0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم روز و شب

Smart Anti Aging Day Cream

کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

شناسه کالا: 820454
شناسه کالا: 820454
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

زمانی که سن افزایش می‌یابد، پوست به طور طبیعی حالت ارتجاعی خود را از دست می‌‎دهد و شکننده‌تر می‌شود. از سویی دیگر مقدار چربی در لایه‌های عمقی پوست کاهش یافته و سبب افتادگی پوست، شل شدن، ایجاد خطوط ریز و درشت روی سطح پوست می‌شود.

همچنین قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید نیز روند طبیعی پیر شدن پوست را سرعت می‌‌بخشد و موجب بروز چین و چروک‌های پوستی می‌شود. این اشعه بافت همبند پوست، رشته‌های کلاژن و الاستین را که در لایه‌های عمیق‌تر پوست هستند، تجزیه می‌کند.

استفاده از کرم روز و شب، می‌تواند در کندتر شدن روند پیری پوست، به شما کمک کند. کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت، دارای فرمولاسیون مخصوصی است و به سلامت پوست شما و همچنین جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی کمک می‌کند. در ادامه نحوه اثرگذاری این محصول بر پوست را برای شما شرح داده‌یم. برای خرید این کرم از داروخانه آنلاین، ما را تا انتها مطلب همراهی کنید.

 


 

کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

در کرم روز و شب، بافت و همچنین مواد اولیه تشکیل‌دهنده آن، با یکدیگر متفاوت است. کرم روز از بافت سبک‌تری برخوردار است و دارای مواد روشن‌کننده نظیر ویتامین C است. کرم‌های روز همچنین دارای مقادیر SPF هستند تا از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت کنند. اما در مقابل کرم‌های شب غنی‌تر و غلیظتر بوده و از اجزای فعالی ساخته شده‌اند.

به طور کلی برخی از تفاوت‌های کرم روز و شب به شرح زیر است:

کرم روز:

یک کرم روز برای استفاده در صبح یا ساعات روز فرموله شده است. عملکرد اصلی آن محافظت و تغذیه پوست در طول روز است و به عنوان یک مرطوب کننده عمل می‌کند و فواید مختلفی از جمله:

  • آبرسانی: کرم‌های روز کمک می‌کنند تا سطح رطوبت پوست در کل روز حفظ شوند. در حقیقت این کرم‌ها با خاصیت آبرسانی بالا، از چین و چروک عمقی پوست جلوگیری می‌کنند.
  • محافظت در برابر آفتاب: بسیاری از کرم‌های روز حاوی SPF (فاکتور محافظت از خورشید) هستند تا از پوست در برابر اشعه های مضر UVA/UVB ساطع شده توسط نور خورشید محافظت کنند. این مورد به جلوگیری از آفتاب سوختگی، پیری زودرس و آسیب احتمالی ناشی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید کمک می‌کند.
  • دفاع آنتی اکسیدانی: برخی از کرم‌های روز حاوی آنتی اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و E هستند که رادیکال‌های آزاد تولید شده توسط عوامل محیطی مانند آلودگی یا اشعه UV را خنثی می‌کنند. این آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند به کاهش استرس اکسیداتیو روی پوست کمک کنند.

کرم شب:

کرم‌های شب مخصوصاً برای استفاده در طول شب در زمانی که بدن شما در حال استراحت است، فرموله شده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند هنگام خواب به طور موثرتری کار کنند. عملکردهای کلیدی کرم شب عبارتند از:

  • هیدراتاسیون عمیق: کرم‌های شب اغلب فرمولاسیون غنی‌تری نسبت به کرم‌های روز دارند و در طول دوره‌های طولانی خواب ترمیم‌کننده آبرسانی شدیدی را فراهم می‌کنند.
  • ترمیم و بازسازی: شب زمانی است که فرآیندهای ترمیم سلولی بیشتر فعال هستند. ترکیبات کرم شب مانند پپتیدها، رتینول، ویتامین A و اسید هیالورونیک به ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده، کاهش خطوط/چروک‌های ظریف و ترویج تولید کلاژن برای داشتن پوستی صاف‌تر کمک می‌کنند.
  • تغذیه و دوباره پر کردن: کرم‌های شب حاوی مواد غنی از مواد مغذی طراحی شده برای تغذیه پوست و بازیابی تعادل رطوبت موثر هستند.

استفاده از هر دو این محصولات برای حفظ سلامت پوست ضروری است و بایستی بخشی از روتین مراقبتی پوست قرار بگیرند. شما می‌توانید انواع محصولات مراقبت پوستی را از داروخانه آنلاین خریداری و به صورت روزانه مصرف کنید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

کلاژن یکی از ضروری‌ترین پروتئین‌های موجود در بدن است و بیشترین مقدار آن در پوست قرار دارد. کلاژن موجود در کرم روز ضد چروک لایسل، موجب ایجاد خاصیت ارتجاعی در پوست می‌شود و ساختار آن را استحکام می‌بخشد.

