0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: آمینو

AMINO MAX

کپسول آمینو مکس مکس ماسل 180 عددی

شناسه کالا: 822887
شناسه کالا: 822887
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول آمینو مکس مکس ماسل 180 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول آمینو مکس مکس ماسل 180 عددی

کپسول آمینو مکس مکس ماسل 180 عددی یکی از محصولات بسیار قدرتمند در بازار بوده که ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول حاوی انواع و اقسام اسید آمینه‌های پروتئینی، مواد معدنی و املاح مختلف است که نظیر آن در بازار از نظر ترکیبات و فرمولاسیون کمتر به چشم می‌خورد. به طور کلی آمینواسیدها نسبت به گروه خانواده وی‌ها تفاوت آنچنانی از نظر ترکیبات ندارند اما از نظر جذب در بدن می‌توانند متفاوت و بهتر عمل کنند.

هدف بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران داشتن یک بدن ورزیده، عضلانی و قدرتمند است. در این مسیر خواب کافی و رژیم غذایی مناسب تاثیرات بسیار زیادی دارد. اما در کنار این عوامل، مصرف مکمل استاندارد نیز نقش مهمی را می‌تواند ایفا کند.

کپسول آمینو مکس مکس ماسل می‌تواند فرآیند ریکاوری بدن را بعد از تمرین و عضله‌سازی را تسریع کند. این مکمل تحت لیسانس آمریکا و ساخت شرکت مکث تجارت فارمد است. بسته‌بندی این محصول به صورت قوطی پلاستیکی بوده و تعداد قرص درون بسته‌بندی 180 عدد است. این تعداد برای مصرف یک ماه (30 روز) مناسب خواهد بود.

 

 


 

آمینواسید چیست و چه کاربردی دارد؟

آمینو اسیدها مولکول‌های کوچکی‌‌اند که بلوک‌های سازنده پروتئین‌ها هستند. پروتئین‌ها به عنوان پشتیبان ساختاری در داخل سلول عمل می‌کنند و بسیاری از واکنش‌های شیمیایی حیاتی را انجام می‌دهند. هر پروتئین یک مولکول است که از ترکیبات مختلفی از 20 نوع اسید آمینه کوچکتر و ساده‌تر تشکیل شده است. مولکول‌های پروتئین زنجیره‌های بلندی از اسیدهای آمینه هستند که به شکل سه بعدی تا می‌شوند.

از نظر شیمیایی، اسید آمینه مولکولی است که دارای یک گروه اسید کربوکسیلیک و یک گروه آمین است که هر کدام به یک اتم کربن به نام کربن α متصل هستند. هر یک از 20 اسید آمینه دارای یک زنجیره جانبی خاص است که به عنوان گروه R شناخته می‌شود که همچنین به کربن α متصل است. گروه‌های R دارای اشکال، اندازه‌ها، بارها و واکنش‌پذیری‌های مختلفی هستند. این اجازه می‌دهد تا اسیدهای آمینه بر اساس خواص شیمیایی زنجیره‌های جانبی آنها گروه‌بندی شوند. به عنوان مثال، برخی از اسیدهای آمینه دارای زنجیره‌های جانبی قطبی هستند که در آب محلول هستند. به عنوان مثال می‌توان به سرین، ترئونین و آسپاراژین اشاره کرد.

برخی دیگر از اسیدهای آمینه از آب اجتناب می‌کنند و آبگریز نامیده می‌شوند، مانند ایزولوسین، فنیل آلانین و والین. اسید آمینه سیستئین دارای یک زنجیره جانبی واکنش شیمیایی است که می‌تواند با سیستئین دیگر پیوند ایجاد کند. اسیدهای آمینه همچنین می‌توانند بازی مانند لیزین یا اسیدی مانند اسید گلوتامیک باشند. توالی و فعل و انفعالات بین زنجیره‌های جانبی این اسیدهای آمینه مختلف به هر پروتئین اجازه می‌دهد تا به شکل سه بعدی خاصی تا شود و عملکردهای بیولوژیکی را انجام دهد.

به طور کلی این مولکو‌ل‌های بسیار کوچک و ریز برای بدن همه انسان‌ها لازم و ضروری هستند و نقش مهمی را در بدن ایفا می‌کنند. به طور کلی 9 مولکول آمینواسید وجود دارد که بدن قادر به ساخت آنها نیست به همین منظور برای تامین آن فرد باید از یک رژیم خوب و مغزی پیروی کند. این موضوع در ورزشکاران بیشتر حائز اهمیت است. کپسول آمینو مکس مکس ماسل یکی از مکمل‌های بسیار عالی برای ورزشکاران و بدنسازان است که از طریق آن می‌توانند آمینواسید مورد نیاز بدنشان را نیز تامین کنند.

