0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Lightening Cream

کرم روشن کننده پوست راکوتن مناسب برای انواع پوست

شناسه کالا: 824579
شناسه کالا: 824579
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
297,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روشن کننده پوست راکوتن مناسب برای انواع پوست
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

برای شناخت کرم روشن کننده ابتدا باید با اصطلاحی به نام ملانین آشنا شویم. ملانین‌ها توسط سلول‌های به نام ملانوسیت‌ها ساخته می‌شوند. با افزایش ملانین در بدن، پوست کدر و لک دار می‌شود کرم‌های روشن کننده با کاهش تولید ملانین در بدن به روشن شدن پوست کمک می‌کنند. کرم روشن کننده پوست راکوتن با اثرگذاری ویژه بر انواع پوست، به از بین رفتن تدریجی لک و جای جوش و روشن شدن پوست نیز یاری می‌رساند.

برند راکوتن؛ تولید‌کننده محصولات مراقبت از پوست و بهداشتی-آرایشی است که می‌توان انواع کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌های ضد چروک، ژل و فوم‌های شستشو، تونر، کرم آبرسان و کرم‌های روشن کننده را از تولیدات این برند معتبر نام برد.

در ادامه به بررسی و معرفی کرم روشن کننده پوست راکوتن مناسب برای انواع پوست Lightening Cream می‌پردازیم که با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا توزیع می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم روشن کننده پوست راکوتن روی پوست چگونه است؟

کرم روشن کننده پوست راکوتن؛ با تحریک ساخت کلاژن در پوست، سلول‌های مرده را از بین می‌برد و همین امر سبب می‌شود تا پوست به تدریج رو به روشن شدن رفته و اگر لک یا جای جوش و آکنه روی پوست وجود داشته باشد از بین بروند. این کرم با اثر مرطوب کنندگی و آبرسانی، پوست را شاداب نگه می‌دارد و برای داشتن پوستی ارتجاعی و منعطف و لطیف امدادرسانی می‌کند.

 


 

ترکیبات موجود در کرم روشن کننده پوست راکوتن

مواد اولیه موجود در این کرم راکوتن عبارتند از:

آسکوربیل متیل سیلانو پکتینات، اسید گلیکولیک، آمونیوم هیدروکساید، استئاره – ۲، گلیسیرین، اسکالن، ستئاریل الکل، ستیل فسفات، PEG- 15 استئاریل اتر، پروپیلن گلیکول، مخلوط پارابن‌ها در فنوکسی اتانول، شی باتر، دایمتیکون، روغن دانه انگور، توکوفرول استات (ویتامین E)، منیزیم آلومنیوم سیلیکات، زانتن گام، رتینیل پالمیتات، آسکوربیل گلوکزاید، بوتیلیتد هیدروکسی تولوئن، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم روشن کننده پوست راکوتن را آورده ایم:

روغن دانه انگور

روغن هسته انگور به سبب خاصیت نرم‌کنندگی و نیز تطابق با لوسیون‌ها و کرم‌های آرایشی به مقدار زیادی در تولید لوازم آرایش کاربرد دارد.

 شی باتر

شی باتر یا روغن شی از دانه‌های روغنی درخت شی در آفریقا گرفته می‌شود که برای درمان بیماری‌های پوست و مو کاربرد فراوانی دارد. این ترکیب حاوی مقادیر زیادی اسید چرب و ویتامین بوده که در نرم کنندگی و رطوبت‌رسانی به پوست نقش بسزایی دارد. به علاوه این ترکیب خواص ضد التهابی و التیام بخشی نیز دارد و در رفع چین و چروک و لک پوستی نیز موثر است.

 گلیسیرین

گلیسیرین  (Glycerin) یک ترکیب شیمیایی است که از گلیسرول و اسید‌های چرب تشکیل شده و به عنوان یک ماده مرطوب کننده در این محصول عمل می‌کند که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند و باعث کاهش خطوط و چین‌های صورت می‌شود.

توکوفرول استات ( ویتامین E)

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و یک مانع محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

اسکالن

یک ترکیب بسیار مورد توجه در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان مرطوب‌ کننده و نرم‌ کننده است. گفته می‌شود که منبع اصلی تهیه آن زیتون، برنج و چغندر است. اسکوالان از هیدروژنه کردن اسکولن که به طور طبیعی در سبوم پوست تولید می‌شود، به دست می‌آید. در حالی‌که اسکولن یک ترکیب غیر اشباع و ناپایدار است با تبدیل آن به اسکوالان یک ترکیب اشباع و پایدار تشکیل می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم روشن کننده پوست راکوتن

  • پیشگیری از نمایان شدن انواع لک‌های پوستی
  • روشن کننده پوست با استفاده مکرر
  • کمک به طراوت و شادابی پوست
  • جوان کننده و رطوبت رسان
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • کاهش دهنده ترشح ملانین
  • تقویت و تغذیه کننده پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان
  • حاوی ویتامین E و C

 


 

مزایای استفاده از کرم روشن کننده پوست راکوتن چیست؟

این محصول خاص، با قدرت فوق قوی، توانایی رفع لک‌ها را دارد و سبب می‌شود تا داشتن پوستی روشن و شفاف را تجربه کنید. از مزایای بارز این کرم روشن کننده، عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی و پرفایده‌ایی است که در این محصول به کار رفته و برای  تقویت و استحکام پوست بسیار موثر واقع می‌شوند. ساختار یگانه و خاص در ترکیبات کرم روشن کننده پوست راکوتن مناسب برای انواع پوست Lightening Cream، خاصیت ارتجاعی به پوست می‌دهد و از خشکی و پوسته پوسته شدن پیشگیری می‌کند که این ویژگی و مزیت از عوامل دوری از پیری زودرس پوست محسوب می‌شود.

نحوه مصرف  کرم روشن کننده پوست راکوتن

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید
  • مقداری از کرم روشن کننده را روی پوست به ویژه در نقاط تیره و لک دار بمالید
  • به آرامی کرم را روی پوست ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • توجه داشته باشید در مدت استفاده ار کرم روشن کننده، استفاده از ضد آفتاب ضروری است
  • روزانه دو نوبت از کرم روشن کننده استفاده نمایید
  • پس از استفاده درب محصول را ببندید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از کرم روشن کننده پوست راکوتن برای چه افرادی مناسب است؟

بروز لک‌ها روی پوست به عوامل مختلفی از جمله تغذیه، اشعه‌های نور خورشید یا هر علت دیگری، بستگی دارد که سبب کاسته شدن زیبایی افراد و کاهش اعتماد به نفس می‌شود. استفاده از کرم روشن کننده پوست راکوتن با قدرت فوق العاده در رفع این مشکلات در تمامی افراد؛ راه حلی راحت و مناسب به حساب می‌آید که با ترکیبات و ساختار خاص علاوه بر ویژگی بارز که روشن کنندگی و شفافیت برای پوست است، مزیت‌های ویژه دیگری مانند رطوبت رسانی، پیشگیری از پیری زودرس و تقویت پوست را برعهده دارد.

 
کرم روشن کننده پوست راکوتن مناسب برای انواع پوست
کرم روشن کننده پوست راکوتن مناسب برای انواع پوست
قیمت:
297,300 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;