ویتامین‌ها نیز به تغذیه سلول‌ها، به متابولیسم سلولی کمک کرده و سبب تحریک سنتز کلاژن در پوست می‌شوند و از این طریق در آبرسانی به پوست نقش دارند و از ایجاد علائم پیری روی سطح پوست جلوگیری می‌کنند.

تینو سرب ام یک مولکول ارگانیک است و به عنوان ضدآفتاب عمل می‌کند و اثرات محافظتی فراوانی داد. این ماده مانع از آن می‌شود که اشعه‌های مخرب خورشید، ضرری به پوست وارد کنند.

 

 


 

ویژگی‌های کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول:

  • خاصیت آبرسانی، احیاکنندگی و روشن‌کنندگی دارد.
  • برای انواع پوست مناسب است.
  • به دلیل فیلتر UV که دارد از پوست محافظت می‌کند.
  • نقش ترمیم‌کنندگی دارد و پوست را تغذیه می‌کند.
  • انرژی‌دهنده است و به رفع خستگی پوست کمک می‌کند.
  • خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضدچروکی دارد.
  • جوان‌کننده پوست است.
  • فاقد مواد مضر و حساسیت‌زا مانند پارابن است.

 


 

مزایای مصرف کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم، کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت دارای ویژگی‌های مثبت متعددی است و از ایجاد چین و چروک روی سطح پوست جلوگیری می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برایتان آوردیم که به شرح زیر است:

  • ویتامین A موجود در این محصول خاصیت ضدپیری، آنتی‌اکسیدانی و سفیدکنندگی دارد و به تحریک سنتز کلاژن نیز کمک می‌کند.
  • ویتامین C خاصیت روشن‌کنندگی، آنتی‌اکسیدانی، ضرپیری و مرطوب‌کنندگی دارد و به رفع مشکلات پوستی نظیر اگزما، دهیدراتاسیون و... کمک می‌کند.
  • هیالورونیک اسید موجود در کرم روز ضد چروک لایسل در نرم شدن پوست نقش دارد و میزان آب در لایه‌های آن را به حالت تعادل می‌رساند. این ماده فضای خالی بین رشته‌های کلاژن و الاستین را پر می‌کند و سبب استحکام پوست شده و مانع از ایجاد چین و چروک می‌شود.

 


 

نحوه مصرف کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

ابتدا پیش از استفاده از تمامی محصولات مراقبت پوستی، لازم است که صورت خود را به خوبی شسته و از نبودن آلودگی رو سطح آن اطمینان حاصل کنید. برای انجام این کار، اول پوست خود را با آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری شوینده مخصوص کف دست ریخته و به صورت بزنید تا کاملا کف کند. بعد از گذشت 1 دقیقه آبکشی را انجام دهید تا زمانی که هیچ آثاری از کف روی سطح پوست باقی نماند و در نهایت با دستمال کاغذی یا حوله لطیف صورت را کاملا خشک کنید.

اکنون در این مرحله، مقداری از کرم ضد چروک لایسل مدل اسمارت را روی انگشت قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به حالت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

 


 

کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت برای چه کسانی مناسب است؟

کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت برای استفاده آقایان و بانوان بالای 30 سال مناسب است. این محصول با ترکیبات ویژه‌ای که دارد به بهبود خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و سبب رفع خستگی آن می‌شود.

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

ترکیبات کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت

کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت دارای فرمولاسین منحصر به فردی است و به تغذیه پوست شما کمک می‌کند. این محصول همچنین یک ضدچروک قوی است و خاصیت روشن‌کنندگی پوست را دارد. در ادامه ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول را برای شما آوردیم  که عبارتند از:

پلاسپرزکیو بی ای، تینوسرب ام، فسفولیپیدز، توکوفریل استات، رتنیل پالمیتات، پانتوتنیک اسید، آسکوربیل پالمیتات، کولکالسیفرول، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، شی باتر، زانتان گام، پروتئین هیدرولیز شده شیر، سرامید، بیزابولول، پلیگونیوم آویکولار اکسترکت، پالمیتویل تری پپتاید-5، هیدروکسی اتیل سلولز، ایزوپروپیل میریستات، روغن جوجوبا، کلاژن، ویتامین ب 6، میتوکینیل، عصاره جوانه گندم، پنتنیل گلایکول، گلیسرین، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز و سدیم پی سی ای، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری‌هالوز، آلانتوئین، سدیم هیالورونات، گلوکوز، عصاره آرنیکا، گلیکو پروتئین، عسل، آب دیونیزه

 

کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت
کرم روز ضد چروک لایسل مدل اسمارت
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;