0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Moisturising&Hydration Dry Skin Cream

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک

شناسه کالا: 817030
شناسه کالا: 817030
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
279,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک

مدتی است که برند درماتیپیک به عنوان یک تولیدکننده محصولات مراقبت از پوست مطرح داخلی شناخته شده است.  درماتیپیک با شعار «پوستی بهتر شایسته شماست» فعالیت خود را تحت لیسانس فرانسه اما در ایران آغاز کرد.

این تولیدکننده داخلی از چهار اصل برای عرضه بهترین محصول پیروی می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

  • به کارگیری تازه‌ترین دستاوردهای علمی
  • رعایت استانداردهای جهانی
  • شناخت نیازهای پوست
  • برآورده کردن خواسته های متخصصین پوست

کمپانی مذکور با پیروی از اصول گفته شده سعی در درمان انواع بیماری‌های پوستی و همچنین عرضه انواع محصولات مراقبت از پوست داشته است.

این شرکت با تکیه بر علم روز دنیا آبرسان‌های معجزه‌آسایی را برای انواع پوست‌ها تولید کرده و در دسترس مصرف‌کنندگان قرار داده است. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین آبرسان‌های بازار با نام کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک را معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

 


 

کرم‌های مرطوب‌کننده و آبرسان چه تاثیر و کاربردی دارند؟

یک کرم مرطوب‌کننده با کیفیت با استفاده از تکنولوژی نوآورانه به آزادسازی تدریجی کمپلکس مرطوب کننده به درون لایه سطحی پوست کمک می‌کند و با آبرسانی عمیق پوست باعث از بین رفتن رادیکال‌های آزاد پوست می‌شود. کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک حاوی کوآنزیم Q10 است این ماده به عنوان یک آنتی‌اکسیدان و ضدرادیکال آزاد قوی از پوست در برابر انواع آلودگی‌های محیطی و همچنین چین و چروک محافظت می‌کند.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک برای پوست خشک چه تاثیری روی پوست دارد و از چه ترکیباتی تهیه شده است؟

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک  یک آبرسان پرقدرت با ماندگاری طولانی مدت است که لایه دفاعی پوست را به خوبی تقویت می‌کند. این مرطوب کننده‌ درماتیپیک با ترکیب انحصاری PATCH20 سبب آبرسانی با دوام طولانی به سطح و عمق پوست می‌شود. کوانزیم Q10 موجود در این مرطوب‌کننده به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی کارایی دارد و قادر است از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی مانند آلودگی هوا و اشعه UV محافظت کند.

ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک

کمپانی مذکور در فرمولاسیون مرطوب کننده درماتیپیک ترکیباتی مانند روغن آووکادو، روغن جوجوبا، روغن آرگان، دکسپانتنول، ویتامین ای، عصاره آلوئه ورا، کوانزیم کیوتن، گلیسیریدهای زیتون، عصاره جلبک را به کار برده‌اند؛ که در ادامه خواص و ویژگی‌های برخی از ترکیبات به کار رفته در آن را به اختصار توضیح می‌دهیم.

 PEG-7 Glyceryl Cocoate

 PEG-7 Glyceryl Cocoate یک پلیمر مصنوعی است که به عنوان نرم کننده، سورفکتانت و امولسیفایر در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به کار می‌رود.

 

Caprylic/Capric Triglyceride

ماده دیگری که در کرم مرطوب کننده و آبرسان پوست خشک درماتیپیک است. یک امولیانت و نرم‌کننده سبک و فاقد چربی است که از گلیسیرین و روغن نارگیل به دست می‌آید. این ترکیب با دارا بودن بافتی سبک و نرم با انواع پوست‌ها سازگاری دارد.

 

 

carbomer

این ترکیب کمک ویژه‌ای به جذب آب در پوست می‌کند و معمولا در کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان به کار می‌رود.

