0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Regenerating Night Cream

کرم شب بازسازی کننده اسکین کد

شناسه کالا: 301290
شناسه کالا: 301290
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
1,128,150 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم شب بازسازی کننده اسکین کد
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

در سال 1998 بود که پرنس نیکلاس ماسالاسکی برندی با نام اسکین کد در سوئیس تاسیس کرد که هدف اصلی آن تولید محصولات مراقبت از پوست به ویژه محصولات ضد چروک و لیفتینگ بود که توانست با استفاده از ماده‌ای به نام گلوکان-CM به آن دست پیدا کند و محصولات متنوعی با این روش تولید و عرضه کند.اسکین کد محصولات خود را در در دو لاین  Essential و Exclusive تولید و عرضه می‌کند. هر لاینی مسئول رفع بخشی از نیازهای پوست و درمان انواع مشکلات پوستی است. در لاین Essential انواع محصولات مراقبتی مانند پاک کننده‌ها، مرطوب کننده‌ها، محصولات زیبایی پوست، محصولات ضد پیری و ضد لک وجود دارند و در لاین Exclusive محصولات تخصصی برای ترمیم بافت‌های پوست و پیشگیری از پیری پوست ساخته می‌شود. در ادامه این مطلب یکی از محصولات تولید شده در بخش Essential  با نام کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال را معرفی خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

ترمیم و بازسازی کننده‌های پوست چه محصولاتی هستند چه کاربردی دارد؟

استفاده از کرم‌های دور چشم یکی از ضروریات روتین مراقبت از پوست است؛ چرا که پوست دور چشم بسیار لطیف و شکننده است علاوه بر این آبرسانی کمی به آن قسمت می‌شود. این پوست به سبب حرکات زیاد عضلات صورت سریع‌تر از دیگر قسمت‌‎های صورت دچار چین و چروک، لک و سیاهی می‌شود. بنابراین لازم است که از آن به صورت ویژه مراقبت شود. کرم بازسازی کننده دور چشم رطوبت لازم برای پوست لطیف اطراف چشم را تامین و با تقویت آن از بروز آسیب‌های ناشی از حرکات صورت و دهیدراته شدن پیشگیری می‌کند. کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال یکی از محصولات بازسازی کننده پوست اطراف چشم است که سبب کاهش پف، تیرگی و تغییر رنگ و افزایش انعطاف پذیری پوست این ناحیه می‌شود.

 

نحوه تاثیرگذاری کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال چگونه است؟

 کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال دارای بافتی سبک و ابریشمی بوده که با ترکیبات منحصر به فرد خود سبب تقویت، ترمیم و جوانسازی پوست اطراف چشم می‌شود. کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد حاوی ترکیبات خاص گیاهی و مواد بیوتکنولوژی و فاقد  مواد معطر، نگهدارنده، رنگ و مشتقات حیوانی است. این محصول اسکین کد قادر است به کاهش پف چشم، روشن شدن حلقه‌های تیره اطراف چشم و از بین رفتن چروک‌های ریز دور چشم کمک کند و در نهایت با رفع تیرگی و کبودی پوست دور چشم، سبب شادابی و زیبایی چشم‌ها و به طور کلی چهره شود.

 

ترکیبات موجود در کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال

مواد اولیه به کار رفته در  کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد عباترند از:CM-Glucan، ویتامین C پایدار، روغن بادام شیرین، کافئین، عصاره شاه بلوط هندی، عصاره‌های گیاهی روشن کننده، ویتامین E، ویتامین B5، عصاره آلوئه‌ورا.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی ترکیبات موثره موجود در کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال را آورده‌ایم:

عصاره شاه بلوط هندی

یکی از ترکیبات موجود در کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال عصاره شاه بلوط هندی است. این ترکیب حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان و ویتامین C است که به کاهش چین و چروک و جوان‌سازی پوست صورت کمک می‌کند.

