0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Anti Dark Circle Eye Contour Cream

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف

شناسه کالا: 818329
شناسه کالا: 818329
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
329,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست اطراف چشم به خاطر بافت نرم و ظریفی که دارد، بیشتر مستعد چین و چروک است. همچنین با گذشت زمان، شاهد تیرگی و سیاهی زیر چشم هستیم که این امر ممکن است روی ظاهر کلی صورت تاثیر بگذارد و چهره شما را زشت کند. برای خلاص شدن از سیاهی زیر چشم، محصولات و ماسک‌های زیادی وجود دارند، اما بهترین آن‌ها، کرم‌های دور چشم هستند که به صورت تخصصی متناسب با پوست اطراف چشم ساخته شده اند تا بهترین اثر را بر این ناحیه داشته باشند. این کرم‌ها، یک محصول ضد پف و تیرگی عالی هستند که علاوه بر برطرف کردن سیاهی زیر چشم و چروک‌های ریز دور آن، می‌توانند پف ناشی از خستگی و خواب آلودگی را هم از بین ببرند و اطراف چشم شما را شاداب و جوان‌تر نشان دهند.

کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد پف و تیرگی، یکی از محصولات خوب برند ایرانی درماتیپیک است که اثرات شگفت‌انگیزی بر روی پوست دور چشم می‌گذارد و آن را جوان‌تر نشان می‌دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کاهش چین و چروک دور چشم، برطرف کردن تیرگی و سیاهی زیر چشم، برطرف کردن پف و ورم دور چشم و همچنین بهبود علائم خستگی چشم اشاره کرد که در ادامه بیشتر به آن‌ها پرداخته‌ایم.

 


 

کرم دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم دور چشم محصولی است که به صورت تخصصی برای پوست اطراف چشم ساخته شده است و قادر است مشکلات این ناحیه مثل پف، تیرگی و چین و چروک را از بین ببرد و پوست این ناحیه را شاداب‌تر و جوان‌تر کند. به طور کلی، این کرم‌ها ترکیبی از آب و گلیسیرین هستند که آب موجود در آن رطوبت پوست را تامین می‌کند و از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست دور چشم جلوگیری می‌کند. گلیسرین نیز باعث ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست می‌شود و آن را جوان‌تر می‌کند.

کرم‌های دور چشم بر اساس کاربرد خود به چند دسته ضد پف، آبرسان، ضد تیرگی و جوانساز تقسیم می‌شوند. برخی از محصولات ممکن است یکی از این ویژگی‌ها و برخی دیگر ممکن است همه آن‌ها را با هم داشته باشند.

کرم دور چشم Dermatypique از نوع کرم‌های همه کاره است که تمامی ‌ویژگی‌های گفته شده را در خود دارد. این کرم ضد پف است و قادر است پف و ورم چشم ناشی از خستگی و خواب آلودگی را برطرف کند. این کرم آبرسان و مرطوب کننده است و می‌تواند از ایجاد چین و چرک در اطراف چشم و شل و کدر شدن آن جلوگیری کند. همچنین این محصول، ضد تیرگی است و سیاهی زیر چشم را برطرف می‌کند و زیبایی چشمانتان را باز می‌گرداند. ناگفته نماند که با کمک کرم دور چشم درماتیپیک می‌توانید پوست دور چشم خود را لیفت کنید تا صاف و یکدست جلوه دهد.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف

کرم دور چشم درماتیپیک بافت نرم و سبکی دارد و بر پایه آب است که به راحتی جذب پوست می‌شود. اولین اثر این محصول چند کاره، مرطوب کردن و آبرسانی پوست است. با گذشت سن، لایه اپیدرمی ‌پوست آب موجود در بافت‌های خود را از دست می‌دهد و در نتیجه کلاژن کمتری تولید می‌کند. بنابراین پوست دور چشم شما ممکن بر اثر بی آبی و کمبود کلاژن، شل و کدر شود و در آن چین و چروک ایجاد شود. اما این محصول با آبرسانی و حفظ رطوبت در لایه اپیدرمی ‌پوست، روند تولید کلاژن را افزایش می‌دهد و پوست اطراف چشم را همواره جوان و بدون چین و چروک می‌کند.

دومین اثر کرم دور چشم درماتیپیک، برطرف کردن ورم و پف ناشی از خستگی و خواب آلودگی است. کم خوابی، رانندگی طولانی مدت و کار با وسایل الکترونیکی مثل لپ تاپ و گوشی و همچنین خستگی از جمله عواملی هستند که بر روی شادابی چشم و پوست اطراف آن تاثیر می‌گذارند و باعث ورم و پف آن می‌شوند. اما کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف این مشکل را هم حل می‌کند.

سومین اثر کرم دور چشم هم مربوط به سیاهی زیر چشم و تیرگی اطراف آن می‌شود که بر اثر عوامل محیطی و اشعه مضر آفتاب به وجود می‌آیند. کرم دور چشم ضد تیرگی درماتیپیک این قابلیت را دارد که سیاهی زیر چشم را به راحتی برطرف کند و با لیفت کردن پوست دور چشم، شما را 10 سال جوان‌تر نشان دهد.

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم Dermatypique مدل ضد تیرگی و پف

از ویژگی‌های کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برطرف کردن تیرگی و سیاهی زیر چشم
  • برطرف کردن پف ناشی از خستگی و خواب آلودگی
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • لیفت دهنده
  • از بین بردن چین و چروک‌های ریز دور چشم

 


 

مزایای مصرف کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف

این محصول حاوی آیلیس (Eyeliss) است که یک ماده فعال در درمان پف و تیرگی زیر چشم است و در تقویت استحکام مویرگی عالی عمل می‌کند. ناگفته نماند که در این محصول از سین آی (SYN-Eye) استفاده شده است که آخرین تکنولوژی پپتید را با مواد فعال مراقبت از پوست ترکیب می‌کند و قادر است در طول مدت کم چین و چروک اطراف چشم را کاهش بدهد و بافت پوست را بهبود ببخشد تا صاف‌تر به نظر برسد. این ترکیب، حاوی اسید آمینه، اسیدهای چرب و پپتیدها است که می‌توانند به داخل لایه درم (لایه میانی پوست) نفوذ کرده و روند تولید کلاژن را افزایش دهند.

نحوه مصرف کرم دور چشم Dermatypique مدل ضد تیرگی و پف

برای استفاده از کرم دور چشم ضد پف درماتیپیک می‌توانید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید تا آلودگی‌ها و چربی‌ها را پاکسازی کنید.
  • سپس مقداری از کرم دور چشم درماتیپیک را بر روی پوست اطراف چشم خود بزنید و به صورت ضربه‌ای آن را پخش کنید.

دقت کنید که:

  • به هیچ وجه دست خود را روی پوست نکشید و با حرکات ضربه‌ای باعث تحریک پوست برای جذب کرم و جوانسازی آن شوید.
  • از تماس این محلول با چشم‌ها خودداری کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در دما و شرایط محیطی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین برای خرید کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم  دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف
کرم دور چشم درماتیپیک مدل ضد تیرگی و پف
قیمت:
329,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;