Persea Gratissima Oil  روغن آووکادو

روغن آووکادو یک آنتی اکسیدان قوی است که به سلامت بدن کمک کرده، موجب افزایش رطوبت پوست و افزایش سطح کلاژن سازی می شود و همچنین در بازسازی پوست موثر است.

روغن آووکادو حاوی مقادیر بالای اولئیک اسید، و پالمتیک اسید و لینولئیک اسید است.

این روغن حاوی ویتامین E,A,D بوده و دارای قابلیت نفوذ فوق العاده‌ای به پوست است و می تواند لایه‌های مختلف پوست را تغذیه کند. این روغن نرم‌کننده بسیار قوی و مرطوب‌کننده به دلیل داشتن ویتامین E، دارای خواص آنتی‌اکسیدانی نیز هست. مصرف روغن آووکادو به عنوان یک روغن گیاهی با درصد بالای  اولئیک اسید، برای پوست های خشک توصیه می‌شود.

 

آلوئه ورا

خواص متعدد گیاه آلوئه‌ورا از هیچ کس پوشیده نیست. در سال‌های اخیر انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برای انواع پوست از این گیاه تولید و عرضه شده است. کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک نیز حاوی مقادیری از این گیاه شگفت‌انگیز است.

 این گیاه حاوی ویتامین‌هایA ،B1 ،B2 ،B6 ،B12 ،C ،E  و فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، آهن، پتاسیم، کروم، منگنز، مس و روی بوده و با انواع پوست‌ها سازگاری دارد.

آلوئه ورای معجزه‌آسا به علت برخورداری از خواص ضد میکروبی و ضد التهابی در درمان بسیاری از زخم‌ها، جراحات، سوختگی‌ها، اگزما، تاول، گزیدگی زنبور و نیش حشرات، بریدگی، آفتاب سوختگی و آکنه موثر است. بنابراین این گیاه نه تنها در کرم‌های آرایشی بلکه در کنترل بسیاری از بیماری‌ها و اختلالات پوستی نیز به کار می‌رود.

از دلایل دیگر به کار بردن آلوئه‌ورا در فرمولاسیون مرطوب کننده و آبرسان درماتیک

خواص آب‌رسانی آلوئه ورا است. این مرطوب‌کننده در فصل زمستان به عنوان آب‌رسان و در فصل تابستان نیز در پیشگیری از آفتاب‌سوختگی پوست عمل می‌کند.

این نیز گفتنی است که آلوئه ورا در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز موثر است و بسیاری از افراد از مکمل‌های غذایی آلوئه ورا جهت تقویت سیستم ایمنی خود در مقابل انواع ویروس استفاده می‌کنند.

 

روغن آرگان

 از دانه میوه درخت آرگان استخراج می گردد. روغن آرگان مانند تمام روغن‌های گیاهی دیگر غنی از اسیدهای چرب ضروری است که در مقابل عمل اکسیده شدن بسیار بهتر از روغن زیتون عمل می‌کند. روغن آرگان حاوی ۳۸-۵۰٪ اولئیک‌اسید، ۲۸-۳۸٪ لینولئیک‌اسید و ۱۰-۱۸٪ پالمیتیک‌اسید و همچنین حاوی ویتامین A،امگا6و9 و مقدار زیادی ویتامین E است.

این روغن پر خاصیت به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین Aپوست را به خوبی تغذیه می‌کند و چین و چروک پوست را از بین می‌برد. اگزما، جوش و جای زخم را ترمیم می‌کند، پوست را مرطوب می‌کند و الاستیته پوست را افزایش می‌دهد. به دلیل اسیدهای فراوانی که در آن وجود دارد PH طبیعی پوست را ذخیره می‌کند. با توجه به غالب بودن اسید چرب اولئیک‌اسید، روغن آرگان ترکیب مناسبی برای پوست‌های خشک و دلیل خوبی برای به کار بردن آن در ساخت کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک است.

