0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Intense Whitening Cream

کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون

شناسه کالا: 810998
شناسه کالا: 810998
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
496,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

دغدغه هر خانم و آقایی، داشتن پوستی سالم و بدون لک است. بسیاری از افراد به علت قرار گرفتن در معرض آفتاب، بارداری، مشکلات کلیه و کبد، دیابت، تغییرات هورمونی و... با لک‌های ریز و درشت روی صورتشان دست و پنجه نرم می‌کنند و برخی از آن‌ها تصور می‌کنند که این مشکل دائمی ‌است و راه چاره‌ای ندارد.

با استفاده از محصولات روشن کننده و ضد لک صورت می‌توان این عارضه پوستی را درمان و رنگ پوست را کاملا طبیعی و یکنواخت کرد. برند ام کیو یکی از برندهای معروف فرانسوی است که در رفع مشکلات پوست و مو بسیار حرفه ای عمل کرده است. نتایج چندین سال تحقیق و آزمایش این شرکت در محصولات با کیفیت و پرطرفدار آن نهفته است و توانسته است سهم زیادی در سلامت پوست داشته باشد.

کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون یکی از محصولات خوب این برند است که به صورت تخصصی برای رفع لک و تیرگی پوست فرموله شده است. این محصول، حاوی هیدروکینون است که خاصیت ضد لک قوی به آن بخشیده است و قادر است تیرگی‌های پوست شما را در عرض 2 تا 3 هفته از بین ببرد.

شما می‌توانید در ادامه با ویژگی‌ها و عملکرد بی نظیر این محصول آشنا شوید، سپس برای خرید آن از طریق مراکز آرایشی و بهداشتی یا داروخانه آنلاین صبا اقدام کنید.

 


 

روشن کننده و ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد لک و روشن کننده محصولی است که در تولید رنگدانه پوست اختلال ایجاد می‌کند و با محدود کردن فعالیت آنزیم تیروزیناز، موجب از بین رفتن لک‌های پوستی می‌شود.

این محصولات حاوی ترکیبات قدرتمند با خاصیت لایه برداری ملایم هستند که به تدریج، نقاط تیره پوست را محو می‌کنند و باعث روشن شدن و یکنواختی رنگ پوست می‌شوند. با استفاده از این محصولات می‌توان لک‌های ناشی از جوش، بارداری، آفتاب سوختگی، ملاسما، پیگمانتاسیون و... را درمان کرد.

کرم ضد لک قوی ام کیو یک گزینه عالی برای روشن شدن پوست و از بین بردن لک است. این محصول با انواع پوست سازگار است و بدون اینکه آسیبی به بافت پوستی وارد کند، تولید رنگدانه‌های زیر پوست را مختل می‌کند و از این طریق باعث کاهش لک و تیرگی می‌شود.

خوبی این محصول این است که از ترکیبات قوی مانند هیدروکینون ساخته شده است تا به سرعت داخل منافذ نفوذ کند و روند بهبود لک و تیرگی را سرعت ببخشد. استفاده منظم از این کرم ضد لک، از ایجاد لک‌های جدید ممانعت می‌کند و به مرور پوست شما را یکدست و صاف جلوه می‌دهد.

 


 

هیدروکینون چیست و در محصولات مراقبت از پوست چه کاربردی دارد؟

هیدروکینون یک ماده شیمیایی است که خاصیت روشن کنندگی فوق العاده ای دارد و اغلب در محصولات آرایشی و ضد لک دیده می‌شود. این ماده با قدرت ضد لک قوی خود، داخل منافذ و لایه‌های زیرین پوست نفوذ می‌کند و با ایجاد اختلال در تولید رنگدانه و ملانین، باعث از بین رفتن لک و تیرگی روی پوست می‌شود.

هیدروکینون معمولا در کرم‌های ضد لک قوی یافت می‌شود و سرعت اثرگذاری این محصولات را بسیار سریع می‌کند. با این تفاسیر می‌تواند در دراز مدت آسیب‌های پوستی ایجاد کند و حتی موجب سرطان پوست شود. به همین دلیل با دوز کم 2درصد در محصولات آرایشی و مراقبت از پوست استفاده می‌شود.

