0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Sunblock Tinted Cream Spf45

کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46

شناسه کالا: 301214
شناسه کالا: 301214
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
105,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

برند نام آشنای آردن فعالیت خود را با هدف کمک به حفظ سلامت فرد، سلامت خانواده و در نهایت حفظ سلامت جامعه در زمینه تولید محصولات تخصصی برای حفظ بهداشت و مراقبت از پوست در سال 1370 آغاز کرد.

این برند ایرانی موفق با گذشت سه دهه از شروع کار خود، توانسته با تمرکز بر تولید محصولات اثرگذار رضایت مصرف‌کننده را به خوبی جلب کند. آردن با تکیه بر دستاوردهای پژوهشی خود و علم روز دنیا، تحت نظر متخصصین خبره و در آزمایشگاه‌های پیشرفته محصولات متنوعی را تولید و در دسترس مشتریان قرار داده است. یکی از بهترین محصولات این شرکت کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46 است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم.

 


 

کرم ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها از جمله کرم‌های مراقبت از پوست هستند که هنوز برخی افراد به ضرورت استفاده از آن پی نبرده‌اند. نور آفتاب در کنار مزایای کثیری که دارد که مضراتی نیز برای پوست دارند که برای پیشگیری از آن لازم است از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کرد. بسیاری از پزشکان معتقدند که مصرف مداوم کرم‌های ضد آفتاب موجب جلوگیری از بیماری‌های پوستی نظیر سرطان پوست، و سایر عوارض همچون ایجاد لک‌های قهوه‌ای، کک و مک، آفتاب سوختگی و غیره می‌شود.

معمولا کرم‌های ضد آفتاب با اس پی اف بالای 30 محافظت خوبی در برابر اشعه‌های مضر آفتاب ارائه می‌دهند؛ کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46 نیز قادر است همچون سپری در مقابل پرتوهای مضر از پوست مراقبت کند.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی آردن روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رنگی آردن با برخورداری از فیلتر محافظتی SPF46 از پوست در مقابل پرتوهای مضر نور آفتاب و همچنین رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند در نتیجه از بروز چین و چروک و پیری پوست پیشگیری می‌کند. این محصول آردن فاقد جاذب‌های شیمیایی بوده بنابراین برای مصرف روزانه افرادی که پوست‌های معمولی و حساس دارند مناسب است.

در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب رنگی آردن از مواد رطوبت رسان و همچنین ترکیبات ضد چروک و ضد پیری به کار رفته که موجب شادی و طراوت پوست می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی آردن

مواد اولیه به کار رفته در ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس عبارتند از:

اکسید تیتان میکرونیزه، اکتیل دودسیل نئوپنتانوات، آلکیل بنزوات، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، PEG-۳۰، دی پلی هیدروکسی استئارات، سیکلو پنتا سیلوکسان، PEG-۱۸، دایمتیکون، پلی گلیسریل-۴ دی ایزو استئارات /پلی هیدروکسی استئارات /سباسیت، شی باتر، دایمتیکون کراس پلیمر، روغن کنجد، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، بیزواکس، توکوفریل استات (ویتامین E)، ژل آلوئه ورا، آسکوربیل گلوکوزاید، اکتوین، گلیسرین، بیزابولول، آسکوربیل پالمیتات (ویتامین C)، سدیم لاکتات، پانتنول (پیش ساز ویتامین B۵)، سولفات منیزیم، دی سدیم EDTA، سدیم کلراید، سیلیکا دی متیل سیلیلات، CI۷۷۴۹۲، CI۷۷۴۹۱، CI۷۷۴۹۹، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

تیتانیوم دی اکساید

یکی از فیلترهای به کار رفته در این محصول تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض بوده که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

دکسپانتول یا (ویتامین ب۵)

این ترکیب با کمک به ترمیم سلول‌های بافت‌ها و بهبود سوختگی پوست خارش، تورم و سرخی پوست را کاهش می‌دهد.

ژل آلوئه‌ورا

 ژل آلوئه‌ورا موجب کاهش التهابات ناشی از نور خورشید و ترمیم پوست آسیب‌دیده می‎شود. این ژل مرطوب‎کننده نیز هست.

ویتامین E

ویتامین E موجود در این کرم ضد آفتاب یکی از ویتامین‌های حل شدنی در چربی بوده با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد از سلول‌های بدن در برخورد با آسیب‌های رادیکال‌های آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی نگهداری می‌کند و نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

بیزابولول

از دیگر ترکیبات به کار رفته در کرم ضد آفتاب رنگی آردن بیزابولول است که به حفظ رطوبت و همچنین افزایش انعطاف‌پذیری پوست کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی آردن

  • محافظ پوست در مقابل اشعه UVA و UVB ماورا بنفش
  • محافظت از پوست در برابر عمل رادیکال‌های آزاد
  •  جلوگیری از چین و چروک‌های سطحی پوست
  •  مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  •  حاوی ترکیبات آبرسان
  •  فاقد جاذب‌های شیمیایی

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی آردن  چیست؟

این محصول با ایجاد لایه‌ای محافظتی روی پوست از آن در مقابل اشعه‌های مضر مراقبت کرده ضمن اینکه به عنوان یک مرطوب کننده نیز تاثیر نرم‌کنندگی خوبی روی پوست می‌گذارد.

از دیگر مزایای کرم ضد آفتاب رنگی آردن این است که در اثر تعریق و شستشو با آب معمولی یا در زمان انجام فعالیت‌های ورزشی از سطح پوست پاک نمی‌شود.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی آردن

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی آردن برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد آفتاب رنگی SPF46 آردن از جمله ضد آفتاب‌های فیزیکال بوده که فاقد فیلترها و جاذب‌های شیمایی است. بنابراین گزینه‌ای مناسب برای مصرف روزانه و مداوم افرادی است که پوست‌هایی حساس دارند. ضمن اینکه ضد آفتاب مذکور دارای رنگ زیبای بژ طبیعی است و برای بانوانی که علاقه‌مند به کرم پودرهای طبیعی و هم رنگ پوست هستند انتخابی ایده آل است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

آردن با تولید محصولات با کیفیت خود به خوبی توانسته اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب کند. یکی از محصولات مرغوب و پرطرفدار این برند داخلی کرم ضد آفتاب رنگی آردن است که علاوه بر محافظت از پوست در مقابل نور آفتاب یک نرم و مرطوب‌کننده خوب نیز هست که جوانی و شادابی را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

 

کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46
کرم ضد آفتاب رنگی آردن مناسب برای پوست معمولی و حساس با SPF46
قیمت:
105,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;