0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Tinted Dry To Normal Skin Sunscreen Cream SPF50+

کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
357,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50
5
از 5
عالی
0 (100%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ژیناژن یکی از برترین برندهای داخلی است که در اواخر دهه 80 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز کرد. این برند مطرح در این مدت کوتاه موفق بوده است که اعتماد بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کند.

این برند موفق داخلی محصولات خود را در کشور عزیزمان ایران و تحت لیسانس انگلستان تولید می‌کند. گفته می‌شود که مواد اولیه محصولات این برند تماما وارداتی بوده که همین امر به افزایش کیفیت و همچنین محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان نیز کمک می‌کند.

ژیناژن محصولات خود را مطابق با برترین محصولات انگلیسی و همچنین استفاده از متریال درجه یک فرموله می‌کند که این خود نیز موجب افزایش رضایت مشتری می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند؛ با نام کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

نور آفتاب و پرتوهای آن در کنار فواید زیاد، ضررهای زیادی را نیز به پوست وارد می‌کنند از جمله پیری زودرس،  بروز انواع چین و چروک، لک، افتادگی پوست، کک ومک، کاهش قدرت دفاعی پوست و در نهایت بروز بیماری‌های پوستی و سرطان پوست. بنابراین برای پیشگیری از موارد ذکر شده استفاده از ضد‌‌آفتاب به عنوان یک کرم مراقبت از پوست ضروری است.

ضد آفتاب‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ روی پوست، مانع از رسیدن اشعه‌های مضر به پوست و در نهایت موجب سلامت و زیبایی آن می‌شوند. کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50 انتخاب رنگ بژ روشن قادر است در برابر نور خورشید همچون سپری از پوست محافظت کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50 حاوی ویتامین E و ویتامین B5 بوده که موجب رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق شده و از پوست در برابر رادیکال‎های آزاد و عوامل مخرب طبیعی محافظت می‎کند.

این ضد آفتاب ژیناژن از بافتی سبک و جذب سریع برخوردار بوده و با دارا بودن کاوری مناسب کلیه عیوب پوست را می‌پوشاند و پوستی یکدست و شاداب را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

فرمولاسیون تحت لیسانس این محصول ژیناژن طوری طراحی شده است که از بروز لک‌های قهوه‌ای، کک و مک، پیری پوست و سرطان پوست پیشگیری می‌کند. علاوه بر این محصول مورد بحث دارای ترکیباتی است که در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و در زمانی طولانی نیز باعث بر هم خوردن آرایش نمی‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50 رنگ بژ روشن عبارتند از:

آب دیونیزه، سیکلوپنتاسیلوکسان، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، زینک اکساید، تیتانیوم دی اکساید، ستیل الکل، نیاسینامید، پروپیلن گلیکول، اتیل هگزیل تریازون، اکتوکریلن، دایمتیکون، رنگ زرد CI 77491، دایمتیکون کراس پلیمر، بوتیل متوکسی دی بنزویل متان، گلیسرول مونواستئارات، پی ای جی/پی پی جی-18/18 دایمتیکون، رنگ قرمز CI 77492، فنوکسی اتانول، د-پانتنول ( ویتامین B5)، توکوفریل استات (ویتامین E)، رنگ مشکی CI 77799.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

آووبنزن

این ترکیب ضمن اینکه از پوست در برابر موج‌های نوری UVB نگهداری می‌کند بلکه باعث بازتاب و پخش موج‌های نوری UVA نیز می‌شود. این در حالی است که آووبنزن در مدت ۳۰ دقیقه در برخورد با نور آفتاب شکسته خواهد شد، بنابراین باید برای پایداری آن از اکتوکرایلن استفاده کنند.

 

 

ویتامین B3 یا نیاسین آمید

از جمله موادی که در فرمولاسیون  کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی و خشک به چشم می‌خورد؛ ترکیب آنتی‌اکسیدانی نیاسین آمید یا ویتامین B3 است. مهم‌ترین ویژگی این ماده توانایی آن در بهبود عملکرد سد دفاعی پوست یا Skin Barrier است. این نیز گفتنی است که ویتامین B3 با متوقف کردن انتقال ملانین موجب روشن‌تر شدن و درمان لک و تیرگی پوست می‌شود. همچنین در تولید کلاژن و توقف روند پیری پوست نیز تاثیرگذار است.

دکسپانتول یا (ویتامین ب۵)

این ترکیب با کمک به ترمیم سلول‌های بافت‌ها و بهبود سوختگی پوست خارش، تورم و سرخی پوست را کاهش می‌دهد.

ویتامین E

 موجود در کرم ضد آفتاب پوست خشک ژیناژن یکی از ویتامین‌های حل شدنی در چربی بوده با خاصیت آنتی‌اکسیدانی که دارد از سلول‌های بدن در برخورد با آسیب‌های رادیکال‌های آزاد برخی از ترکیب‌های شیمیایی نگهداری می‌کند و نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن دارد.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن

  • پیشگیری از پیری زودرس، سرطان‌های پوستی و لک‌های قهوه‌ای
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‎های UVA و UVB
  • تاثیر آنتی اکسیدانی مناسب با ویتامین E
  • پوشش‌دهی کامل پوست با رنگ بژ روشن
  • ماندگاری بالا در برابر تعریق
  • دارای بافتی سبک و جذبی سریع
  • دارای فاکتور حفاظتی SPF50

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک

از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن محافظت از پوست در مقابل اشعه (UVA) و (UVB) است.

از دیگر مزیت‌های این محصول رنگی بودن آن است که علاوه بر حفاظت از پوست در مقابل آفتاب قادر است برخی از بیماری‌های پوستی را نیز درمان کند. ضد آفتاب‌های رنگی با کنترل فعالیت رنگدانه‌های پوست برای افرادی که مستعد هایپرپیگمنتیشن (لک و تیرگی‌های پوستی) و یا ملاسما هستند مفید است.

علاوه بر موارد ذکر شده این کرم ضد آفتاب ژیناژن یک آبرسان قوی و مغذی برای پوست است.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن برای چه افرادی مناسب است؟

اگر به دنبال یک کرم ضد آفتاب رنگی هستید کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن با بافتی سبک و مقاومت مطلوبی که در برابر آب و تعریق از خود نشان داده بهترین گزینه برای شما است. این ضد آفتاب برای استفاده روزانه مناسب بوده و به عنوان یک کرم آرایشی جایگزین کرم پودر نیز قابل استفاده است.

 


 

خرید ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست چرب و مختلط با SPF50 رنگ بژ طبیعی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

ضد آفتاب‌ها یکی از انواع کرم‌های مراقبت از پوست هستند که از پوست در مقابل اشعه‌های مخرب نور خورشید مراقبت می‌کنند. استفاده از محصولات مراقبت از پوست نظیر ضد آفتاب از جمله نیازهای پوستی است که نباید از آن غافل شد چرا که از بروز آفتاب سوختگی، پیری زودرس، ایجاد لک و کک و مک، بروز چین و چروک و سرطان پوست پیشگیری می‌کند. کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50 یکی از بهترین محصولات داخلی است که با قیمتی عالی در داروخانه صبا عرضه می‌شود.

کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50
کرم ضد آفتاب رنگی ژیناژن مناسب برای پوست معمولی تا خشک با SPF50
قیمت:
357,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 1 )
5
از 5
عالی
(100%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;