 


 

کپسول آمینو مکس مکس ماسل

آمینو مکس مکس ماسل یکی از مکمل‌های ورزشی بسیار قدرتمند در بین ورزشکاران و بدنسازان است. این مکمل از انواع و اقسام آمینوها نظیر ایزولوسین، لوسین، لیزین، فنیلالانین، ترونین، تریپتوفان، والین، متیونین، سیستین، آلانین، آرژینین، آسپارتات، گلوتامین، آرژنین و ساخته شده است.

این مواد موجود در کپسول آمینو مکس مکس ماسل عضلات از بین رفته را بازیابی و به عضلات احیا شده حجم مناسب و با کیفیت بالایی را ارائه می‌کند. همچنین این مکمل ورزشی پس از تمرین ریکاوری را بهبود بخشیده و در کاهش خستگی نقش موثری دارد.

پتاسیم، ویتامین B6  و B12 علاوه بر حفظ قدرت عضلات به عضله‌سازی و همچنین رفع خستگی و بهبود عملکرد نیز کمک بسیار زیادی به ورزشکاران و بدنسازان می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول آمینو مکس مکس ماسل بر بدن

کپسول آمینو مکس مکس ماسال یک ترکیب قدرتمند از اسیدهای آمینه غلیظ با کیفیت بسیار بالا است. این نوع مکمل آمینو جهت حمایت از رشد و ریکاوری عضلات فرموله شده است. این محصول از ترکیب ویژه‌ای از اسیدهای آمینه با وزن مولکولی کم از پروتئین آب پنیر ایزوله با کیفیت بالا، یک منبع برجسته از اسیدهای آمینه کامل ساخته شده است.

این قرص غنی از آمینو اسیدهای شاخه‌دار طبیعی  (BCAAs) L-Leucine، L-Isoleucine و L-Valine است. براساس برخی از تحقیقات انجام شده، محققین به این نتیجه رسیدند که طی تمرینات بسیار شدید، BCAA به طور خیلی زیاد و گسترده مصرف می‌شود. آمینو مکس می‌تواند به بازگردانی آن کمک کند.

علاوه بر همه مواردی که در بالا بیان کردیم، قرص آمینو مکس مکس ماسل حاوی ویتامین‌های مختلف نظیر B6 و B12 بوده که برای بدن بسیار مفید هستند. همچنین وجود مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم و کروم این محصول را به یک محصول فوق‌العاده تبدیل کرده است. در واقع تمامی ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در این محصول روی واکنش‌های متابولیک اثربخشی مثبتی خواهند داشت.

مکمل آمینو مکس شامل اسید آمینه‌های قدرتمند انتقال چربی L-Carnitine است. هنگامی که آمینو مکس هنگام ورزش و با یک رژیم اصولی تغذیه مصرف شود، می‌تواند در کاهش وزن و همچنین هیکلی ایده‌آل فرد را کمک کند. آمینواسیدهای حیاتی، BCAA، ویتامین‌ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی را می‌توان تنها در یک کپسول آمینومکس پیدا کنید. با آمینو مکس مکس ماسل شما می‌توانید به تمامی اهداف وزنی و همچنین هیکل ایده‌آل خود دست پیدا کنید.  

 


 

مزایای مصرف کپسول آمینو مکس مکس ماسل

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، کپسول مکس مکس ماسل برای بدن خواص بسیار زیادی دارد. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول که موجب محبوبیت آن بین ورزشکاران و بدنسازان شده، عبارتند از:

  • حاوی مواد معدنی مختلف مثل سدیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، منیزیم و کرومیوم
  • دارای انواع و اقسام آمینواسیدهای ضروری و نیمه ضروری به مقدار کافی
  • حاوی ویتامینB6 و B12  برای تقویت فرایند عضله‌سازی
  • تحت لیسانس آمریکا

 


 

خطرات احتمالی مصرف کپسول آمینو مکس مکس ماسل

در صورتی که کپسول آمینو مکس مکس ماسل را به اندازه و زیر نظر مربی و متخصص تغذیه مصرف کنید، هیچ خطر و عارضه‌ای برای شما نخواهد داشت. اما با این وجود هشدارهای مصرف این قرص را نباید نادیده گرفت.

