در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس 30 عددی

COLLAGEN + VITAMIN C CAP

شناسه محصول: 823907
شناسه محصول: 823907
دسته بندی: کلاژن
آماده ارسال
186,480 تومان
مقدار (بسته)
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  •    کشور سازنده : ایران
  •    شرکت سازنده : سلامت گستر آرتیمان
  •     سایت شرکت سازنده : www.sg-artiman.com
  • صادر کننده مجوز : سازمان غذا و دارو
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس 30 عددی یکی از مکمل‌های بسیار مفید برای افرادی است که به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند. کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس Collagen Plus Tab حاوی ترکیبات بسیار موثر و مفید برای پوست صورت است. این کپسول تحت لیسانس آلمان در ایران توسط شرکت سمر طب درمان بسته‌بندی و به بازار عرضه می‌شود. به همین منظور شما جهت خرید این محصول می‌توانید از طریق یک داروخانه آنلاین معتبر اقدام کنید.

کلاژن موجود در این محصول به سلامت پوست، مو و ناخن کمک بسیار زیادی می‌کند. به همین منظور شما می‌توانید با مصرف روزانه این کپسول از مشکلات پوست و مو در امان بمانید. در ادامه این مطلب اطلاعات مفید و دقیق‌تری را درباره این محصول به شما ارائه خواهیم کرد.


کلاژن چیست و چه کاربردی دارد؟

کلاژن یک پروتئین ساختاری است که در بدن انسان وجود دارد. این پروتئین موجود در بافت‌های مختلف بدن به عنوان فریمور تعامل با سایر سلول‌ها عمل می‌کند و نقش حائز اهمیتی در حفظ قابلیت کشسانی، جوان‌سازي و شادابي پوست، لثه، استخوان‌ها، غضروف و رباط‌های بدن دارد. با تغذيه مناسب و مصرف برخی مکمل‌ها مانند کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس می‌توانید ساخت کلاژن را در بدن افزایش دهید.

در صورت کمبود کلاژن در بدن، خشک‌شدگی پوست، پیری زودرس، ضعف استخوان‌ها و مشکلات رباط کاملا طبیعی است. بنابراین برای جلوگیری از این مشکلات بهترین کار مصرف کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس است.

به طور کلی کلاژن برای بدن فواید بسیاری زیادی دارد که برخی از آنها به شرح زیر است:

  • جوان‌سازي پوست و كاهش خط و خطوط‌های صورت
  • حفظ سلامت استخوان‌ها، درمان دردهای مفصل و تقویت رباط‌های بدن
  • بهبود قابلیت شادابی و طراوت پوست


کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

همانطور که می‌دانید با افزایش سن، میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می‌کند. به همین منظور امکان خشک شدن پوست، پیری زودرس، شکنندگی ناخن، تحلیل رباط‌ها و همچنین قوای جسمی در سنین بسیار زیاد است. شما با مصرف کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس می‌توانید میزان تولید کلاژن را در بدن افزایش دهید و از عارضه‌های که اشاره شد، جلوگیری نمایید.

کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس برای بدن خواص بی‌نظیری دارد. این کپسول موجب سلامت دندان و لثه، سفت شدن و نشاط بیشتر پوست، جوانسازی و... می‌شود. با خوردن یک دوره کامل از این مکمل شما می‌توانید سلامت استخوان، غضروف، رباط و... را تضمین کنید.

بهبود انعطاف‌پذیری و عملکرد مفاصل یکی از مزیت‌های منحصر به فرد این کپسول است. شما با مصرف آن در سنین میانسالی می‌توانید از درد زانو، مفصل، کمر و... جلوگیری کنید.

این مکمل غذایی حاوی کلاژن هیدرولیز شده با منشاء طبیعی است. به همین منظور این کلاژن به راحتی هضم می‌شود. این محصول ویژگی‌های منحصر به فرد دیگری نیز دارد که در ادامه درباره آنها نیز صحبت خواهیم کرد.


نحوه اثرگذاری کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

همانطور که در چندین سطر بالا نیز مطالعه کردید، کلاژن یک پروتئین ساختاری پیچیده است که خواص بی‌نظیری برای بدن دارد. این ماده مفید در بدن مسئول حفظ خاصیت ارتجاعی پوست، قدرت مو و ثبات بافت‌های همبند است. با افزایش سن و ورود به دوره میانسالی به طور طبیعی تولید کلاژن کاهش پیدا می‌کند. به همین منظور چین و چروک‌های روی پوست فرد روز به روز بیشتر و علائم پیری روی صورت آن نمایان می‌شود.

با کاهش تولید کلاژن در بدن شما متوجه سایر علائم پیری مانند ضعف ماهیچه‌ها، تاندون‌ها، رباط‌ها و استخوان نیز می‌شوید. مکمل کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس از تشکیل کلاژن برای داشتن مو و ناخن سالم و پوستی جوان، پشتیبانی می‌کند.

در این محصول عالی و با کیفیت کلاژن هیدرولیز شده نوع 1 و 3 جهت تقویت سلامت سلولی بدن با ویتامین (ث) ترکیب شده است.