روغن جوجوبا

تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف عصاره جوجوبا افزایش لطافت و انعطاف‌پذیری پوست، نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی و کاهش التهاب و تحریکات پوستی را به همراه دارد. این نیز گفتنی است که روغن مذکور برای حفظ رطوبت و خاصیت کشسانی پوست بسیار خوب عمل می‌کند.

لیزین آسپارتات

ماده دیگری که در مرطوب‌کننده درماتیپیک وجود دارد لیزین آسپارتات با خاصیت ضدخستگی و ضدالتهاب پوست است. این ترکیب غنی از آمینواسیدهاست که متابولیسم سلولی را افزایش داده و با سم‌زدایی از سلول‌های پوست، اثرات استرس اکسیداتیو را از بین می‌برد.

 

سدیم هیالورونیت

این ترکیب ماده نمک سدیمی هیالورونیک اسید است. مولکول های سدیم هیالورونیت نسبت به هیالورونیک اسید سایز کوچکتری دارند که نفوذ آن را به پوست آسان می‌کند. این نیز گفتنی است که سدیم هیالورونیت یک جاذب آب فوق‌العاده است به طوری که قادر است تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب جذب کند و از جمله ترکیبات آبرسان موثر است که در ساخت کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک از آن استفاده شده است.

 

Coenzyme Q10

ماده دیگری که در فرمول ساخت آبرسان درماتیپیک وجود دارد Coenzyme Q10 است که یک آنتی‌اکسیدان بوده که به طور طبیعی در سلول‌های انسان یافت می‌شود و نقش مهمی در تولید انرژی دارد. نه تنها دارای اثرات پیشگیری ازچین و چروک پوست است، بلکه می‌تواند عمق چین و چروک‌ها را نیز کاهش دهد.

vitamin E

ترکیب بعدی این محصول ( tocopherol vitamin E) است  که به عنوان آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده پوست از آن استفاده شده است.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک

  • مغذی، آبرسان و التیام بخش
  • جلوگیری از تبخیر آب پوست
  • تقویت لایه دفاعی پوست
  • مناسب پوست نرمال تا خشک
  • فرمولاسیون فرانسه
  • ماندگاری طولانی

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک

این آبرسان با برخورداری از کوآنزیم Q10 به عنوان یک آنتی‌اکسیدان و ضدرادیکال آزاد قوی از پوست در برابر آلودگی و پیری زودرس محافظت می‌کند. علاوه بر این مرطوب‌کننده مورد بحث دارای مقادیر زیادی ویتامین‌های متنوع و روغن‌های گیاهی است که به خوبی پوست را تغذیه می‌کنند.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک چگونه است؟

قبل از استفاده از کرم موضع مورد نظر را کاملا شست و شو داده و خشک کنید. سپس مقدار کافی از مرطوب‌کننده را روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

می‌توانید روزانه دو مرتبه از این آبرسان استفاده کنید؛ اگر پوست خشکی دارید می‌توانید میزان مصرف را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که در صورت بروز هرگونه حساسیت استفاده از این کرم را متوقف کنید.

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک به چه افرادی توصیه می‌شود؟

استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک برای افرادی که پوست نرمال تا پوست خشک دارند توصیه می‌شود.

استفاده از این کرم مرطوب‌کننده بهترین انتخاب برای افرادی است که پوستی دهیدراته و نیاز به یک آبرسان قوی دارند.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن یک آبرسان خوب و مناسب لازمه همه افراد با هر نوع پوستی است. اما افرادی که از خشکی پوست رنج می‌برند؛ این نیاز را بیشتر درک می‌کنند چرا که خشکی و پوسته پوسته شدن در نهایت به ترک و خونریزی منجر می‌شود بنابراین داشتن و استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک به همه افراد توصیه می‌شود تا به واسطه این کرم پوست خود را تغذیه کنند و ویتامین‌های لازم را به آن برسانند. 

 

 

 

 

 

 

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک
کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک
قیمت:
279,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;