  • کپسول آمینو مکس مکس ماسل حاوی برخی مواد آلرژی‌زا نظیر شیر، تخم‌مرغ، سویا، دانه‌های گیاهی و گندم است. به همین منظور با مشاهده کوچکترین حساسیت پوستی، مشکلات گوارشی و همچنین تنگی نفس مصرف این قرص را قطع کرده و به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
  • در صورت وجود هر گونه بیماری زمینه‌ای، قبل از مصرف این قرص با پزشک مشورت کنید.
  • این محصول برای نوجوانان و جوانان زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. به همین منظور جهت استفاده از این مکمل آمینو باید با یک پزشک متخصص مشورت شود.
  • مکمل آمینو مکس مکس ماسل برای خانم‌های باردار و شیرده نیز ممنوع است.

 


 

نحوه مصرف کپسول آمینو مکس مکس ماسل

در زمان مصرف این محصول افراد باید به میزان لازم آب یا آبمیوه مصرف کنند.

میزان مصرف

میزان مصرف این مکمل ورزشی با توجه به شرایط فیزیکی، شدت تمرین و سن برای هر فردی نسبت به فرد دیگری می‌تواند متفاوت باشد. اما به طور کلی روزی 6 کپسول در دو تا چهار نوبت و به فاصله دو تا سه ساعت بسته به شدت تمرینات ورزشی به ورزشکاران توصیه می‌شود.

 


 

شرایط نگهداری کپسول آمینو مکس مکس ماسل

دور از دسترس کودکان ، دور از تابش مستقیم نور آفتاب و در جای خشک و خنک نگهداری شود. پس از هر بار مصرف درب قوطی را ببندید. پس از باز کردن درب محصول طی مدت 3 ماه باید آن را مصرف کنید.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار کپسول آمینو مکس مکس ماسل

 برخی از ترکیبات و هم گروه با کپسول آمینو مکس مکس ماسل می‌تواند تاثیرگذاری این محصول را بیشتر کند. به عنوان مثال برخی از این ترکیبات می‌توانند بعضی از ویتامین‌ها و روغن امگا 3 و... باشد.

 

 


 

خرید کپسول آمینو مکس مکس ماسل

داروخانه صبا یکی بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

جدول ترکیبات آمینو مکس مکس ماسل

 

ترکیبات

مقدار در ۶ کپسول

درصد نیاز مصرف روزانه

سدیم

۱۸mg

1

پتاسیم

۱mg

1

پروتئین

۳g

6750

ویتامین ب ۶

۱۵mg

17

ویتامین ب ۱۲

۱mcg

10

کلسیم

۹۸mg

1

فسفر

۱۳mg

20

منیزیم

۸۰mg

5

کرومیوم

۵mcg

*

اوکتاکوسانول

۶mg

*

ایزولوسین

۱۴۸mg

*

لوسین

۳۶۲mg

*

لیسین

۲۸۳mg

*

فنیلالانین

۱۰۵mg

*

ترونین

۱۴۱mg

*

تریپتوفان

۵۶mg

*

والین

۱۵۳mg

*

متیونین

۶۸mg

*

سیستین

۷۱mg

*

آلانین

۱۶۰mg

*

آرژنین

۸۳mg

*

آسپارتات

۳۰۵mg

*

گلوتامیت

۴۹۱mg

*

گلیسین

۵۷mg

*

هیستیدین

۵۱mg

*

پرولین

۱۴۴mg

*

سرین

۱۲۲mg

*

تیروسین

۱۲۰mg

*

اورنیتین

۳mg

*

کارنیتین

۳mg

*

 

 

 

درصد نیاز مصرف روزانهمقدار در ۶ کپسولترکیبات
1 ۱۸mg سدیم
1 ۱mg پتاسیم
6750 ۳g پروتئین
17 ۱۵mg ویتامین ب ۶
10 ۱mcg ویتامین ب ۱۲
1 ۹۸mg کلسیم
20 ۱۳mg فسفر
5 ۸۰mg منیزیم
* ۵mcg کرومیوم
* ۶mg اوکتاکوسانول
* ۱۴۸mg ایزولوسین
* ۳۶۲mg لوسین
* ۲۸۳mg لیسین
* ۱۰۵mg فنیلالانین
* ۱۴۱mg ترونین
* ۵۶mg تریپتوفان
* ۱۵۳mg والین
* ۶۸mg متیونین
* ۷۱mg سیستین
* ۱۶۰mg آلانین
* ۸۳mg آرژنین
* ۳۰۵mg آسپارتات
* ۴۹۱mg گلوتامیت
* ۵۷mg گلیسین
* ۵۱mg هیستیدین
* ۱۴۴mg پرولین
* ۱۲۲mg سرین
* ۱۲۰mg تیروسین
* ۳mg اورنیتین
* ۳mg کارنیتین
کپسول آمینو مکس مکس ماسل 180 عددی
کپسول آمینو مکس مکس ماسل 180 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;