0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Dry To Normal Skin Sunscreen Cream SPF50+

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50

شناسه کالا: 822357
شناسه کالا: 822357
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
329,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی دیگر از برندهای داخلی موفق ژیناژن است که در سال 1389 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز کرد و در این مدت با عزمی راسخ برای جلب رضایت مصرف‌کننده تلاش کرد.

این برند موفق داخلی محصولات خود را در کشور عزیزمان ایران و تحت لیسانس انگلستان تولید می‌کند. گفته می‌شود که مواد اولیه محصولات این برند تماما وارداتی بوده که همین امر به افزایش کیفیت آن نیز کمک می‌کند.

ژیناژن محصولات خود را مطابق با برترین محصولات انگلیسی فرموله می‌کند که این خود نیز یکی دیگر از دلایل مرغوب بودن محصولات و در نهایت افزایش رضایت مشتری است.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند؛ با نام کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب به همان مقداری که مفید است مضر نیز هست. با توجه به آمار و تحقیقات موجود میزان قابل توجهی از درصد پیری زودرس پوست بر اثر قرار گرفتن در زیر نور خورشید است. علاوه بر این، اشعه‌های مضر و نور آفتاب موجب بروز سرطان‌های پوستی نیز می‌شوند.

یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از بروز بیماری‌های پوستی، پیری، ایجاد لک‌های قهوه‌ای و آفتاب سوختگی استفاده از ضد آفتاب با حداقل اس پی اف 30 است. کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50 قادر است از پوست در مقابل انواع اشعه‌های مضر مراقبت کند و موجب سلامت و زیبایی پوست شود.

 


 

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50 یک ضدآفتاب مرغوب است که از پوست در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB محافظت می کند.

این محصول ژیناژن دارای بافتی سبک و فیوژن لیکویید بوده و احساس سنگینی روی پوست بر جای نمی‌گذارد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن حاوی ویتامین E، ویتامین B5 و گیلیسیرین است که با خاصیت آنتی‌اکسیدانی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد، عوامل مخرب بیرونی و همچنین بروز چین و چروک محافظت کرده و علاوه بر پیشگیری از خشکی پوست باعث آبرسانی آن نیز می‌شود. از دیگر ترکیبات موجود در محصول مورد بحث زینک اکساید است که باعث از بین رفتن باکتری پوست و روشن شدن آن می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن عبارتند از:

آب دیونیزه، سیکلوپنتاسیلوکسان، کاپریک/کاپریلیک تری گلیسیرید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکسید زینک، تیتانیوم دی اکسید، ستیل الکل، نیاسین آمید، پروپیلن گلیکول، اتیل هگزیل تریازون، اکتوکرایلن، دایمتیکون، زرد CI77491, دایمتیکون کراس پلیمر، آووبنزن، گلیسرول مونو استئارات، PEG / PPG-18 / 18 دایمتیکون, قرمز CI77492, فنوکسی اتانول، دکسپانتنول (ویتامین ب۵)، توکوفریل استات (ویتامین E), مشکی CI77799

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی ترکیبات موثره موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک را آورده‌ایم:

ویتامین B3 یا نیاسین آمید

از جمله موادی که در فرمولاسیون  کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک به چشم می‌خورد؛ ترکیب آنتی‌اکسیدانی نیاسین آمید یا ویتامین B3 است. مهم‌ترین ویژگی این ماده توانایی آن در بهبود عملکرد سد دفاعی پوست یا Skin Barrier است. این نیز گفتنی است که ویتامین B3 با متوقف کردن انتقال ملانین موجب روشن‌تر شدن و درمان لک و تیرگی پوست می‌شود. همچنین در تولید کلاژن و توقف روند پیری پوست نیز تاثیرگذار است.

دکسپانتول یا (ویتامین ب۵)

این ترکیب با کمک به ترمیم سلول‌های بافت‌ها و بهبود سوختگی پوست خارش، ورم و سرخی پوست را کاهش می‌دهد.

ویتامین E

 موجود در کرم ضد آفتاب پوست خشک ژیناژن یکی از ویتامین‌های حل شدنی در چربی بوده با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد از سلول‌های بدن در برخورد با آسیب‌های رادیکال‌های آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی نگهداری می‌کند و نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن

  • محافظت موثر از پوست در برابر پرتوهای UVA و UVB
  • دارای تکنولوژی Safe-Eye جهت استفاده دور چشم
  • حاوی ویتامین E به عنوان ضد چروک و آنتی اکسیدان
  • ماندگاری مناسب در برابر تعریق و شستشو
  • فرمولاسیون بدون الکل و غیر کومدوژنیک
  • بافت بسیار سبک و جذب سریع توسط پوست
  • بدون هیچگونه تحریک ، سوزش و حساسیت
  • فاقد رنگ، الکل و مواد مضر

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک

این محصول علاوه بر غنی بودن از ویتامین‌های مختلف دارای تکنولوژی فیوژن پاور است؛ به بیان دیگر ضد آفتاب مذکور بر پایه آب ساخته شده که ضمن جذب سریع به پوست دارای بافتی سبک اتس که روی احساس سنگینی ایجاد نمی‌کند.

 


 

 

نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن برای چه افرادی مناسب است؟

 این محصول ژیناژن به دلیل بی رنگ بودن گزینه‌ای مناسب برای آقایان و همچنین بانوانی است که علاقه‌ای به آرایش کردن ندارند. ضمن اینکه کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی و آبرسانی است بنابراین برای افرادی با پوست خشک و معمولی نیز مناسب است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

ژیناژن با تولید کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50 ضمن کمک به پیشگیری از بروز بیماری‌های پوستی، آفتاب سوختگی و ایجاد لک‌های تیره روی پوست دارای انواع ویتامین‌های مفید برای پوست بوده و با تغذیه سلول‌های پوست و آبرسانی به آن‌ها موجب طراوت و شادابی آن نیز می‌شود.

 

کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک با SPF50
قیمت:
329,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;