روغن بادام شیرین

از دیگر مواد موجود در این محصول روغن بادام شیرین است. این ترکیب حاوی مواد مغذی بسیاری نظیر: انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌ها است که به وسیله آن‌ها پوست را تقویت می‌کند.روغن بادام شیرین یک رطوبت رسان عالی برای پوست است که علاوه بر حفظ نرمی و لطافت پوست به رفع لک‌های پوستی و چین و چروک نیز کمک می‌کند.

ویتامین E

ترکیب بعدی موجود در کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد ویتامین ای است  که به عنوان آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده پوست در ساخت این محصول از آن استفاده شده است.

ویتامین B5

این ترکیب با کمک به ترمیم سلول‌ها و بافت‌ها به بهبود و رفع تیرگی، تورم و تغییر رنگ پوست کمک می‌کند.

 

ویژگی‌های کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال

  • دارای ویتامین‌های C و E با خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
  • لیفتینگ و استحکام‌‌بخش پوست ظریف دور چشم
  • برطرف کننده چروک‌ها و خطوط  دور چشم
  • برطرف ‎کننده تیرگی و کبودی دور چشم
  • عاری از ترکیبات مضر و حساسیت‌زا
  • کمک به روند ترمیم پوست دور چشم
  • حاوی ترکیبات روشن کننده گیاهی
  • دارای خاصیت ضد پف قوی
  • تقویت‌ کننده پوست دور چشم

 

مزایای مصرف کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال

از مهم‌ترین مزایای مصرف کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال فرمولاسیون منحصر به فرد آن است. ترکیبات موجود در این محصول  یک محرک قوی سیستم ایمنی پوست است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد موجب ترمیم و بازسازی پوست دور چشم شده و زیبایی از دست رفته را به مصرف‌ کننده بازمی‌گرداند ضمن اینکه از بروز چین و چروک نیز پیشگیری می‌کند.

 

نحوه مصرف کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال چگونه است؟

قبل از مصرف کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف مقداری از کرم را روی پوست دست یا گردن بمالید تا اگر احتمال بروز حساسیت وجود دارد، اطراف چشم و روی صورت نباشد
  • قبل از استفاده از کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد صورت را با مواد شوینده مناسب بشویید
  •  این کرم را صبح و شب روی پوست ناحیه دور چشم به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود
  • پس از مصرف درب آن را ببندید
  • دور از نور خورشید و دسترس اطفال نگهداری کنید

توجه داشته باشید که؛

  • در صورت مصرف مداوم و کافی این محصول نتیجه مطلوب را دریافت می‎‌کنید بدیهی است که در زمانی کوتاه تاثیر چندانی دریافت نخواهید کرد
  • در صورت مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی مصرف را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید
  • از استعمال در داخل چشم‌ها، سطوح مخاطی و زخم‌های باز جدا خودداری کنید
  • در صورت تماس با چشم‌ها، آن‌ها را با آب فراوان بشویید

 

استفاده از کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال برای چه افرادی مناسب است؟

کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال محصولی مناسب برای مصرف تمام افراد با انواع پوست است. این محصول فاقد مواد معطر، نگهدارنده، رنگ و مشتقات حیوانی بوده و هیچ مواد حساسیت‌زایی در آن به کار نرفته است؛ بنابراین گزینه‌ای عالی برای افرادی با پوست حساس است.

 

خرید کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

اسکین کد این برند سوئیسی مطرح و موفق توانسته با کمک متریال درجه یک و با کیفیت و استفاده از علم روز دنیا به جنگ چین و چروک و پیری برود. این برند وارداتی با ساخت کرم بازسازی کننده دور چشم اسکین کد مدل اسنشیال؛ محصول مراقبتی را عرضه کرده که ضمن تقویت پوست دور چشم با رفع تیرگی و چین و چروک سبب زیبایی آن شود.

کرم شب بازسازی کننده اسکین کد
کرم شب بازسازی کننده اسکین کد
قیمت:
1,128,150 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;