این ماده برای درمان بیماری‌های پوستی مانند‌هایپرپیگمنتیشن، ملاسما، لنتیژین و کک و مک کاربرد دارد.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد لک قوی ام کیو MQ حاوی هیدروکینون

همانطور که در بالا اشاره شد، کرم ضد لک ام کیو حاوی هیدروکینون است و این امر موجب شده سرعت روشن کنندگی و ضد لک این محصول بیشتر از کرم‌های ضد لک فاقد هیدروکینون باشد. هیدروکینون، با دو عملکرد متفاوت باعث کاهش لک و از بین رفتن آن‌ها می‌شود.

عملکرد اول، از بین بردن سلول‌هایی است که رنگدانه تولید می‌کنند. و عملکرد دوم انتقال پیام به این سلول‌ها با مفهوم این که رنگدانه زیادی در زیر پوست تولید شده است؛ بنابراین تولید ملانین یا همان رنگدانه متوقف می‌شود. این امر موجب کاهش لک در پوست شده و حتی می‌تواند لک‌های مقاوم به درمان را از بین ببرد.

ناگفته نماند که در کرم روشن کننده قوی ام کیو از فیلتر اتیل هگزیل متوکسی سینامات استفاده شده است. این فیلتر ضد آفتاب قادر است از پوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کند و با جذب اشعه UVB مانع ورود آن به پوست و ایجاد لک شود.

از ترکیبات دیگری که در این محصول به کار رفته است باید به اسید سیتریک اشاره کنیم که موجب تنظیم PH طبیعی پوست می‌شود. بنابراین چربی‌های اضافه پوست کم شده و دیگر موجب مسدود شدن منافذ نمی‌شوند. در نتیجه، لک و جوش زیر پوستی هم ایجاد نمی‌شود.

 


ویژگی‌های کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون

  • روشن کننده و ضد لک قوی
  • توانایی بالا در از بین بردن انواع لک ناشی از بارداری، بیماری‌های پوستی، جای جوش، بیماری‌های کلیوی و…
  • درمان لک‌های مقاوم به درمان
  • دارای فیلتر ضد آفتاب جهت محافظت از پوست
  •  اثرگذاری عالی در مدت زمان کم
  • حاوی هیدروکینون جهت تسریع در بهبود لک‌های پوستی
  • حاوی اسید سیتریک و تنظیم PH طبیعی پوست

 


 

مزایای مصرف کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون

مزیت استفاده از کرم ضد لک ام کیو MQ، قدرت اثرگذاری بالا این محصول در مدت زمان کم است. از آنجایی که در این محصول از ماده روشن کننده قوی هیدروکینون استفاده شده است، بنابراین سرعت بهبود لک‌های پوستی بسیار افزایش می‌یابد و در عرض 2 تا 3 هفته می‌توانید لک‌های پوستی حتی لک‌های مقاوم به درمان را ازبین ببرید.

مزیت دیگر این محصول، برخورداری از فیلتر ضد آفتاب است که از پوست شما در برابر اشعه UV محافظت می‌کند و مانع تحریک پوست به تولید ملانین می‌شود. در نتیجه از آفتاب سوختگی و بازگشت لک پوستی جلوگیری می‌کند.

نحوه مصرف کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون

برای استفاده از کرم ضد لک ام کیو تنها کافی است مقداری از کرم را روی پوست تمیز خود بمالید و به آرامی ‌ماساژ دهید تا جذب شود. از این محصول می‌توانید دو بار در روز، صبح و شب استفاده کنید.

نکات استفاده از کرم روشن کننده قوی ام کیو:

  • قبل از استفاده از محصول، از عدم حساسیت به ترکیبات آن مطمئن شوید.
  • در طول روز حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  • برای تاثیرگذاری بهتر، می‌توانید در کنار این محصول از کرم لایه بردار استفاده کنید.
  •  پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  •  از این محصول در اطراف چشم، بینی و لب استفاده نکنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

کرم ضد لک قوی ام کیو MQ حاوی هیدروکینون برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد لک ام کیو حاوی هیدروکینون با انواع پوست سازگاری دارد و همه افراد می‌توانند از این محصول قدرتمند برای رفع لک و تیرگی پوست خود استفاده کنند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون

ترکیبات

مقدار

اتیل هگزیل متوکسی سینامات

*

اسید سیتریک

*

هیدروکینون

*

 

کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون
کرم ضد لک قوی ام کیو حاوی هیدروکینون
قیمت:
496,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;