0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Sunscreen Anti Acne Cream Spf50

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50

شناسه کالا: 818954
شناسه کالا: 818954
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی از معضلات افراد دارای پوست چرب و جوش دار این است که از هر محصولی نمی‌توانند استفاده کنند، چرا که ممکن است باعث تشدید جوش‌های صورت آن‌ها و ایجاد چربی اضافی بر روی پوستشان شود. همانطور که می‌دانید، یکی از مهم‌ترین محصولات برای مراقبت از پوست در برابر عوامل محیطی کرم ضد آفتاب است. این محصولات از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کنند. اما یک کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد که باعث ایجاد جوش و ترشح چربی در پوست نشود؟ مطمئنا در این محصول باید از ترکیبات با خاصیت کنترل چربی پوست و ضد آکنه استفاده شود که در عین محافظت از پوست، از ایجاد لک، جوش و کومدون‌ها نیز جلوگیری کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه یکی از بهترین ضد آفتاب‌ها برای پوست چرب است که با  SPF50 عرضه می‌شود. این محصول از حداکثر درجه حفاظتی پوست برخوردار است و مانع آسیب اشعه UV به سلول‌های پوستی می‌شود. ضمن اینکه این ضد آفتاب بی رنگ است، اما اثری از سفیدی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد.

 


 

ضد آفتاب بی رنگ Dermatypique  مدل آنتی آکنه

کرم ضد آفتاب همانطور که از نامش پیداست یک کرم محافظت کننده از پوست در برابر آفتاب است. این محصول حاوی مواد و فیلترهای مقاوم در برابر اشعه UVA و UVB است تا از ورود آن‌ها به پوست و مبتلا شدن به بیماری‌های پوستی مثل اگزما، سرطان، هیپرپیگمنتاسیون و ... جلوگیری کند. گفتنی است که ضد آفتاب‌ها انواع مختلفی دارند و متناسب با نوع پوست اعم از چرب، خشک و معمولی عرضه می‌شوند. مطمئنا مواد و ترکیبات ضد آفتاب مناسب برای پوست خشک با ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب متفاوت است و در هنگام خرید ضد آفتاب باید به این موضوع خیلی توجه داشته باشید.

کرم ضد آفتاب بی رنگ Dermatypique مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب یکی از ضد آفتاب‌های خوب موجود در بازار است که توسط برند ایرانی درماتیپیک عرضه می‌شود. این کرم از  SPF50 برخوردار است و بهترین درجه محافظت از پوست را در برابر اشعه UV دارد. ضمن این که این ضدآفتاب آنتی آکنه است و از ایجاد جوش در پوست چرب جلوگیری می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ Dermatypique  مدل آنتی آکنه

قدرت اثرگذاری هر کرم ضد آفتاب به مواد و ترکیباتی که در آن به کار رفته است مربوط می‌شود. در ترکیبات کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه نیز از فیلترهای تینوسرب M و S استفاده شده است که از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای مقابله در برابر اشعه‌های مضر آفتاب هستند. این فیلترها از ورود اشعه‌های UVA و UVB به پوست جلوگیری می‌کنند و آن‌ها را به سمت بیرون بازتاب می‌کنند. در نتیجه از ایجاد لک و آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کنند.

این کرم ضد آفتاب برای پوست‌های چرب ساخته شده است و حاوی مواد و عناصری مانند آزلوگلایسینا و زینک PCA است که منافذ باز صورت را جمع می‌کند و از ترشح چربی اضافی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول حاوی مواد آنتی اکسیدان است که باکتری‌های مولد جوش را از بین می‌برد و امکان ایجاد جوش در پوست را به حداقل می‌رساند. وجود مواد آبرسان و مرطوب کننده نیز، اثر کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک را بر روی پوست شگفت‌انگیز و حس نرمی‌ و لطافت به آن می‌بخشد. ضمن این که در این ضد آفتاب از مواد ضد التهاب و ضد قرمزی هم استفاده شده است که آسیب ناشی از اشعه مضر خورشید به بافت پوست را ترمیم می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه 

  • مناسب برای پوست چرب
  • دارای بافت نرم و سبک با جذب بالا
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • کوچک کننده منافذ و کنترل ترشح چربی در پوست
  • مجهز به فیلترهای تینوسرب ام و اس برای محافظت از پوست در برابر نور آفتاب
  • حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • ایجاد یک لایه مات بر روی پوست و جلوگیری از برق زدن پوست در اثر گرما
  • بدون ایجاد سفیدی بر روی پوست
  • فاقد چربی

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه

همیشه استفاده از کرم ضد آفتاب پر از مزیت بوده است. کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50 نیز همانند محصولات مشابه خود از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی، ایجاد لک و بیماری ناشی از اشعه مضر آفتاب محافظت می‌کند. خوبی این کرم این است که منافذ باز را کوچک می‌کند و با کنترل ترشح چربی و مبارزه با باکتری‌های مواد جوش، از ایجاد آکنه و جوش هم جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه این ضد آفتاب بی رنگ، پوست شما را آبرسانی می‌کند و هیچ رد سفیدی و ماسیدگی بر روی پوست باقی نمی‌گذارد.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه

برای از استفاده از کرم ضد آفتاب آنتی آکنه Dermatypique توجه داشته باشید که:

  • 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض آفتاب، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا مواد آن به خوبی جذب پوست شود و در اثر گرمای آفتاب ریزش نکند.
  • هر 2 ساعت یکبار مصرف ضد آفتاب را تمدید کنید.

 


 

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک برای چه کسانی مناسب است؟

این محصول برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش دارند کاملا مناسب است. ضمن اینکه فاقد چربی بوده و به هیچ وجه اثر سفیدی و براقیت بر روی پوست باقی نمی‌گذارد.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک

درترکیبات ضد آفتاب آنتی آکنه Dermatypique مواد و عناصر زیر به کار رفته اند:

بیس اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول، آکوا، دسیل گلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گام، پلی آکریلامید، سی 13-14 ایزوپارافین، لورت -7، کربومر و سوربیتان اولئات، پارافینیوم لیکوئیدیوم، پلی سوربات 80، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، تری دست 6، بوتیلن گلایکول، آب، عصاره اسپیریا اولماریا، آزلوگلایسینا،  ایزوپروپیل میریستات، زینک پی سی ای، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، لسیتین، الکل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، نیاسینامید، دی سدیم ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی و آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

  

 

 

 

 

 

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل آنتی آکنه مناسب برای پوست چرب با SPF50
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;