0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه
برند:
دسته بندی: گلوتامین

L-Glutamine

کپسول ال گلوتامین آلامو 600 عددی

شناسه کالا: 822592
شناسه کالا: 822592
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کپسول ال گلوتامین آلامو 600 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

معرفی کپسول ال گلوتامین آلامو 600 عددی

کپسول ال گلوتامین آلامو 600 عددی یکی از مکمل‌های پرطرفدار بین ورزشکاران بوده که ساخت شرکت ستارگان نیک و کشور ایران است. این کپسول‌ها در قوطی‌های پلاستیکی به بازار عرضه می‌شود. در هر بسته 600 عدد کپسول ال گلوتامین آلامو وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره این محصول و کاربرد آن با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

 

 


 

آمینواسید و چه کاربردی دارد؟

آمینواسیدها مولکول‌هایی هستند که بدن همه موجودات زنده برای ساختن پروتئین به آن نیاز دارند. آمینواسیدها به طور کلی در سه دسته ضروری، نیمه ضروری و غیرضروری در بدن تولید می‌شوند. به طور کلی بدن به 20 نوع اسیدآمینه برای سلامت ماندن نیاز دارد. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید تنها 9 مورد از 20 آمینواسید ضروری نامیده می‌شوند. این بدان معناست که بدن خودش پس از خوردن موادغذایی، آنها را تجزیه و به آمینواسید تبدیل می‌کند.

اسیدآمینه‌های ضروری جهت ساخت هورمون‌ها و همچنین انتقال‌دهنده‌های عصبی نقش مهمی دارند. علاوه بر این، آمینواسیدهای ضروری موجب سلامت پوست، مو، ناخن و همچنین سیستم ایمنی بدن را تضمین می‌کند.

نوع دیگری از آمینواسیدها، غیرضروری هستند. به طور کلی 11 نوع آمینواسید غیرضروری وجود دارند که بدن قادر به ساخت تمامی آنها در بدن است. لیست 11 آمینواسید غیرضروری به شرح زیر است:

  1. آلانین (alanine)
  2. آرژنین (arginine)
  3. آسپاراژین (asparagine)
  4. آسپارتیک اسید (aspartic acid)
  5. سیستئین (cysteine)
  6. اسید گلوتامیک (glutamic acid)
  7. گلوتامین (glutamine)
  8. گلیسین (glycine)
  9. پرولین (proline)
  10. سرین (serine)
  11. تیروزین (tyrosine)

کپسول ال گلوتامین آلامو نوعی آمینواسید بوده که برای حفظ سلامت ماهیچه‌ها و رشدشان بسیار مفید و حائز اهمیت است. ورزشکاران زیادی از این نوع آمینواسید در برنامه رژیم غذایی خود استفاده می‌کنند. جهت اطلاعات بیشتر از ویژگی‌های ال گلوتامین آلا ادامه مطلب را مطالعه کنید.

 

 


 

کپسول ال گلوتامین آلامو

کپسول ال گلوتامین آلامو یکی از مکمل‌های مفید برای ورزشکاران و بدنسازان است. این مکمل ورزشی از کاهش و تحلیل عضلات جلوگیری و به بازیابی، رشد و نگهداری از بافت عضلات کمک می‌کند. علاوه بر این موارد، کپسول ال گلوتامین آلامو در بهبود و ترمیم زخم‌ها و همچنین عملکرد بهتر سیستم ایمنی بدن بسیار موثر خواهد بود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول ال گلوتامین آلامو بر بدن

گلوتامین موجود در مکمل گلوتامین آلامو روی متابولیسم پروتئین تاثیر می‌گذارد. به همین منظور موجب رشد و حجم عضلات می‌شود. در واقع این آمینواسید غیرضروری تاثیر زیاد و مثبتی روی ترشح هورمون رشد دارد. به همین دلیل با قدرت چربی‌‎سوزی بالا، موجب تقویت و رشد ماهیچه‌ها و عضلات می‌شود.

براساس مطالعات و تحقیقات انجام شده، گلوتامین روی استرس تاثیرگذار بوده و در حالت استرس و اضطراب از ماهیچه‌ها و عضلات محافظت می‌کند.

علاوه بر موارد بالا کپسول ال گلوتامین آلامو حاوی مقدار مشخصی گلوتامات و آمونیاک است که مصرف آن در زمان آسیب یا ضربه‌دیدگی می‌تواند برای فرد موثر باشد. در حقیقت هنگام آسیب با خوردن این مکمل ورزشی می‌توانید، ترمیم و بهبود را سرعت ببخشید.

علاوه بر موارد بالا، با خوردن مکمل ال گلوتامین آلامو سیستم ایمنی بدن نیز تقویت می‌شود. بنابراین در این حالت فرد کمتر دچار بیماری عفونی خواهد شد. در برخی شرایط از مکمل گلوتامین جهت درمان و بهبود شرایط بیماران سرطانی نیز کمک می‌گیرند.

مکمل گلوتامین در درمان برخی مشکلات گوارشی نظیر زخم معده نیز موثر خواهد بود. بنابراین افراد می‌توانند برای کمک به درمان اینگونه بیماری‌ها از این مکمل نیز استفاده کنند.