دانشمندان و محققین روی این پوست یک کارآزمایی بالینی انجام داده‌اند که پاسخ این کارآزمایی می‌تواند شما را با نحوه اثرگذاری این محصول بیشتر آشنا کند.

60درصد از افرادی که در این کارآزمایی شرکت کردند پس از 12 هفته استفاده مداوم از کپسول کلاژن و ویتامین C فارما میکس، پوست سفت و نرم‌تری را گزارش کردند. این در حالیست که 92درصد از این افراد بهبود قابل توجهی در آبرسانی پوست داشتند.

علاوه بر خواص پوستی بی‌نظیر، کلاژن از عملکرد مناسب مفاصل نیز حمایت می‌کند. به همین دلیل افرادی که از مکمل‌های حاوی کلاژن استفاده می‌کنند به نسبت سایرین از سلامت مفصل بالاتری برخوردار هستند.

یکی دیگر از تاثیرات مثبت مصرف مکمل کلاژن، استحکام خاصیت ارتجاعی و حفظ رنگ پوست است. کلاژن مفاصل و استخوان‌های بدن را تقویت می‌کند و ویتامین C موجود در آن اثر مفیدی بر سیستم ایمنی و عصبی افراد دارد.

به طور کلی مصرف ویتامین (ث)، مستقیما در تولید کلاژن نقش دارد. علاوه بر افزایش تولید کلاژن، ویتامین (ث) بازسازی و رشد عضلات را تسریع می‎‌کند و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته می‎شود. در حقیقت این ویتامین رادیکال‌های آزاد اضافی را از سلول‌های بدن حذف می‌کند.


مزایای مصرف کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

همانطور که مطالعه کردید، کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس یکی از با کیفیت‌ترین مکمل‌های دارویی است. به همین منظور افراد در طی روز می‌توانند از آن استفاده کنند. برخی از مزایای فوق‌العاده عالی این مکمل دارویی عبارتست از:

  • کمک به استحکام پوست
  • جلوگیری از چین و چروک
  • افزایش سلامت پوست، مو و ناخن
  • افزایش رشد مو و تقویت فولیکول مو
  • روشن شدن پوست
  • حفظ شادابی و درخشندگی پوست و مو
  • افزایش سیستم ایمنی بدن
  • حاوی کلاژن هیدرولیز
  • افزایش جذب مواد مفید


خطرات احتمالی کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

فراموش نکنید مصرف به موقع و به اندازه مکمل‌ها می‌تواند از خطر و عارضه‌های موجود و پیش‌رو جلوگیری کند. به طور کلی تا به این لحظه هیچ عارضه خاصی از این مکمل دارویی گزارش نشده، اما با این وجود نباید هشدارهای مصرف آن را نادیده گرفت. برخی از خطرات احتمالی کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس به شرح زیر است:

  • این فرآورده مکمل تغذیه‌ای بوده و جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان بیماری نیست.
  • مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی ممنوع بوده و در شرایط خاص باید حتما زیر نظر پزشک مصرف شود.
  • از مصرف بیش از حد توصیه شده، پرهیز شود.
  • مطابق با نظر پزشک یا داروساز مصرف شود.
  • در صورت ابتلا به بیماری‌های خاص یا مزمن مانند مشکلات قلبی عروقی، کبدی و کلیوی‌ باید حتما تحت نظارت پزشک از این محصول بهره بگیرید.
  • مصرف این دارو به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.
  • افراد مسن و سن بالا این مکمل دارویی رو حتما باید با مجوز پزشک مصرف کنند.
  • در صورت داشتن حساسیت پوستی، قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • پس از خارج کردن قرص از لفافه، بلافاصله مصرف شود.


نحوه مصرف کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

جهت نحوه مصرف کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس، باید آن را با میزان آب کافی و ترجیحا همراه با غذا میل کنید. چرا که در این حالت امکان معده‌ درد و سایر موارد گوارشی کمتر خواهد بود.

میزان مصرف 

براساس گفته متخصصین تغذیه مصرف یک عدد قرص در طی روز کافیست. اما با این وجود توصیه می‌شود قبل از مصرف با پزشک خود درباره دوز و دفعات مصرف حتما مشورت کنید.


شرایط نگهداری کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

این محصول را باید دور از نور، در دمای کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد نگهداری کنید و از یخ زدگی آن جلوگیری کنید. پس از باز شدن فریم محصول حتما آن را مصرف نمایید. چرا که باز ماندن ورقه پشتی امکان فاسد شدن آن وجود دارد.


خرید کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

داروخانه صبا یکی از بهترین و معتبرترین مراکز خرید انواع مکمل های دارویی و ورزشی است که دارای تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی و مکمل ‌های مختلف است. برای خرید انواع  مکمل ‌های ورزشی، به طور کامل مشخصات و موارد مصرف را مطالعه کنید و در صورتی که در هر مرحله از خرید نیاز به مشاوره با کارشناسان ما داشتید، می توانید با شماره تلفن 02141971 تماس حاصل فرمائید.

ترکیبات کپسول کلاژن پلاس ویتامین سی فارما میکس

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

Collagen Hydrolyzed

1000 mg

Vitamin C ( Ascorbic Acid )

20 mg

33 %

  •  ★ نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.
  •  ★  مقدار به کار رفته از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس