بهترین کرم‌های دور چشم در بازار است که توسط شرکت ایرانی درماتیپیک تولید می‌شود. این محصول حاوی مواد ضد چروک، ضد پف، ضد تیرگی و همچنین آبرسان است که پوست دور چشم را صاف و آبرسانی می‌کند و آن را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد.

 


 

کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم دور چشم Dermatypique که در دسته محصولات مراقبت از پوست قرار می‌گیرد، یک محصول ضد چروک و لیفتینگ است که برای پوست حساس دور چشم ساخته شده است. این محصول حاوی ترکیبات قدرتمند و در عین حال متناسب با پوست نازک اطراف چشم است که به شما امکان می‌دهد چین و چروک و خطوط ریز این ناحیه را برطرف کنید. این محصول با لیفت کردن دور چشم، استحکام مویرگی آن را تقویت و افزایش می‌دهد و از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های دیگر کرم دور چشم می‌توان به خاصیت آبرسانی و تحریک پوست برای تولید کلاژن اشاره کرد. این کار باعث می‌شود که با افزایش سن، دور چشم شما همواره شاداب و با طراوت باشد و دچار افتادگی و شل شدن نشود.

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک هم یک محصول عالی برای مراقبت از دور چشم است که یک ضد چروک قوی است و پوست را لیفت و آبرسانی می‌کند. این کرم خطوط ریز در گوشه چشم را از بین می‌برد و با تغذیه پوست مانع از کدری و سیاهی زیر چشم می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم دور چشم Dermatypique مدل ضد چروک

کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک حاوی موادی است که قدرت آن را در ترمیم سیاهی زیر چشم و از بین بردن چین و چروک‌ها عالی می‌کند. در ترکیبات این محصول از پپتیدها، رتینول، هیالورونیک اسید و کلاژن استفاده شده است که پوست را به صورت عمیق آبرسانی می‌کنند و از ایجاد چین و چروک در اثر اخم یا تنگ کردن چشم جلوگیری می‌کنند. همانطور که می‌دانید کلاژن یک ماده موثر در جوانسازی پوست است که باعث لیفت و سفت شدن پوست می‌شود. از دیگر ترکیبات این محصول باید به روغن جوانه گندم اشاره کنیم که منبع غنی از ویتامین E است و خاصیت آنتی اکسیدان دارد، بنابراین با رادیکال‌های آزاد پوست مبارزه می‌کند. همچنین این ماده تولید کلاژن در پوست را تحریک می‌کند و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند. کافئین موجود در این محصول نیز خاصیت التیام و تسکین کننده دارد و حس خوشایندی در پوست اطراف چشم ایجاد می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک

  • لیفت و تقویت استحکام مویرگی پوست  
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت
  • جوانسازی و صاف کردن پوست
  • ضد چروک و ضد افتادگی پلک
  • از بین بردن خطوط ریز و پنجه کلاغی دور چشم
  • از بین بردن سیاهی زیر چشم
  • از بین بردن پف ناشی از خستگی و خواب آلودگی

 


 

مزایای مصرف کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک

چه مزیتی بهتر از این که با مصرف کرم دور چشم ضد چروک درماتیپیک می‌توانید پوست اطراف چشم را جوان‌تر کنید و از شر چین و چروک‌ها و پیری پوست در این ناحیه خلاص شوید؟ این محصول خاصیت آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد و سرشار از هیالورونیک اسید، ویتامین E و کلاژن است که برای لیفت و جوانسازی پوست عالی هستند.

نحوه مصرف کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک

قبل از استفاده از کرم دور چشم ضد چروک Dermatipique به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی‌ها و چربی‌ها را از بین ببرید.
  • سپس مقداری از کرم دور چشم درماتیپیک را بر روی پوست اطراف چشم خود بزنید.
  •  پخش کردن کرم را به صورت ضربه‌ای انجام دهید.

دقت کنید که:

  • به هیچ وجه دست خود را روی پوست نکشید و با حرکات ضربه‌ای باعث تحریک پوست برای جذب کرم و جوانسازی آن شوید. کشیدن دست باعث ایجاد خون مردگی و سیاهی زیر چشم می‌شود.
  • از تماس این محلول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در دما و شرایط محیطی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین برای خرید کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک
کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد چروک
قیمت:
329,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;