 

 


 

مزایای مصرف کپسول ال گلوتامین آلامو

همانگونه در بالا نیز مطالعه کردید کپسول ال گلوتامین آلامو روی عملکرد بهتر بدن تاثیر مثبت می‌گذارد بنابراین افراد و ورزشکاران می‌توانند از این مکمل ورزشی جهت تقویت سیستم ایمنی و همچنین بهبود عملکرد خود حین ورزش استفاده کنند. برخی دیگر از مزایای مصرف ال گلوتامین آلامو به شرح زیر است:

  • جلوگیری از ریزش عضلات در دوران رژیم غذایی و تمرینات سنگین
  • مناسب جهت مصرف همراه با سایر مکمل‌ها
  • افزایش نسبی سنتز پروتئین در عضلات
  • گلوتامین ۱۰۰ درصد میکرونیز شده
  • جایگزینی ذخایر گلوتامین در بدن
  • ریکاوری عضلات بعد از تمرینات

 


 

خطرات احتمالی مصرف کپسول ال گلوتامین آلامو

به طور کلی تا به امروز با مصرف کپسول ال گلوتامین آلامو برای هیچ کس مشکلی پیش نیامده است. باید به مقدار مشخص و توصیه شده از این قرص استفاده کنید. زیرا در غیراینصورت ممکن است دچار مشکلاتی شوید که مسئولیت آن پای خودتان خواهد بود.

بنابراین برای آنکه با خیال راحت از این مکمل ورزشی استفاده کنید باید درباره میزان مصرف آن در روز از یک پزشک یا مربی درخواست مشاوره کنید.

علاوه بر همه موارد بالا در صورتی که پس از مصرف قرص دچار سردرد، سرگیجه، خارش، کهیر، تنگی نفس، قرمزی پوست و... شدید، مصرف آن را متوقف کنید و سریعا به یک پزشک مراجعه کنید.

هشدارها را باید برای جلوگیری از خطرات احتمالی جدی بگیرید:

  • مصرف این مکمل برای نوجوانان زیر 18 سال ممنوع بوده و نباید از آن استفاده کنند.
  • خانم‌های باردار و شیرده باید از خوردن خودسرانه این مکمل جدا پرهیز کنند. در صورت نیاز با پزشک متخصص خود قبل از مصرف باید مشورت کنند.
  • بهتر است قبل از مصرف هر مکمل ورزشی ابتدا با پزشک یا یک مربی ورزشی مشورت نمایید. شاید لزومی به مصرف نباشد.
  • کپسول ال گلوتامین آلامو تنها یک مکمل تغذیه‌ای بود و جهت درمان، پیشگیری و تشخیص بیماری‌ها نقشی ندارد.

 


 

نحوه مصرف کپسول ال گلوتامین آلامو

کپسول ال گلوتامین آلامو را باید وسط وعده‌ غذایی با آب فراوان نوش جان کنید.

میزان مصرف

دو عدد کپسول 1 تا 3 بار در روز می‌‎توانید بخورید. اگر ورزشکار هستید و شدت تمرینات شما زیاد است می‌توانید تا 3 بار هم این کپسول را مصرف کنید.

 

 


 

شرایط نگهداری کپسول ال گلوتامین آلامو

کپسول ال گلوتامین در قوطی پلاستیکی است که شما برای مصرف باید پلمپ آن را باز کنید. پس از باز کردن درب کپسول، توجه به این نکته الزامیست که درب را محکم ببندید تا هوای درون آن نفوذ پیدا نکند. این قرص را باید در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد و دور از رطوبت و نورخورشید نگهداری کنید.

قوطی قرص را در جایی قرار دهید که دور از دسترس کودکان باشد. چرا که مصرف آن به دست کودکان می‌تواند برایشان خطرآفرین باشد.

 

 


 

سایر ترکیبات موثر در کنار کپسول ال گلوتامین آلامو

برخی از ترکیبات به همراه مکمل گلوتامین موجب می‎‏شوند تا تاثیرپذیری این قرص روی بدن بیشتر شوند. بنابراین بهتر است این ترکیبات را به خوبی بشناسید تا در صورت نیاز قرص ال گوتامین آلامو را با آنها مصرف کنید. برخی از ترکیبات مفید عبارتند از:

  • BCCA
  • سیترولین
  • آلفا کتو گلوتارات
  • گلوکز یا استیل گلوکزامین
  • پروتئین Whey
  • روغن‌های امگا ۳
  • کراتین (در چرخه ۶ هفته‌ای)
  • مولتی ویتامین

 

خرید کپسول ال گلوتامین آلامو

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی ، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.


 

جدول ترکیبات کپسول ال گلوتامین آلامو

جدول ترکیبات به ازای 2 کپسول

 

عنوان

مقدار

L-Glutamine (ال گلوتامین)

1000 mg

 

 

 

عنوانمقدار
L-Glutamine (ال گلوتامین) 1000 mg
کپسول ال گلوتامین آلامو 600 عددی
کپسول ال گلوتامین آلامو 600 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;